abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195550806
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:07 schreef DireStraits7 het volgende:
By far de meest zinvolle maatregelen is achter de deur ingrijpen en die grootschalige bijeenkomsten thuis aan banden leggen. Maar dat zal het kabinet vast niet aandurven.
Gelukkig niet nee :N
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:09:09 #277
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195550809
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:08 schreef Tjacka het volgende:
Horeca dicht zou ontzettende symboolpolitiek zijn en zie ik dan ook niet gebeuren. :) Eerder voortzetting van het beleid met dichtgooien van bepaalde risicofactoren.
Welke risicofactoren dan?
pi_195550811
quote:

[..]

Minder dan gisteren?
Ja en een verdubbeling tov vorige week.
blablablabla
pi_195550813
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:08 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Stoffen mondkapjes wellicht niet. Chirurgische en FFP2 mondkapjes werken heel goed. Die zijn nu volop verkrijgbaar. Verplicht die dan.
Ga je ook ff voor iedereen de kosten dekken dan? En hoe wil je dat gaan handhaven/controleren. Men ziet nu al geen kans om de huidige maatregelen te handhaven, dat ziet men dan kan je er zwaardere maatregelen bovenop gooien maar daar gaat men zich dan ook niet aan houden.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_195550814
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:08 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Stoffen mondkapjes wellicht niet. Chirurgische en FFP2 mondkapjes werken heel goed. Die zijn nu volop verkrijgbaar. Verplicht die dan.
Ook als je ze in je kontzak stopt? En ff lekker glad strijkt met je handen? En dan aan je spiegel?
pi_195550816
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja want dat heeft tot nu toe best aardig uitgepakt wil je zeggen...
Kunnen we nu niet beter concluderen dat in de horeca etc. het probleem ook helemaal niet zit als dit geen effect heeft gehad, i.p.v. ze als maar harder te gaan naaien? We blijven maar doorspelen op een dood spoor in de hoop doel te treffen terwijl je gerichter moet gaan ingrijpen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_195550818
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Zoals? :D
Ze gaan dinsdag gewoon alle niet essentiële samenkomsten beëindigen, dus horeca dicht gooien.
In stapjes afbouwen natuurlijk. Zoals ze de hele tijd al doen.
Groot fan van User Wotte
  Redactie Games zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:10:08 #283
181272 crew  Noppie2000
pi_195550822
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Zoals? :D
Ze gaan dinsdag gewoon alle niet essentiële samenkomsten beëindigen, dus horeca dicht gooien.
Hoi Hugo
pi_195550826
quote:
80s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:08 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Gelukkig niet nee :N
Want jij wil graag kunnen blijven door feesten?

Iedereen zeurt alleen maar om extra maatregelen, maar de olifant in de kamer wordt steeds weggemoffeld onder het mom van 'OVERHEID MAG NIET ACHTER MIJN VOORDEUR'-gezeik.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:10:26 #285
6941 APK
Factual, I think.
pi_195550829
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:03 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Mij is verteld dat iedereen dan illegale feestjes thuis opzoekt.
Maakt het contactonderzoek na besmetting wel iets makkelijker lijkt mij.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_195550830
quote:

[..]

Minder dan gisteren?
252 nu.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_195550831
quote:
Horeca dicht zou ontzettende symboolpolitiek zijn en zie ik dan ook niet gebeuren. :) Eerder voortzetting van het beleid met dichtgooien van bepaalde risicofactoren.
Ik help het je hopen, ik verwacht strenge maatregelen dinsdag.
pi_195550832
quote:
By far de meest zinvolle maatregelen is achter de deur ingrijpen en die grootschalige bijeenkomsten thuis aan banden leggen. Maar dat zal het kabinet vast niet aandurven.
Dat mogen ze niet. Expliciet vermeld in de nieuwe corona wetgeving, de maatregelen gelden niet achter de voordeur. De overheid bemoeit zich in principe niet met wat je in je eigen huis doet.

quote:
Dat mogen ze niet. Expliciet vermeld in de nieuwe corona wetgeving, de maatregelen gelden niet achter de voordeur. De overheid bemoeit zich in principe niet met wat je in je eigen huis doet.
quote:
Dit, horeca word nu al keihard verneukt. Avondwinkels spinnen er wel garen bij.
pi_195550846
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:10 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

252 nu.
Dat is dus minder dan gisteren (270) volgens NICE. Zeg niet dat het niet hoog is, maar de alarmerende toon staat mij tegen.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195550850
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:09 schreef Tjacka het volgende:

[..]

In stapjes afbouwen natuurlijk. Zoals ze de hele tijd al doen.
Ben benieuwd ddenk dat het je nog wel eens vies gaat tegen vallen.
Vorige pakket was ook vrij stevig en dat heeft amper effect gehad.
blablablabla
pi_195550859
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:10 schreef Harlon het volgende:

[..]

Slappe hap, zelfs de oppositie is gewoon bezig met de eigen verkiezingen. Roepen allemaal om maatregelen, maar durven zelf ook niet de handen vuil te maken.
pi_195550870
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:11 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dat is dus minder dan gisteren (270) volgens NICE. Zeg niet dat het niet hoog is, maar de alarmerende toon staat mij tegen.
Waarbij ook staat dat de cijfers nog niet bijgewerkt zijn. (en in het weekend lopen ze vaak verder achter omdat het eerst zorg is, dan registratie).
Daarnaast gaat het nu veel meer om de kliniek dan de IC.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_195550875
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:09 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ga je ook ff voor iedereen de kosten dekken dan? En hoe wil je dat gaan handhaven/controleren. Men ziet nu al geen kans om de huidige maatregelen te handhaven, dat ziet men dan kan je er zwaardere maatregelen bovenop gooien maar daar gaat men zich dan ook niet aan houden.
Kost dat meer dan al deze maatregelen? Dat lijkt me niet. Ook kosten chirurgische maskers geen drol. Kosten kan geen argument zijn in deze.

Dat handhaven is al vanaf het begin een probleem ja, maar dat is geen reden om geen plicht in te voeren.
pi_195550886
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:12 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Slappe hap, zelfs de oppositie is gewoon bezig met de eigen verkiezingen. Roepen allemaal om maatregelen, maar durven zelf ook niet de handen vuil te maken.
Nee niets slappe hap. Fuck off met je overheid die een beetje gaat bepalen wat ik in mijn eigen huis doe. En flikker op met de NSB'rs die dan even binnen komen controleren of het wel allemaal volgens de regels gaat. Dit soort shit doen ze maar lekker in China, niet hier.
pi_195550889
quote:
80s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:09 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ook als je ze in je kontzak stopt? En ff lekker glad strijkt met je handen? En dan aan je spiegel?
Het zijn wegwerpmaskers. Je haalt ze uit de verpakking, zet ze op je smoel en gooit ze daarna weg.
pi_195550890
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Ben benieuwd ddenk dat het je nog wel eens vies gaat tegen vallen.
Vorige pakket was ook vrij stevig en dat heeft amper effect gehad.
Heb je gisteren de persconferentie van Rutte gezien? Daar gaf hij toch wel tussen neus en lippen aan dat een sluiting wel in de toekomst ligt, maar alleen als we ons niet aan de regels houden.
Groot fan van User Wotte
pi_195550909
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:13 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Heb je gisteren de persconferentie van Rutte gezien? Daar gaf hij toch wel tussen neus en lippen aan dat een sluiting wel in de toekomst ligt, maar alleen als we ons niet aan de regels houden.
Dat was gisteren ja, toen leken de cijfers stabiel, vandaag weer +500
blablablabla
pi_195550918
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 18:13 schreef Harlon het volgende:

[..]

Nee niets slappe hap. Fuck off met je overheid die een beetje gaat bepalen wat ik in mijn eigen huis doe. En flikker op met de NSB'rs die dan even binnen komen controleren of het wel allemaal volgens de regels gaat. Dit soort shit doen ze maar lekker in China, niet hier.
:')

'Als ik thuis wil feesten met 100 man moet dat kunnen'.
pi_195550935
Als er dinsdag als verwacht alleen maar aan de knoppen gedraaid wordt (koopavond verbieden, horeca wellicht 's avonds dicht) dan geeft het kabinet wel het juiste signaal, dat ze zich niet gek laten maken door het gestaar naar die besmettingsaantallen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195550960
Amateursport mag wel aan banden worden gelegd overigens, niet te doen zo. Te veel verantwoordelijkheid ook bij de bestuursleden/vrijwilligers.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')