Eigenlijk zijn vrijheden en een grondwet maar klote niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:20 schreef Predator40 het volgende:
[..]
juist !!
maar met zoveel vrijheden, grondwet en gewoon het nederlandse gedrag lukt dat niet echt best .....
Grondwet afschaffen? Kut ding!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:20 schreef Predator40 het volgende:
[..]
juist !!
maar met zoveel vrijheden, grondwet en gewoon het nederlandse gedrag lukt dat niet echt best .....
Het lijkt me dat ze eerst nog wat zaken sluiten (horeca, theaters en sport werden door Rutte vrijdag genoemd). Ik denk dat ze de scholen nog even open willen houden.quote:
Hij maakt binnen anderhalve week een draai van 180 graden. Denk niet dat er in die periode iets wezenlijks is veranderd.quote:
Ik denk het wel maar het is een proces, het is iets waar Nederland ook eigenlijk geen ervaring mee heeft, natuurlijk, in Azie is het een normaal verschijnsel, hier niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oh, maar dat is in ieder geval goed nieuws. Het besef gaat een beetje doordringen.
31-7 en 27 september zag ik staan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:28 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Hij maakt binnen anderhalve week een draai van 180 graden. Denk niet dat er in die periode iets wezenlijks is veranderd.
Maar deze grafiekjes stralen juist geen urgentie uit toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:27 schreef THEFXR het volgende:
met zulke cijfers, moet Rutte wel gaan hameren.
.
[ afbeelding ]
Morgen pas overleg ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze eerst nog wat zaken sluiten (horeca, theaters en sport werden door Rutte vrijdag genoemd). Ik denk dat ze de scholen nog even open willen houden.
Maar niemand weet natuurlijk precies wat ze gaan doen, want ze weten het zelf nog niet eens
Ik denk dat ze de horeca nog even open gaan houden. Aangezien Rutte zei dat hij alles verschrikkelijke zou vinden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze eerst nog wat zaken sluiten (horeca, theaters en sport werden door Rutte vrijdag genoemd). Ik denk dat ze de scholen nog even open willen houden.
Maar niemand weet natuurlijk precies wat ze gaan doen, want ze weten het zelf nog niet eens
Ik heb op dit moment drie kinderen in huis (twee van mezelf, één op bezoek) die opveren als ik het over besmettingen heb en hopen op een lange herfstvakantie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
op dit moment even wel, kijk even naar de cijfers.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn vrijheden en een grondwet maar klote niet?
Ja ik bedoel vooral dat tweede artikel. Op 27 september zegt hij: geen angst zaaien. Nu zijn we minder dan 2 weken verder en zaait hij angst.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:29 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
31-7 en 27 september zag ik staan.
En ook dit lijkt me nog steeds een kwestie van persoonlijke en plaatselijke perceptie. Als ik niet zo af en toe dit forum zou bekijken zou ik niet weten dat er een opleving is. Ik zie bijna geen mondkapjes in de winkels, ik ken nog steeds niemand met corona, niets van dat alles.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oh, maar dat is in ieder geval goed nieuws. Het besef gaat een beetje doordringen.
Ieder nadeel hep zijn voordeel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment drie kinderen in huis (twee van mezelf, één op bezoek) die opveren als ik het over besmettingen heb en hopen op een lange herfstvakantie.Maar dat gaat inderdaad nu niet gebeuren, dat is allang aangekondigd.
Dat gaat toch best goed nu??quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:30 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Lieve en niet-lieve mensen, doe iedereen nu eens een plezier en argumenteer gewoon op argumenten die mensen geven, niet op de mensen zelf? Dank U[/modbreak]
het is een record aantal besmettingen per 24 uurquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar deze grafiekjes stralen juist geen urgentie uit toch?
Behalve dat ze hadden gewild dat het aantal positieve tests naar beneden gaat en daar totaal geen sprake van lijkt te zien. Ze zullen toch iets moeten doen, want alle signaalwaardes op het dashboard staan al een tijdje flink in het rood.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar deze grafiekjes stralen juist geen urgentie uit toch?
Kijk zelf nou eens naar de cijfers. Ziekenhuisopnames nemen al een paar dagen amper toe, IC-opnames idem. Dramatisch zegquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
op dit moment even wel, kijk even naar de cijfers.
Denk dat je het verkeerd ziet: niemand is hier vóór een lockdown. Ik denk ik veilig kan stellen dat niemand daarop zit te wachten. Maar we moeten íets, zie je. De huidige maatregelen helpen niet: de besmettingen stijgen, meer mensen op de IC, meer doden. Dit gaat de verkeerde kant op. Als we nu geen vergaande maatregelen nemen, dan is mijn vrees dat die stijging op alle fronten door gaat zetten. Hoe eerder we het remmen, hoe beter. En hoe eerder we weer ons leven een beetje kunnen oppakken. Want dat is uiteindelijk wat we willen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:20 schreef Anton91 het volgende:
[..]
De manier waarop iedereen hier voor een lockdown is en gigantisch strenge maatregelen doet mij ook denken aan dictatuur.
Ik snap dat het risico op opnames dna groter wordt. Maar het aantal opnames valt toch nog allemaal wel mee ?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is een record aantal besmettingen per 24 uur
Ik vind het ook gezellig als ze thuis zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |