abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195553193
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die ellende valt in het niet met de ellende die we gaan krijgen als de besmettingen nog lang op gaan lopen.
Die besmettingen lopen hoe dan ook op of je moet iedereen isoleren.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:27:16 #202
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_195553221
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:23 schreef DeOlifantvis het volgende:
Het ergste is, we vechten tegen het virus met een gebonden hand op de rug.

Als iedere nederlander (of al is het de helft) zich gaat focussen op gezond leven, slaap, sporten, gezonde voeding, zorgen dat er geen mineralen of vitamines tekort zijn, zal het aantal zieken beperkter blijven.

WE HEBBEN HET ER TE WEINIG OVER ;(
Dit is langetermijnplanning maar op zich wel valide om te agenderen dat er met het oog op de toekomst veel meer geinvesteerd mag worden in 'zorgpreventie'.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_195553239
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:23 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Goed argument.
Wat wil je in hemelsnaam dan bereiken met rellen en opstand? De mening van de regering ga je er echt niet mee veranderen. Het enige wat het oplevert is een hoop ellende voor de relschoppers en een hoop woede op de relschoppers door de rest van Nederland.

Oh, en de overgrote meerderheid wil alleen maar strengere regels. Het is juist de regering die nog een gematigd beleid probeert te voeren met halfzachte maatregelen. Maar dat is onder druk van de publieke opinie aan het veranderen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195553244
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:23 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

En wat is precies het probleem op deze foto?
Voor de fase waarin we inmiddels zitten is het veel te druk natuurlijk.

Een op de 100 is besmettelijk oid?
blablablabla
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:29:19 #205
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195553253
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:25 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Die besmettingen lopen hoe dan ook op of je moet iedereen isoleren.
Ze zullen in elk geval op blijven lopen zolang we allerlei maatregelen blijven nemen op plekken waar je er nauwelijks resultaat mee boekt.
pi_195553256
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat wil je in hemelsnaam dan bereiken met rellen en opstand? De mening van de regering ga je er echt niet mee veranderen. Het enige wat het oplevert is een hoop ellende voor de relschoppers en een hoop woede op de relschoppers door de rest van Nederland.

Oh, en de overgrote meerderheid wil alleen maar strengere regels. Het is juist de regering die nog een gematigd beleid probeert te voeren met halfzachte maatregelen. Maar dat is onder druk van de publieke opinie aan het veranderen.
Blijkbaar kan je de corona wegrellen ofzo.
Twiddel
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:29:57 #207
62913 Blik
The one and Only!
pi_195553266
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:36 schreef maan_man het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ten eerste is scholen wel een heel ruim begrip. Hbo en uni gewoon lekker online als het niet om een practicum gaat. Middelbaar neig ik ook naar online. Basisschool neig ik ook naar sluiten. Bevorderd ook het thuiswerken.
Als mijn kinderen thuis zijn kan ik niet thuiswerken hoor
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:32:14 #208
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_195553304
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Oh, en de overgrote meerderheid wil alleen maar strengere regels. Het juist is de regering die nog een gematigd beleid probeert te voeren met halfzachte maatregelen. Maar dat is onder druk van de publieke opinie aan het veranderen.
Het is heel makkelijk om tegenstanders van een lockdown weg te zetten als randdebiele jensenwappies, maar zoals je ook kunt lezen in een latere post sta ik niet onwelwillend tegenover een algehele mondkapjesplicht om zo te kijken of we het aantal besmettingen omlaag kunnen krijgen. Natuurlijk wil ik geen halve burgeroorlog maar ik zie het ingeval een tweede lockdown zeer somber in wat betreft de economische toekomst en denk ook dat dat meer gederfd levensgenot veroorzaakt dan door corona bezwijkende hoogbejaarden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_195553321
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:29 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Blijkbaar kan je de corona wegrellen ofzo.
Er zijn genoeg Viruswaarheid tokkies die dat al maanden proberen. Ze brengen hun standpunt alleen maar schade toe.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:34:57 #210
65846 Bocaj
47th President.
pi_195553362
Wat is een volledige Lock down?

Ik lees niet meer op straat komen, werken alleen nog thuis, hond eventueel uitlaten en alleen nog ALLEEN naar de super en de rest (winkels, cafés, restaurant, scholen en uni) allemaal dicht en gesloten?

Mag je nog wel een blokje om?

Was dat het wel zo'n beetje?
En hoe lang gaan we dat achterheen doen?
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:36:15 #211
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_195553386
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:34 schreef Bocaj het volgende:
Volgens de goegemeente hier zou dat tot zo'n beetje medio 2038 prima uit te houden moeten zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_195553397
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 19:07 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Moet iedereen de hoeveelheid besmettingen dan maar zo verschrikkelijk vinden? Een hele hoop mensen vinden de maatregelen gewoon buiten proportioneel.
We hebben ongeveer de minste maatregelen in Europa. :')
pi_195553405
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ze zullen in elk geval op blijven lopen zolang we allerlei maatregelen blijven nemen op plekken waar je er nauwelijks resultaat mee boekt.
Argentinië zit al een half jaar in lockdown en breekt alle records.

https://m.hln.be/nieuws/b(...)n-lockdown~aebd3bcd/

Dus vraag me af of er echt iets is dat helpt. Ieder geval een goede reden om niet meer aan die lockdowns te beginnen.
pi_195553408
quote:

Ik lees niet meer op straat komen, werken alleen nog thuis, hond eventueel uitlaten en alleen nog ALLEEN naar de super en de rest (winkels, cafés, restaurant) allemaal dicht en gesloten?

Tja het ligt een beetje aan het land he. Sommige landen kon je alleen naar buiten mits je de goeie papieren had of naar de supermarkt moest, en hier in NL kon je nog prima een druk strand bezoeken.
Twiddel
pi_195553411
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:36 schreef maan_man het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ten eerste is scholen wel een heel ruim begrip. Hbo en uni gewoon lekker online als het niet om een practicum gaat. Middelbaar neig ik ook naar online. Basisschool neig ik ook naar sluiten. Bevorderd ook het thuiswerken.
Wat basisschool betreft denk ik het niet, zeker niet in de lagere groepen. Daarbij, hoe gaan die les krijgen? Online? Niet? Als het online is, moeten de ouders daar dus op toezien. Reken maar dat thuiswerken daar niet bij past. De andere scholen zullen ze wat meer eigen verantwoordelijkheid hebben en online kunnen. Maar maakt dat zoveel verschil?
pi_195553422
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik stel weer in intelligente lockdown voor, maar voor de minder slimmen onder ons (waaronder een aantal users hier) gewoon een straatverbod. :W
pi_195553446
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:32 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Het is heel makkelijk om tegenstanders van een lockdown weg te zetten als randdebiele jensenwappies, maar zoals je ook kunt lezen in een latere post sta ik niet onwelwillend tegenover een algehele mondkapjesplicht om zo te kijken of we het aantal besmettingen omlaag kunnen krijgen. Natuurlijk wil ik geen halve burgeroorlog maar ik zie het ingeval een tweede lockdown zeer somber in wat betreft de economische toekomst en denk ook dat dat meer gederfd levensgenot veroorzaakt dan door corona bezwijkende hoogbejaarden.
Dat snap ik allemaal -XOR- maar je gaat niks bereiken met rellen en opstand. Zeker niet als de gemiddelde Nederlanders daar het tegenovergestelde over denkt.

Ik begrijp dat het voor veel mensen erg moeilijk is, maar om hier uit te komen zijn stevige maatregelen toe. Hopelijk kan het opgelost worden zonder een echte lockdown, maar als de getallen nog even blijven oplopen dan is dat onvermijdelijk.
pi_195553450
als de sportscholen maar open blijven
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:40:33 #219
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_195553464
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:37 schreef chratnox het volgende:

[..]

Wat basisschool betreft denk ik het niet, zeker niet in de lagere groepen. Daarbij, hoe gaan die les krijgen? Online? Niet? Als het online is, moeten de ouders daar dus op toezien. Reken maar dat thuiswerken daar niet bij past. De andere scholen zullen ze wat meer eigen verantwoordelijkheid hebben en online kunnen. Maar maakt dat zoveel verschil?
Maakt niet uit, leerlingen op de basisschool kunnen best een lustrum sabbatical houden; op je 12e beginnen met lezen is vroeg genoeg.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_195553467
Een volledige lockdown gaat echt niet gebeuren, dat kunnen die Ab en Gommers wel willen, maar Rutte gaat dat echt niet doen
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:41:00 #221
65846 Bocaj
47th President.
pi_195553472
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:39 schreef Dimachaerus het volgende:
als de sportscholen maar open blijven
Denk het niet... houd er maar rekening mee dat ze dicht moeten gaan!
pi_195553479
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:38 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik stel weer in intelligente lockdown voor, maar voor de minder slimmen onder ons (waaronder een aantal users hier) gewoon een straatverbod. :W
Iets met balk en splinter.

Voor hoelang? Hoorde deze week op BNR dat Janssen zich gecommitteerd heeft aan 200 miljoen vaccins voor Europa, waaronder 7 miljoen voor NL. Als alles, maar dan ook alles mee zit, kunnen ze Q2 2021 starten met produceren van die vaccins. Dat produceren heeft enkele maanden nodig, en daarna moet je ook nog hopen dat je de eerste 7 miljoen en niet de laatste krijgt, dus laten we stellen dat ze Q4 2021, Q1 2022 kunnen gaan vaccineren. En daarna, wat doen we met die andere 10 miljoen?

Wat gaan we tot die tijd doen? Jojo'en tussen lockdown en geen lockdown? Dat is toch geen realistische oplossing?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2020 20:43:38 ]
pi_195553481
Ik hoop heel erg dat de maatregels weer een poosje van tevoren gelekt gaan worden. Is de spanning er iig een beetje af :P
Twiddel
pi_195553500
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:32 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Natuurlijk wil ik geen halve burgeroorlog maar ik zie het ingeval een tweede lockdown zeer somber in wat betreft de economische toekomst en denk ook dat dat meer gederfd levensgenot veroorzaakt dan door corona bezwijkende hoogbejaarden.
En hier sla je de plank volledig mis. Na de intelligente lockdown hadden we al honderdduizenden verloren levensjaren voor gewone patienten omdat de zorg overspoeld werd. Dat zijn patienten uit alle leeftijdscategorieën.

We zijn nu hard op weg om op datzelfde punt te komen en als dat lang aanhoud, dan heb je het over miljoenen verloren levensjaren.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:42:20 #225
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_195553508
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat snap ik allemaal -XOR- maar je gaat niks bereiken met rellen en opstand. Zeker niet als de gemiddelde Nederlanders daar het tegenovergestelde over denkt.

Ik begrijp dat het voor veel mensen erg moeilijk is, maar om hier uit te komen zijn stevige maatregelen toe. Hopelijk kan het opgelost worden zonder een echte lockdown, maar als de getallen nog even blijven oplopen dan is dat onvermijdelijk.
Begin dan voorlopig eerst maar weer eens bij de anderhalve meter en een eventuele algehele mondkapjesverplichting plus een uitdrukkelijk verzoek tot thuiswerken waar dat mogelijk is.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_195553514
quote:

Ik lees niet meer op straat komen, werken alleen nog thuis, hond eventueel uitlaten en alleen nog ALLEEN naar de super en de rest (winkels, cafés, restaurant, scholen en uni) allemaal dicht en gesloten?

Mag je nog wel een blokje om?

Ja, zoals ze dat in Italie en Spanje hebben gehad.
pi_195553516
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:41 schreef summer2bird het volgende:
Ik hoop heel erg dat de maatregels weer een poosje van tevoren gelekt gaan worden. Is de spanning er iig een beetje af :P
Het is een beetje zoals prinsjesdag. Ieder jaar doen ze zo hun best, maar 'per ongeluk' lekt er toch wat er allemaal aangekondigd wordt.

Als er echt flinke maatregelen komen wordt dat morgen al gelekt, om te peilen wat de reactie van de mensen is en of ze hun boodschap aan moeten passen.
pi_195553525
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:36 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Volgens de goegemeente hier zou dat tot zo'n beetje medio 2038 prima uit te houden moeten zijn.
Doe eens normaal, zeg, dat zegt echt HELE-MAAL niemand en als iemand zoiets zegt is de kritiek niet van de lucht.
pi_195553544
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:42 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het is een beetje zoals prinsjesdag. Ieder jaar doen ze zo hun best, maar 'per ongeluk' lekt er toch wat er allemaal aangekondigd wordt.

Als er echt flinke maatregelen komen wordt dat morgen al gelekt, om te peilen wat de reactie van de mensen is en of ze hun boodschap aan moeten passen.
Tis net een beetje het sinterklaasjournaal, dat van we doen zo ons best en OEPS het ging toch mis.
Twiddel
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:45:12 #230
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_195553570
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Doe eens normaal, zeg, dat zegt echt HELE-MAAL niemand en als iemand zoiets zegt is de kritiek niet van de lucht.
Uiteraard zegt helemaal niemand dat, net zomin als dat ik een Jensen-adept zou zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_195553603
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:45 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Uiteraard zegt helemaal niemand dat, net zomin als dat ik een Jensen-adept zou zijn.
Waarom beweer je dan van wel? Leuk hoor met hyperbolen de boel op stelten zetten maar het is wel enorm discussie verneukend, natuurlijk.
pi_195553605
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hier in Spanje waren toen alleen de supermarkt, apotheek en bakkers open, voor de rest was alles dicht 3 maanden lang.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:47:38 #233
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195553620
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gelukkig is het daar dan ook helemaal weg.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195553631
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:46 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Hier in Spanje waren toen alleen de supermarkt, apotheek en bakkers open, voor de rest was alles dicht 3 maanden lang.
Klopt. Je mocht geloof ik naar buiten om boodschappen te doen, mantelzorg te verlenen, als je een cruciaal beroep had en om je hond uit te laten.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:48:29 #235
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_195553633
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waarom beweer je dan van wel? Leuk hoor met hyperbolen de boel op stelten zetten maar het is wel enorm discussie verneukend, natuurlijk.
Ik word weggezet als Jensenadept dus ga ik zelf uit tegenwicht dan ook maar hyperboliseren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:48:39 #236
65846 Bocaj
47th President.
pi_195553635
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:46 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Zou 2 weken (10 dagen) nu al niet minimaal voldoende zijn? (Incubatietijd)
pi_195553655
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:47 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Gelukkig is het daar dan ook helemaal weg.
Heeft goed geholpen daar inderdaad.
pi_195553660
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:20 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Er zijn tal van momenten waarop we de menselijke natuur tegenhouden.
Uhu, maar niet iets elementairs als sociaal contact en sociale ontwikkeling. Tenzij mensen zware misdrijven begaan bijvoorbeeld. Maar om nu tegen tieners en studenten te zeggen "jullie gaan maar net zoals de bejaarden een beetje achter de geraniums zitten" is te stupide voor woorden en totaal niet realistisch. Dat gaat gewoon simpelweg niet gebeuren.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_195553663
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik word weggezet als Jensenadept dus ga ik zelf uit tegenwicht dan ook maar hyperboliseren.
Hopen op rellen en opstand gaat je niet helpen om een ander beeld op te werpen. Dat waren zo'n beetje de 2 grootste stokpaardjes van Jensen.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:52:00 #240
65846 Bocaj
47th President.
pi_195553714
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ehm Jensenadept... Ik kijk ook graag Jensen en hij komt altijd met krantenartikelen of andere bewijzen.
Hij praat je goed bij over de big-picture etc.
Maar natuurlijk moeten wij allen zelf ook nadenken! Hij is natuurlijk geen God, al noemt hij zichzelf JensBabba! :D
pi_195553740
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:41 schreef chratnox het volgende:

[..]

Voor hoelang? Hoorde deze week op BNR dat Janssen zich gecommitteerd heeft aan 200 miljoen vaccins voor Europa, waaronder 7 miljoen voor NL. Als alles, maar dan ook alles mee zit, kunnen ze Q2 2021 starten met produceren van die vaccins. Dat produceren heeft enkele maanden nodig, en daarna moet je ook nog hopen dat je de eerste 7 miljoen en niet de laatste krijgt, dus laten we stellen dat ze Q4 2021, Q1 2022 kunnen gaan vaccineren. En daarna, wat doen we met die andere 10 miljoen?

Wat gaan we tot die tijd doen? Jojo'en tussen lockdown en geen lockdown? Dat is toch geen realistische oplossing?
Heh die niet zo verschrikkelijk vervelend rationeel en realistisch. Gewoon lekker argumenteren gebaseerd op emotie en vanuit de onderbuik en "MaAr MENSUH MOETTE ZICH GEWOON AAN DE REGELS HOUWE" brullen, dan komt het immers allemaal goed.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_195553746
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:41 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Denk het niet... houd er maar rekening mee dat ze dicht moeten gaan!
Denk het (voorlopig) wel. Ze zijn veels te bang voor de andere gevolgen van het sluiten van sportscholen. Dat is medisch gezien ook niet slim.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_195553759
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:52 schreef Harlon het volgende:

[..]

Heh die niet zo verschrikkelijk vervelend rationeel en realistisch. Gewoon lekker argumenteren gebaseerd op emotie en vanuit de onderbuik en "MaAr MENSUH MOETTE ZICH GEWOON AAN DE REGELS HOUWE" brullen, dan komt het immers allemaal goed.
Sorry :'(
pi_195553765
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Klopt. Je mocht geloof ik naar buiten om boodschappen te doen, mantelzorg te verlenen, als je een cruciaal beroep had en om je hond uit te laten.
Ja, gelukkig heeft mijn gebouw een gezamenlijk groot dakterras, wij konden dus nog wel in de zon zitten en een biertje drinken
pi_195553839
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:54 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Ja, gelukkig heeft mijn gebouw een gezamenlijk groot dakterras, wij konden dus nog wel in de zon zitten en een biertje drinken
Lekker B:)B
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:01:48 #246
65846 Bocaj
47th President.
pi_195553930
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ze zijn veels te bang voor de andere gevolgen van het sluiten van sportscholen. Dat is medisch gezien ook niet slim.
Paar weken zonder sport is helemaal niet erg... en er zijn mensen die helemaal niet sporten omdat ze vinden dat het alleen maar tijdverspilling is...

Virusverspreiding tegenhouden is de prio op dit moment!
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:02:03 #247
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_195553934
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hopen op rellen en opstand gaat je niet helpen om een ander beeld op te werpen. Dat waren zo'n beetje de 2 grootste stokpaardjes van Jensen.
Ik hoop niet op opstand om de opstand maar geloof echt dat een nieuwe lockdown verschroeiend gaat zijn. Verder heb ik gewoon thuis ontsmettende zeep, houd ik prima de anderhalve meter in acht en onthoud mezelf mijn wekelijkse baantjestrekavond. Ik zet mijn mening extra polemisch aan omdat ik als zo'n beetje enige kritiek vanuit de linkerflank uitoefen op te stringente maatregelen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_195553960
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik hoop niet op opstand om de opstand maar geloof echt dat een nieuwe lockdown verschroeiend gaat zijn. Verder heb ik gewoon thuis ontsmettende zeep, houd ik prima de anderhalve meter in acht en onthoud mezelf mijn wekelijkse baantjestrekavond. Ik zet mijn mening extra polemisch aan omdat ik als zo'n beetje enige kritiek vanuit de linkerflank uitoefen op te stringente maatregelen.
Volgens mij had Asscher ook kritiek van uit linkse hoek op de maatregelen.
pi_195554005
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 21:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Om eerlijk te zeggen ben ik er wel bang voor dat als er een 'harde' lockdown komt dat splijtend werkt en begrip voor de maatregelen voor de mensen die weinig tot geen risico lopen helemaal wegneemt. Of dat tot een opstand zal lijden weet ik niet, maar er zal wel flink harder gemopperd worden.

Het meest zinvolle lijkt mij om draagvlak te creëren door duidelijk uit te leggen waar het voor is, wanneer het minder kan en wat ervoor nodig is. Dat doe je niet met spotjes als: "Jij wilt toch ook niet dat je oma doodgaat?"
pi_195554035
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 20:41 schreef chratnox het volgende:

[..]

Zijn niet meer als 7 miljoen vaccins nodig , niet iedereen neemt em !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')