Tuppence doodvermoordquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ff die hont wegsaneren. Ik haat honten.
je hebt toch al cavia's. Klein en blij? :pquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een Tibetaanse terriër. Of iets anders kleins en blijs.
Leuke beestjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Mieren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Die zijn zelden echt blij om mij te zienquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt toch al cavia's. Klein en blij? :p
Ik ben ook geen topkok hoor, meeste van de tijd flikker ik gewoon wat groenten (vaker wel dan niet voorgesneden) in de pan en wat vlees erbij en klaar. Dat zijn over het algemeen hooguit 2 pannen, nou niet echt een hoeveelheid waardoor je 'minder afwas' als argument zou gebruiken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beetje smaak mag het wel hebben op zich, maar gewoon dagdagelijks thuis ga ik echt niet meer moeite doen dan een bak in de magno mikken. Af en toe roer ik eens zo'n diepvrieszak in de pan. Maar daar heb je alweer meer afwas van. En de meeste magnetronmaaltijden zijn best te hachelen tegenwoordig hoor. Niet allemaal misschien, maar genoeg wel. En er zit over het algemeen ook ongeveer wel wat gebalanceerds in. Een zesje is ook een voldoende.
bang dat ze in die curries van je eindigenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn zelden echt blij om mij te zien
kwispelen niet als je thuiskomt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn zelden echt blij om mij te zien
Opvoeding hèquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuke beestjesMaar kleine hondjes zijn wel vaak keffertjes. Net als kleine mensen trouwens
Die zit nu in de babi pangang.quote:
Ik haal in de winter soms van die bakjes hutspot van de AHquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Zou echt niet weten wanneer ik voor het laatst een magnetronmaaltijd heb gegeten. Heb wel eens wat kant en klaars van de slager. En soms een diepvriespizza. Maar eet bijvoorbeeld ook wel eens een broodje gebakken ei ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bij jou aan boord steken ze er toch uuuuuren de tijd in om een goddelijke maaltijd te bereiden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
krijg aan boord al vaak van die culinaire hoogstandjes dat ik thuis op z'n minst eten wil hebben wat met liefde klaargemaakt is.
en kan echt genieten van een diner in een sterrenrestaurantdoe dat liever 4-5x pr jaar dan mezelf elk weekend volgieten.
Van de week waren ze 's ochtends wel enthousiast. Huppelen en fluiten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwispelen niet als je thuiskomt?
staat uren op de kachel jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar bij jou aan boord steken ze er toch uuuuuren de tijd in om een goddelijke maaltijd te bereiden.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:18 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar,
heb een nieuwe Tuppence voor jeWat is dat nou voor hellehond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb een nieuwe Tuppence voor jeFlareonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat staat me vaak nog wel het meeste tegen ja, hoe teringzout dat spul isquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Plus je blaast jezelf compleet op als een dikke zwetende pad met alle suiker en zout die er in magnetronkutzooi zit
Tibetaanse mastiffquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor hellehond?
Een terriër, Bal, terriërquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tibetaanse mastiff
wilde cherry toch?
heb een nieuwe Tuppence voor jeCujoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik maak weleens soep of lasagne en dan mik ik het in de vriezer. Kan er vier keer van etenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
Ik had laatst magnetron witlofschotel van de Appie, want geen tijd om te koken en was 35% korting
Maar anders trek ik gewoon een blik ratatouille open en eet daar een pakje vleeswaren bij ofzo. Of nog broodje erbij.
Hoeft niet veel tijd te kosten iig en ook niet allemaal vers zelfgemaakt ofzo. Gemak
Jezus neequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tibetaanse mastiff
wilde cherry toch?
Die verspakketten bij de AH zijn ook wel handig, daar zitten alle groenten en kruiden bij, hoef je alleen nog maar een beetje te snijden en wat vlees bij te zoeken en klaarquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kook meestal wel zelf. Al gebruik ik wel gewoon kruidenmixen en boemboe’s en zo. Daar vind ik echt niks mis mee.
dat is ook wel weer een beetje overdreven, een goelag.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Met zo'n instelling en mindset ten opzichte van eten hoef je ook niet je kont af te vegen na het schijten of te douchen of je neukt gewoon een labrador in plaats van een vrouw, where is the life and the joie de vivre, het leven hangt juist aan elkaar van dat soort dingetjes en decorum anders kun je net zo goed in een goelag leven
Ik ben wel zo lui dat ik alles voorgesneden koopquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die verspakketten bij de AH zijn ook wel handig, daar zitten alle groenten en kruiden bij, hoef je alleen nog maar een beetje te snijden en wat vlees bij te zoeken en klaar
Denk dat zoiets wel 800 bitterballen per minuut weg geschrokt krijgt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor 23.00 uur bestellen, morgen in huis?
Of gewoon bij wish bestellen, krijg je waarschijnlijk een rioolrat waar ze met een tondeuse wat vorm in hebben geschoren en een kunstgebitje met ruige tanden in hebben gezet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor 23.00 uur bestellen, morgen in huis?
Soepquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak weleens soep of lasagne en dan mik ik het in de vriezer. Kan er vier keer van eten
Ik vaak ook hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel zo lui dat ik alles voorgesneden koop
Waarom is datquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak weleens soep of lasagne en dan mik ik het in de vriezer. Kan er vier keer van eten
Ik vind uien snijen een rotwerkjequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vaak ook hooralleen uien niet, vind dat zo belachelijk duur. Betaal je 1,5e euro voor een bakje waar net een halve ui in zit terwijl je voor de helft van het geld een heel netje hebt
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon bij wish bestellen, krijg je waarschijnlijk een rioolrat waar ze met een tondeuse wat vorm in hebben geschoren en een kunstgebitje met ruige tanden in hebben gezet.
Voor die ene keer in de vijf jaar dat ik ui wil neem ik wel zo'n bakje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vaak ook hooralleen uien niet, vind dat zo belachelijk duur. Betaal je 1,5e euro voor een bakje waar net een halve ui in zit terwijl je voor de helft van het geld een heel netje hebt
Bijzondere openingszin welquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:26 schreef CherryLips het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)asiel-de-kuipershoek![]()
![]()
!!!
quote:Bono is een Skinny zeugje en hier is afstand van gedaan.
Ziet er een beetje uit als een aangereden eekhoorn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:26 schreef CherryLips het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)asiel-de-kuipershoek![]()
![]()
!!!
Huh? Die snap ik nietquote:
Dat is echt 2 seconden werk, meeste werk zit in het vliesje er af krijgenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind uien snijen een rotwerkje
Ze zijn zo leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als een aangereden eekhoorn.
Ik ruik dan nog drie dagen uien aan mijn handen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is echt 2 seconden werk, meeste werk zit in het vliesje er af krijgen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Alleen vreten en schijten die skinny's nóg meer dan gewone cavia's.
Ik was ook ooit skinny. Afstand van gedaanquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Alleen vreten en schijten die skinny's nóg meer dan gewone cavia's.
Als ik ga koken als er iemand bij is ga ik juist veel meer moeite doen, heb ik ook altijd 38x meer afwas omdat ik dan bijvoorbeeld gesneden groenten allemaal in hun eigen bakje gooi ipv het gewoon vanaf de snijplank direct in de pan te gooienquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook niet koken als er iemand bij is. Als ik voor iemand kook dan wordt dat een zooitje. Hetzelfde heb ik met autorijden.
Schijt en vreet jij ook meer?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was ook ooit skinny. Afstand van gedaan
Ik jank echt de ogen uit mijn kop, koop ik vrijwel altijd gesneden dus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is echt 2 seconden werk, meeste werk zit in het vliesje er af krijgen
Sowieso, bordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik ga koken als er iemand bij is ga ik juist veel meer moeite doen, heb ik ook altijd 38x meer afwas omdat ik dan bijvoorbeeld gesneden groenten allemaal in hun eigen bakje gooi ipv het gewoon vanaf de snijplank direct in de pan te gooien
Je kunt ze ook gewoon met zeep wassen erna he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ruik dan nog drie dagen uien aan mijn handen.![]()
Bakjesgenot
Heb ik altijd met seksquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook niet koken als er iemand bij is. Als ik voor iemand kook dan wordt dat een zooitje. Hetzelfde heb ik met autorijden.
Precies. Ik heb zo'n hand-ding, werkt als een tierelierquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
Uien gewoon pellen, door de helft snijden en een paar seconden in de keukenmachine.
2019 beldequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik kook gewoon bijna iedere dag uitgebreid en vaak eet er iemand mee en dan pak ik nog veel meer uit (heerlijk om iemand culinair te verwennen) en als ik echt geen zin heb om te koken ga ik wel uit eten.
Nee, werkt niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon met zeep wassen erna he?
Maar ik heb altijd rode uien, misschien dat die minder ruiken aan de handen ofzo?
Alleen de onderkant er af snijden, even pellen, doormidden hakken en dan gewoon snijdenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik jank echt de ogen uit mijn kop, koop ik vrijwel altijd gesneden dus.
Koos zegt altijd dat hij het wel even snijdt dan, maar dat doet hij uiteindelijk nooit, dus die krijgt de tering maar als hij weer eens zeikt als ik het gekocht heb
Ik heb een staafmixer en zit ook zo'n bak bij met mesjes. Gebruik ik echt heel vaak.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Ik heb zo'n hand-ding, werkt als een tierelier
Ik jank zelfs.bij bieslookquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen de onderkant er af snijden, even pellen, doormidden hakken en dan gewoon snijden
Ik was mijn handen echt goed maar ruik het de volgende dag altijd weer aan mijn handen onder de douchequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, werkt niet.Dan moet je al handschoentjes dragen, maar dat is ook weer gedoe.
Dus ik koop wel een bakje.
Vreemd welquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, werkt niet.Dan moet je al handschoentjes dragen, maar dat is ook weer gedoe.
Bij bieslook ja?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik jank zelfs.bij bieslook
Ben gewoon hele gevoelig ofzo
Nog welquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De restaurants zijn nog allemaal open hoor.
Emoloquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik jank zelfs.bij bieslook
Ben gewoon hele gevoelig ofzo
Heel even je handen langs een stukje roestvrij staal halen en je ruikt niets meer aan je handen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo lang het nog duurt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De restaurants zijn nog allemaal open hoor.
Ja precies, datquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was mijn handen echt goed maar ruik het de volgende dag altijd weer aan mijn handen onder de douche
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel even je handen langs een stukje roestvrij staal halen en je ruikt niets meer aan je handen.
Heb heel lang zo'n metalen knoflook zeepje gehad, hielp niets.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel even je handen langs een stukje roestvrij staal halen en je ruikt niets meer aan je handen.
Ja dat is waar maar bij bijna bij alle restaurants hoef je maar te bellen en ze brengen het tot aan je voordeur.quote:
handen afwrijven aan rvs of chroom. hup geur weg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ruik dan nog drie dagen uien aan mijn handen.![]()
Bakjesgenot
quote:
Werkt bij mij wel perfect zo'n ding.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb heel lang zo'n metalen knoflook zeepje gehad, hielp niets.
handen fawrijven aan rvs/chroom dus..quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was mijn handen echt goed maar ruik het de volgende dag altijd weer aan mijn handen onder de douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |