Gelukkig niet neequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:07 schreef DireStraits7 het volgende:
By far de meest zinvolle maatregelen is achter de deur ingrijpen en die grootschalige bijeenkomsten thuis aan banden leggen. Maar dat zal het kabinet vast niet aandurven.
Welke risicofactoren dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:08 schreef Tjacka het volgende:
Horeca dicht zou ontzettende symboolpolitiek zijn en zie ik dan ook niet gebeuren.Eerder voortzetting van het beleid met dichtgooien van bepaalde risicofactoren.
Ga je ook ff voor iedereen de kosten dekken dan? En hoe wil je dat gaan handhaven/controleren. Men ziet nu al geen kans om de huidige maatregelen te handhaven, dat ziet men dan kan je er zwaardere maatregelen bovenop gooien maar daar gaat men zich dan ook niet aan houden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Stoffen mondkapjes wellicht niet. Chirurgische en FFP2 mondkapjes werken heel goed. Die zijn nu volop verkrijgbaar. Verplicht die dan.
Ook als je ze in je kontzak stopt? En ff lekker glad strijkt met je handen? En dan aan je spiegel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Stoffen mondkapjes wellicht niet. Chirurgische en FFP2 mondkapjes werken heel goed. Die zijn nu volop verkrijgbaar. Verplicht die dan.
Kunnen we nu niet beter concluderen dat in de horeca etc. het probleem ook helemaal niet zit als dit geen effect heeft gehad, i.p.v. ze als maar harder te gaan naaien? We blijven maar doorspelen op een dood spoor in de hoop doel te treffen terwijl je gerichter moet gaan ingrijpen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want dat heeft tot nu toe best aardig uitgepakt wil je zeggen...
In stapjes afbouwen natuurlijk. Zoals ze de hele tijd al doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoals?![]()
Ze gaan dinsdag gewoon alle niet essentiële samenkomsten beëindigen, dus horeca dicht gooien.
Hoi Hugoquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoals?![]()
Ze gaan dinsdag gewoon alle niet essentiële samenkomsten beëindigen, dus horeca dicht gooien.
Want jij wil graag kunnen blijven door feesten?quote:
Maakt het contactonderzoek na besmetting wel iets makkelijker lijkt mij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:03 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Mij is verteld dat iedereen dan illegale feestjes thuis opzoekt.
Ik help het je hopen, ik verwacht strenge maatregelen dinsdag.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:08 schreef Tjacka het volgende:
Horeca dicht zou ontzettende symboolpolitiek zijn en zie ik dan ook niet gebeuren.Eerder voortzetting van het beleid met dichtgooien van bepaalde risicofactoren.
Dat mogen ze niet. Expliciet vermeld in de nieuwe corona wetgeving, de maatregelen gelden niet achter de voordeur. De overheid bemoeit zich in principe niet met wat je in je eigen huis doet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:07 schreef DireStraits7 het volgende:
By far de meest zinvolle maatregelen is achter de deur ingrijpen en die grootschalige bijeenkomsten thuis aan banden leggen. Maar dat zal het kabinet vast niet aandurven.
Dat mogen ze niet. Expliciet vermeld in de nieuwe corona wetgeving, de maatregelen gelden niet achter de voordeur. De overheid bemoeit zich in principe niet met wat je in je eigen huis doet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:07 schreef DireStraits7 het volgende:
Dit, horeca word nu al keihard verneukt. Avondwinkels spinnen er wel garen bij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:08 schreef Tjacka het volgende:
Dat is dus minder dan gisteren (270) volgens NICE. Zeg niet dat het niet hoog is, maar de alarmerende toon staat mij tegen.quote:
Ben benieuwd ddenk dat het je nog wel eens vies gaat tegen vallen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In stapjes afbouwen natuurlijk. Zoals ze de hele tijd al doen.
Slappe hap, zelfs de oppositie is gewoon bezig met de eigen verkiezingen. Roepen allemaal om maatregelen, maar durven zelf ook niet de handen vuil te maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:10 schreef Harlon het volgende:
[..]
Dat mogen ze niet. Expliciet vermeld in de nieuwe corona wetgeving, de maatregelen gelden niet achter de voordeur. De overheid bemoeit zich in principe niet met wat je in je eigen huis doet.
Waarbij ook staat dat de cijfers nog niet bijgewerkt zijn. (en in het weekend lopen ze vaak verder achter omdat het eerst zorg is, dan registratie).quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat is dus minder dan gisteren (270) volgens NICE. Zeg niet dat het niet hoog is, maar de alarmerende toon staat mij tegen.
Kost dat meer dan al deze maatregelen? Dat lijkt me niet. Ook kosten chirurgische maskers geen drol. Kosten kan geen argument zijn in deze.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:09 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ga je ook ff voor iedereen de kosten dekken dan? En hoe wil je dat gaan handhaven/controleren. Men ziet nu al geen kans om de huidige maatregelen te handhaven, dat ziet men dan kan je er zwaardere maatregelen bovenop gooien maar daar gaat men zich dan ook niet aan houden.
Nee niets slappe hap. Fuck off met je overheid die een beetje gaat bepalen wat ik in mijn eigen huis doe. En flikker op met de NSB'rs die dan even binnen komen controleren of het wel allemaal volgens de regels gaat. Dit soort shit doen ze maar lekker in China, niet hier.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:12 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Slappe hap, zelfs de oppositie is gewoon bezig met de eigen verkiezingen. Roepen allemaal om maatregelen, maar durven zelf ook niet de handen vuil te maken.
Het zijn wegwerpmaskers. Je haalt ze uit de verpakking, zet ze op je smoel en gooit ze daarna weg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:09 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ook als je ze in je kontzak stopt? En ff lekker glad strijkt met je handen? En dan aan je spiegel?
Heb je gisteren de persconferentie van Rutte gezien? Daar gaf hij toch wel tussen neus en lippen aan dat een sluiting wel in de toekomst ligt, maar alleen als we ons niet aan de regels houden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd ddenk dat het je nog wel eens vies gaat tegen vallen.
Vorige pakket was ook vrij stevig en dat heeft amper effect gehad.
Dat was gisteren ja, toen leken de cijfers stabiel, vandaag weer +500quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je gisteren de persconferentie van Rutte gezien? Daar gaf hij toch wel tussen neus en lippen aan dat een sluiting wel in de toekomst ligt, maar alleen als we ons niet aan de regels houden.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:13 schreef Harlon het volgende:
[..]
Nee niets slappe hap. Fuck off met je overheid die een beetje gaat bepalen wat ik in mijn eigen huis doe. En flikker op met de NSB'rs die dan even binnen komen controleren of het wel allemaal volgens de regels gaat. Dit soort shit doen ze maar lekker in China, niet hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |