Almere? Gaat toch al niemand missenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:52 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Ja, of je pakt een stad waar relatief weinig ouderen wonen
Ik zou m'n familie zó graag weer even vast willen houden. Na al die maanden... Maar ik bescherm hen, en zij mij, door dat niet te doen. En dat is belangrijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:48 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja, dat zou mooi zijn wat er ook mogelijk is om als de cijfers hard zijn gedaald om weer met de familie kerst te kunnen vieren...
Maar dit is nog helemaal niet aan de orde.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Mensen kunnen er wel klaar mee zijn maar je kunt er niet onder uit als je niet je zorg wil overspoelen.
Tenzij je wil accepteren dat je bij een auto ongeluk pech hebt, of wanneer je je been breekt je niet geholpen wordt.
Kunnen we die zorgverzekering ook afschaffen.
Je kan ook gewoon zelf 15 bier drinken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat je een 15 mensen zoals jou hebt gevonden die dat soort dingen nog gewoon willen doen, of wij leven in een compleet andere wereld.
Ook aardig wat PVV stemmers daar, en die zijn daar denk ik wel voor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Almere? Gaat toch al niemand missen
Dat hebben we geprobeerd feitelijk de afgelopen maanden en zo zijn we hier terecht gekomen. Studenten mochten weer terug, feestjes houden en gezellie doen. Het waren in eerste instantie exact de studentensteden waar de brandhaarden opkwamen en van daaruit verspreidde het zich als een olievlek.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:59 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Ook aardig wat PVV stemmers daar, en die zijn daar denk ik wel voor.
Maar als ik eerlijk ben, ben ik wel ervoor dat we een manier moeten vinden zodat bepaalde groepen
meer risico's kunnen nemen, mits ze de kwetsbare mijden. We moeten creatief zijn.
Ja dat snap ik heel goed, je wilt ze weer omhelzen en knuffelen. Dat kan nu even niet, Ook mis je dat wel erg he...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik zou m'n familie zó graag weer even vast willen houden. Na al die maanden... Maar ik bescherm hen, en zij mij, door dat niet te doen. En dat is belangrijk.
Op een gegeven moment is er geen keus natuurlijk. Zelfs in de tuin van de ECB groeit het goud niet aan de bomen. Wij kunnen ook moeiteloos afglijden naar welvaartsniveau Griekenland met een onderklasse die crepeert. Nederland is kneiterrechts en het verschil in welvaart is met 10 jaar VVD extreem gegroeid, dus het is niet gek om te denken dat straks 20% van de bevolking onder de armoedegrens zit. Hopelijk komt er ingeval van een nieuwe aangekondigde lockdown een flinke opstand met harde rellen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe meer maatregelen er worden opgelegd, hoe meer financiële steun er ook komt voor getroffen ondernemers. De regering gaat echt niet half Nederland werkloos laten worden hierdoor.
Jeetje, ik dacht altijd dat jij gematigd was.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is er geen keus natuurlijk. Zelfs in de tuin van de ECB groeit het goud niet aan de bomen. Wij kunnen ook moeiteloos afglijden naar welvaartsniveau Griekenland met een onderklasse die crepeert. Nederland is kneiterrechts en het verschil in welvaart is met 10 jaar VVD extreem gegroeit, dus het is niet gek om te denken dat straks 20% van de bevolking onder de armoedegrens zit. Hopelijk komt er ingeval van een nieuwe aangekondigde lockdown een flinke opstand met harde rellen.
Ah ja, daar verwacht ik veel goeds van, een flinke opstand met harde rellen want dat zal het virus een lesje leren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is er geen keus natuurlijk. Zelfs in de tuin van de ECB groeit het goud niet aan de bomen. Wij kunnen ook moeiteloos afglijden naar welvaartsniveau Griekenland met een onderklasse die crepeert. Nederland is kneiterrechts en het verschil in welvaart is met 10 jaar VVD extreem gegroeit, dus het is niet gek om te denken dat straks 20% van de bevolking onder de armoedegrens zit. Hopelijk komt er ingeval van een nieuwe aangekondigde lockdown een flinke opstand met harde rellen.
Zelden zoveel onzin in een post gezien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is een situatie waarvan ik nooit dacht hem ooit mee te maken. En hoop het, als covid-19 onder controle is, nooit weer mee te maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:01 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik heel goed, je wilt ze weer omhelzen en knuffelen. Dat kan nu even niet, Ook mis je dat wel erg he...
Hopen op rellen, sorry maar dan spoor je niet .quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat een debiele wens. Hoe oud ben je? 6?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hopelijk komt er ingeval van een nieuwe aangekondigde lockdown een flinke opstand met harde rellen.
Zeker, maar ik zie toch somber in. Een tweede lockdown kan echt maar dan ook echt niet en ik ageer dan ook vooral tegen de opmerking dat de regering niet half Nederland werkloos zal laten worden, want dat zullen ze namelijk moeiteloos wel doen. De ongelijkheid in Nederland is de afgelopen jaren al alarmerend toegenomen en met de VVD als grootste partij weet je in ieder geval zeker dat de onderklasse geofferd wordt. Het idee dat er Mad Max Griekenland scenario's gaan plaatsvinden is in zo'n crisis ook niet vergezocht, zeker gezien de hoge private schuldenlast en het vooruitzicht van een langdurige 10% lagere economische output. Desnoods worden mondkapjes overal verplichtgesteld, maar een tweede lockdown kan economisch desastreus zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jeetje, ik dacht altijd dat jij gematigd was.
Dat gaat uiteindelijk wel gebeuren als we het "accepteren" en los laten onder de bevolking zonder maatregelen zodat iedereen fijn zorgeloos kan leven nu in het moment.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar dit is nog helemaal niet aan de orde.
Die ellende valt in het niet met de ellende die we gaan krijgen als de besmettingen nog lang op gaan lopen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zeker, maar ik zie toch somber in. Een tweede lockdown kan echt maar dan ook echt niet en ik ageer dan ook vooral tegen de opmerking dat de regering niet half Nederland werkloos zal laten worden, want dat zullen ze namelijk moeiteloos wel doen. De ongelijkheid in Nederland is de afgelopen jaren al alarmerend toegenomen en met de VVD als grootste partij weet je in ieder geval zeker dat de onderklasse geofferd wordt. Het idee dat er Mad Max Griekenland scenario's gaan plaatsvinden is in zo'n crisis ook niet vergezocht, zeker gezien de hoge private schuldenlast en het vooruitzicht van een langdurige 10% lagere economische output. Desnoods worden mondkapjes overal verplichtgesteld, maar een tweede lockdown kan economisch desastreus zijn.
inderdaad al die kuchende mensen op straat, de absolute horror. Oh en al die mensen die misschien 0.1 of 0.2 graden verhoging hebben, ronduit verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die ellende valt in het niet met de ellende die we gaan krijgen als de besmettingen nog lang op gaan lopen.
Toetsenbord wannabe hooligan gespot. 🤣quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er zijn tal van momenten waarop we de menselijke natuur tegenhouden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:54 schreef Harlon het volgende:
Daarnaast, een beetje proberen de menselijke natuur tegen te houden is natuurlijk te stupide voor woorden.
Ja, alleen dus niet radicaal genoeg. Niet vervelend naar die groepen, maar er zijn genoeg thuiszorgmedewerkers die risico namen of jongeren die hun ouders bezochten. Of kwetsbaren die binnen in een restaurant gingen eten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat hebben we geprobeerd feitelijk de afgelopen maanden en zo zijn we hier terecht gekomen. Studenten mochten weer terug, feestjes houden en gezellie doen. Het waren in eerste instantie exact de studentensteden waar de brandhaarden opkwamen en van daaruit verspreidde het zich als een olievlek.
Ja hoor, veel plezier met je rellen. Vergeet je Jensen shirtje niet aan te doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is er geen keus natuurlijk. Zelfs in de tuin van de ECB groeit het goud niet aan de bomen. Wij kunnen ook moeiteloos afglijden naar welvaartsniveau Griekenland met een onderklasse die crepeert. Nederland is kneiterrechts en het verschil in welvaart is met 10 jaar VVD extreem gegroeid, dus het is niet gek om te denken dat straks 20% van de bevolking onder de armoedegrens zit. Hopelijk komt er ingeval van een nieuwe aangekondigde lockdown een flinke opstand met harde rellen.
Goed argument.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:22 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ja hoor, veel plezier met je rellen. Vergeet je Jensen shirtje niet aan te doen
En wat is precies het probleem op deze foto?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zag deze foto, vanmiddag in Hoog Catharijne (Utrecht):
[ afbeelding ]
Rara, hoe kan het nou dat het aantal besmettingen maar blijft stijgen, he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |