Ik mis Vettel hier tussenquote:
Je hebt toch je grote held Lewis in managerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:03 schreef potjecreme het volgende:
Bottas op pole is goed voor mijn manager.
Nee, een zich keurig (uhuhquote:
Wat een baas hequote:
Bij de top6quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
misschien dat zaad uit je ogen wrijven
dm'tje nog steeds niet onvangenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, een zich keurig (uhuh) gedragende ESF1Gamer
Mwa, daar geloof ik niet in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
Echt zonde, want hier had een eerste startrij ingezeten
Maar wat scheelt hetquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jammer, toch weer de welbekende P3.
Aan knopjes draaien voor vermogen is niet knap. Als men oprecht denkt dat Mercedes niks nieuws heeft bedacht voor de party mode ben je naīef. F1 is al jaren ziek.quote:
Ik had niks gestuurd mutsquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
dm'tje nog steeds niet onvangen
Maar wel binnen een secondenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jammer, toch weer de welbekende P3.
Ook als ze iets nieuws hebben bedacht is dat knap. Want dan is het toch weer Mercedes dat iets heeft bedacht, en niet een ander teamquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:06 schreef Justevo het volgende:
[..]
Aan knopjes draaien voor vermogen is niet knap. Als men oprecht denkt dat Mercedes niks nieuws heeft bedacht voor de party mode ben je naīef. F1 is al jaren ziek.
WLM.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:07 schreef Zorro het volgende:
Wat is dit voor een ongein? Eerst de nummer 3, dan de nummer 1 en Hamilton moet afsluiter zijn? Echt
Racistquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:07 schreef Zorro het volgende:
Wat is dit voor een ongein? Eerst de nummer 3, dan de nummer 1 en Hamilton moet afsluiter zijn? Echt
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:08 schreef tja77 het volgende:
3,5 Seizoen in met afstand de snelste auto en dan slechts 14 poles pakken.
Stront achterop.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:07 schreef Zorro het volgende:
Terwijl het gewoon je doorsnee achterbakse Sky presentator is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
de interviews worden gedaan door iemand die eerder vandaag in een herhaling een enorme klootzak genoemd was. Paul di Resta
Komt morgen wel, kan hij zijn 'great crowd' weer eens gebruiken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar is Hammie zijn: "First of all its amazing that the fans are here "
Dat was Guidoquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoor Doornbos nu alleen maar zeggen gave baan gaaf! Maar net in de herhaling van F1 cafe zei die dat ie er niet zoveel mee had.
Sjarrel is ook gewoon een baas.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:11 schreef Tinos85 het volgende:
LeQlerque wel echt bizar in die knakenbak hoor. Gewoon voor Albon.
100 km verderop.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:13 schreef 3rr0r het volgende:
In Keulen aan de koffie met vrienden, genot
😂😂quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Rob en Rob denken dat Max echt pole had kunnen pakken
Tot aan eind 2021 blijft dit hoor en denk ook de komende 5 jaarquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:12 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit toch elke keer met een bepaalde hoeveelheid cynisme naar de kwalificaties te kijken. Je hoopt dat Verstappen een pole gaat pakken, maar je weet dat Mercedes op het einde altijd weer wint.
Ja voor Albon..quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:11 schreef Tinos85 het volgende:
En nog verder voor Vettelquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:11 schreef Tinos85 het volgende:
Ja de supercomputers van Mercedes zullen voor Q3 wel weer in 5 minuten de optimale setup aanpassing hebben uitgerekend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:12 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit toch elke keer met een bepaalde hoeveelheid cynisme naar de kwalificaties te kijken. Je hoopt dat Verstappen een pole gaat pakken, maar je weet dat Mercedes op het einde altijd weer wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ook niet van Albonquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verwacht eerlijk gezegd niet dat Verstappen in de race veel te duchten heeft van Leclerc.
Zit Hamilton op FOK!?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:16 schreef potjecreme het volgende:
Onze mestkever heeft ook weer ingelogd.
Gok dat de top 3 redelijk vlot weg rijdt bij de rest inderdaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verwacht eerlijk gezegd niet dat Verstappen in de race veel te duchten heeft van Leclerc.
Hij heeft al jaren een stoeltjequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:32 schreef Gehrman het volgende:
Heeft Hulk al een stoeltje voor volgend seizoen?
Hij heeft een gesprek bij HAAS.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:32 schreef Gehrman het volgende:
Heeft Hulk al een stoeltje voor volgend seizoen?
Sommige mensen hebben gewoon geen gunfactor zoals Stroll.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:27 schreef DKUp het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon een gunfactor zoals Hulkie.
Echt gęnant, wat een debiel. Net als z’n teambaas. Al zes jaar het beste materiaal maar altijd indekken, vermoeiende figuren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:46 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit. Altijd de underdog spelen 😂
Toto doet er straks nog wel een schepje bovenopquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:46 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit. Altijd de underdog spelen 😂
Had ie maar beter moeten presteren toen hij bij Mclaren zat. Hij heeft het niet bepaald af kunnen dwingen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ instagram ]
Toch wel een beetje sneu voor Stoffel hoor.
Nou denk dat de pech hem hier vooral zit dat hij op Silverstone niet kon invallen omdat hij zelf races had. Anders was hij het gewoon geweest op Silverstone en nu dus ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:16 schreef opreis het volgende:
[..]
Had ie maar beter moeten presteren toen hij bij Mclaren zat. Hij heeft het niet bepaald af kunnen dwingen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:18 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja de supercomputers van Mercedes zullen voor Q3 wel weer in 5 minuten de optimale setup aanpassing hebben uitgerekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Nu was het alleen maar logisch dat ze voor Hulkenberg kozen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou denk dat de pech hem hier vooral zit dat hij op Silverstone niet kon invallen omdat hij zelf races had. Anders was hij het gewoon geweest op Silverstone en nu dus ook.
Met het bagger materiaal die hij had? Alles ging naar Alonsoquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:16 schreef opreis het volgende:
[..]
Had ie maar beter moeten presteren toen hij bij Mclaren zat. Hij heeft het niet bepaald af kunnen dwingen.
Onzin, natuurlijk had Alonso de (logische) upgrades eerst, zoals Max die ook eerst krijgt nu met Albon. Dan nog kan je je ook aan het team laten zien dat je wel een potje kan rijden. Maar toch kozen ze bij Mclaren voor Sainz en Norris.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:15 schreef needakill het volgende:
[..]
Met het bagger materiaal die hij had? Alles ging naar Alonso
Ze verwachten weinig tot geen neerslag. Al kan het daar wel snel omslaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:59 schreef MakkieR het volgende:
Hoe staat het weer ervoor morgen, hebben we dan een flinke bak water boven het circuit?
ps. ik vroeg mij af, hebben we ooit wel eens ijzel of sneeuw meegemaakt tijdens een F1 race, lijkt met wel lachen, een spekgladde circuit voor de verandering.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Al kan het daar wel snel omslaan.
Warzone genot.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ instagram ]
Toch wel een beetje sneu voor Stoffel hoor.
Sow.quote:
Als het te erg word komt er gewoon een rode vlag.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:59 schreef MakkieR het volgende:
Hoe staat het weer ervoor morgen, hebben we dan een flinke bak water boven het circuit?
ps. ik vroeg mij af, hebben we ooit wel eens ijzel of sneeuw meegemaakt tijdens een F1 race, lijkt met wel lachen, een spekgladde circuit voor de verandering.
Als het miezert komt de SC al naar buiten. Dus hoe lachen denk je dat het wordt met ijzel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 17:59 schreef MakkieR het volgende:
Een F1 auto die met ijzel te maken krijgt? Zou wel leuk zijn om te zien maar ik denk niet dat er ook maar eentje de pits nog haalt voor spijkerbanden danquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als het miezert komt de SC al naar buiten. Dus hoe lachen denk je dat het wordt met ijzel?
Er is er altijd éénquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een F1 auto die met ijzel te maken krijgt? Zou wel leuk zijn om te zien maar ik denk niet dat er ook maar eentje de pits nog haalt voor spijkerbanden dan
Niks mis met Plooijs Engels. (Meestal dan. In dit filmpje niet iig)quote:Op zondag 11 oktober 2020 00:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lol, F1 had op facebook een van de eerste interviews met Kimi gedeeld om te laten zien dat ie niks veranderd was.
Maar ik herkende de stem van de interviewer meteen. Na 19 jaar is dat Engels ook nog niet echt verbeterd![]()
https://www.facebook.com/Formula1/videos/361674724885449
I know, daar stoor ik me soms ook wel aan. Je zou toch zeggen, als een weg glad is dan pas je gewoon de snelheid aan. Misschien is het een idee om bij weersomstandigheden een snelheidsvergrendeling op alle auto's toe te passen net als met de virtuele SC. Laten we zeggen bij weer code rood kan je auto niet harder dan 100 km/uur. weer code geel kan je auto niet harder dan 200 km/uur. en met weer code groen is het veilig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als het miezert komt de SC al naar buiten. Dus hoe lachen denk je dat het wordt met ijzel?
'Taaijurs un isjoe?'quote:Op zondag 11 oktober 2020 01:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niks mis met Plooijs Engels. (Meestal dan. In dit filmpje niet iig)
Alleen heb je te maken met auto's die onder een gemiddeld aantal km's per uur er gewoon mee ophouden. Zeker als het koud is.quote:Op zondag 11 oktober 2020 01:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
I know, daar stoor ik me soms ook wel aan. Je zou toch zeggen, als een weg glad is dan pas je gewoon de snelheid aan. Misschien is het een idee om bij weersomstandigheden een snelheidsvergrendeling op alle auto's toe te passen net als met de virtuele SC. Laten we zeggen bij weer code rood kan je auto niet harder dan 100 km/uur. weer code geel kan je auto niet harder dan 200 km/uur. en met weer code groen is het veilig.
Onder een bepaalde snelheid genereert een f1 auto niet voldoende neerwaartse druk. En dat getal ligt ruim boven de 100.quote:Op zondag 11 oktober 2020 01:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
I know, daar stoor ik me soms ook wel aan. Je zou toch zeggen, als een weg glad is dan pas je gewoon de snelheid aan. Misschien is het een idee om bij weersomstandigheden een snelheidsvergrendeling op alle auto's toe te passen net als met de virtuele SC. Laten we zeggen bij weer code rood kan je auto niet harder dan 100 km/uur. weer code geel kan je auto niet harder dan 200 km/uur. en met weer code groen is het veilig.
Ik vond het jammer dat die afwisseling met Hockenheim als Duitse GP stopte.quote:Op zondag 11 oktober 2020 07:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Taaijurs un isjoe?'
Nee, soepel Engels inderdaad als het je baan is om fatsoenlijk en duidelijk te kunnen spreken in die taal...
Zou leuk zijn als er vanmiddag drie rijders flink om de zege kunnen strijden, toch wel jammer dat we niet meer altijd op de Nurburgring racen.
die plekken 1 en 2 zullen echt wel ingevuld wordenquote:Op zondag 11 oktober 2020 09:40 schreef manny het volgende:
Oh Oh. Ik heb hoop op een goed resultaat (Lees: 1 of 2). Prepare voor teleurstelling.
you snap dondersgoed wat ik bedoel...quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
die plekken 1 en 2 zullen echt wel ingevuld worden
beetje afhankelijk van de start zou hij wel de koppositie kunnen pakken omdat die andere 2 op geel starten (meen ik) maar voor hoe lang is dan de vraagquote:Op zondag 11 oktober 2020 09:44 schreef manny het volgende:
[..]
you snap dondersgoed wat ik bedoel...
De mercs starten op rood.quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
beetje afhankelijk van de start zou hij wel de koppositie kunnen pakken omdat die andere 2 op geel starten (meen ik) maar voor hoe lang is dan de vraag
Toch wel, ik wist het ook niet zeker meer niet zo heel goed opgelet gisteren, dan wordt het gewoon een stukje moeilijker en is alles vanaf P3 meegenomen voor Max.quote:
Hopen dat de race zich ontfutselt tot een kletsnatte.quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch wel, ik wist het ook niet zeker meer niet zo heel goed opgelet gisteren, dan wordt het gewoon een stukje moeilijker en is alles vanaf P3 meegenomen voor Max.
Maar een bandenwisselfeestje kan het nog wel worden.
Ik ben er toch alquote:
Nou dan zit je bij de buren volgens mij! Ik had nr 15 gezegd toch!!quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou dan zit je bij de buren volgens mij! Ik had nr 15 gezegd toch!!
PS: en stop eens met kreunen, de hele straat kan het horen
STRATOOO!!!!quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde je dit. (Duitse muziek om in de stemming te komen)
Denken dat hier F1 gekeken gaat worden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit willen we vanmiddag niet op het circuit (Kijkend naar de titel):
Dit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:47 schreef daNpy het volgende:
Waarom denkt iedereen eigenlijk dat Max kans maakt als het regent? De huidige auto is echt niet zo goed in de regen als die van 2016 en Red Bull staat er wel om bekend gokken te nemen die Max dan goed mag gaan rijden als ze verkeerd uitpakken. Dat is helemaal geen garantie voor succes imo.
Omdat een droge race vaak een voorspelbaardere pitstop strategie geeft. Bij een natte race, opdrogende baan, beginnende bui, is er veel meer mogelijk door snel te anticiperen. RedBull heeft daarin wel eens verkeerde keuzes gemaakt, maar dat kan nu net zo goed andersom zijn. In een standaard droogweerrace is de kans dat Mercedes wint gewoon het grootst.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:47 schreef daNpy het volgende:
Waarom denkt iedereen eigenlijk dat Max kans maakt als het regent? De huidige auto is echt niet zo goed in de regen als die van 2016 en Red Bull staat er wel om bekend gokken te nemen die Max dan goed mag gaan rijden als ze verkeerd uitpakken. Dat is helemaal geen garantie voor succes imo.
Vorig jaar won hij ook in de regen op Hockenheimquote:Op zondag 11 oktober 2020 10:47 schreef daNpy het volgende:
Ja, dat is waar. Maar bij een regenrace zijn er ook gewoon véél meer risico's.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat een droge race vaak een voorspelbaardere pitstop strategie geeft. Bij een natte race, opdrogende baan, beginnende bui, is er veel meer mogelijk door snel te anticiperen. RedBull heeft daarin wel eens verkeerde keuzes gemaakt, maar dat kan nu net zo goed andersom zijn. In een standaard droogweerrace is de kans dat Mercedes wint gewoon het grootst.
Vanwege problemen en tijdstraf bij Mercedes.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vorig jaar won hij ook in de regen op Hockenheim
Dat RedBull underdog is en iets moet proberen geldt toch ook voor droog weer?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar bij een regenrace zijn er ook gewoon véél meer risico's.
Omdat RBR de underdog is moeten ze iets anders doen dan de rest (lees: Mercedes) om kansen te forceren. Dit is een risico, wat in Brazilië destijds meermaals mis ging
De auto is helemaal niet zo goed in de regen. Dus wie zegt dat je ondanks goede keuzes, toch vooraan (blijft) rijden? Leclerc kwalificeert op P4 en werd in een van de vorige races ook in 10 rondes naar de 10e plek gereden, omdat het een kutauto is.
Je kan eruit getikt worden door anderen en de kans op een slipper en jezelf uitschakelen is voor iedereen groter (zie Vettel in Hockenheim), dus ook voor RBR.
Het is een blijft een seizoen waar RBR en de anderen alleen kunnen profiteren als Mercedes een fout maakt. En regen maakt de kans niet zoveel groter, dat de risico's verwaarloosd kunnen worden imo. De kans dat de race dan wel spannender is, is wel groter natuurlijk
Ik denk niet dat Max meer kans maakt. Ik vind een regen race gewoon veel toffer om te kijken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:47 schreef daNpy het volgende:
Eens, dan maar Moto3 kijken op Eurosport.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:21 schreef VacaLoca het volgende:
Ik mis F2, jammer dat ze dat seizoen niet verlengd hebben
die rijden in Bahrein nog 2 weekendenquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:21 schreef VacaLoca het volgende:
Ik mis F2, jammer dat ze dat seizoen niet verlengd hebben
mwah, wat we nu zien is dat het wisselen van circuit goed is. De auto moet het vanaf de trailer gelijk goed doen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 07:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Taaijurs un isjoe?'
Nee, soepel Engels inderdaad als het je baan is om fatsoenlijk en duidelijk te kunnen spreken in die taal...
Zou leuk zijn als er vanmiddag drie rijders flink om de zege kunnen strijden, toch wel jammer dat we niet meer altijd op de Nurburgring racen.
Klopt de Mercedes en zeker Hamilton zijn uitstekend in staat om de regenband op de ideale temperatuur te brengen. Bovendien hebben ze dan veel nut van de extra downforce.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:47 schreef daNpy het volgende:
Het gaat niet zozeer om de regen maar in chaotische races komt Verstappen vaak goed uit de verf.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:47 schreef daNpy het volgende:
ook al valt Max uit, een regenrace is gewoon altijd interessantquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:39 schreef Justevo het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de regen maar in chaotische races komt Verstappen vaak goed uit de verf.
Absoluut. Ik vind op dit moment alles beter dan deze saaie bagger.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook al valt Max uit, een regenrace is gewoon altijd interessant
Dit ja, hoewel het wel leuker is als Max in de regen rijdt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook al valt Max uit, een regenrace is gewoon altijd interessant
De top tien sowieso, daarachter gaan ze denk ik andere dingen proberenquote:
Dat was nog eens een leuke racequote:Op zondag 11 oktober 2020 11:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vorig jaar won hij ook in de regen op Hockenheim
ik verwacht niet dat we vandaag de harde band gaan zien. Te koud voorquote:
ze hadden dat weekend andere dingen aan hun hoofd dan racenquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was nog eens een leuke race
Die paniek bij Mercedes toen Hamilton met een kapotte neus binnenkwam, ik heb Mercedes nog nooit zo zien stuntelen.
Ja, Netflix was erquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze hadden dat weekend andere dingen aan hun hoofd dan racen
Zijn ze vandaag ook weer bij Mercedesquote:
Lastiger om op temperatuur te krijgen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:42 schreef shiz het volgende:
Begrijp nog niet dat ze kozen om Q2 te doen met softs. Met de medium zat Merc er toch ook goed bij?
Fingers crossedquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zijn ze vandaag ook weer bij Mercedes
Harde banden zijn bijna niet op temperatuur te krijgen, dat geeft een heel groot nadeel bij de start.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:42 schreef shiz het volgende:
Begrijp nog niet dat ze kozen om Q2 te doen met softs. Met de medium zat Merc er toch ook goed bij?
Chabotquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:53 schreef DKUp het volgende:
Maar wie zit er zo van onze favoriete BN’ers in de studio?
Molendijkquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:53 schreef DKUp het volgende:
Beter dan MolendijkLulquote:
HHFquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:53 schreef DKUp het volgende:
Dit klopt niet.quote:
Sjonnie FlodderGodquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:02 schreef DKUp het volgende:
Huub Stapel, omdat de kans groter is dat Max dan gaat winnen![]()
Praat helemaal bekakt....
wel een limboquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:02 schreef DKUp het volgende:
Huub Stapel, omdat de kans groter is dat Max dan gaat winnen![]()
Praat helemaal bekakt....
Eens wel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:03 schreef tralalala het volgende:
Coen van Vrijberghe de Coningh > Huub Stapel
Kees zal jaloers zijn op al die mooie wagensquote:
Arme @vosss. Nu moet ik hem troostenquote:
In 2013 won er een Red Bullquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:12 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe is de baan trouwens? Ligt de RB er lekker op? Ik ken deze baan niet echt eigenlijk.
Daar heeft bij Brennie toch al voor?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Arme @:vosss. Nu moet ik hem troosten
Ja hč? Viel mij ook al op.quote:
Hmmm ik heb liever Bart.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit klopt niet.
Het wordt Huub Stapel!!!!
Al wordt hij dat, dan wordt dat toch wel weer gewijzigd zoals op Silverstone.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:22 schreef WcPot het volgende:
Gaat vandaag Hulkenberg Driver of the day worden?
quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Al wordt hij dat, dan wordt dat toch wel weer gewijzigd zoals op Silverstone.
Dat was alleen de eerste race, toch? Die hij niet startte.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Al wordt hij dat, dan wordt dat toch wel weer gewijzigd zoals op Silverstone.
Ja met behulp van de dyno, niet met de daadwerkelijke productiequote:Op zondag 11 oktober 2020 13:22 schreef Starflyer het volgende:
Het gebrek aan kennis bij Doornbos en Kamphues is weer stuitend.
Al in de Renaulttijd was Red Bull bezig met AVL om die motor te verbeteren.
En ook in de begintijd met Honda was er een samenwerking met AVL.
Het ging er om dat zij er nog nooit van gehoord hadden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja met behulp van de dyno, niet met de daadwerkelijke productie
Ja, waar ging het over?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:33 schreef Bastiefcg het volgende:
Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?
Droog tot eind van de middag, iets bewolkt zo nu en dan een zonnetje maar wel koud met zo's 7 graden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe zijn de omstandigheden nu in de Eifel?
Jammer, een buitje was leuk geweest.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Droog tot eind van de middag, iets bewolkt zo nu en dan een zonnetje maar wel koud met zo's 7 graden.
Staat garant voor meer verrassingen en risico's, dat is zo maar helaas..quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jammer, een buitje was leuk geweest.
Arme @potjecremequote:
Greatest struggle everquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:42 schreef tralalala het volgende:
Oei, nu wint hij nog maar met 30 seconde verschil.
Ditquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:43 schreef Zorro het volgende:
Als je zonodig dat DAS systeem wil dan accepteer je ook de gevolgen maar. Goed dat de FIA geen reparatie heeft toegestaan.
Dit.quote:
Inddquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:48 schreef Kyran het volgende:
Lewis gaat straks weer huilen dat ze het doen om hem te stoppen.
En wint alsnog de race.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:48 schreef Kyran het volgende:
Lewis gaat straks weer huilen dat ze het doen om hem te stoppen.
Niemand, ik zag niemand de middelvinger gevenquote:
Zo prominent is dat bedrijf ook niet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het ging er om dat zij er nog nooit van gehoord hadden.
Dat is maf inderdaadquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:49 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het ook raar dat ze bij Mercedes dan niet communiceren. Dat Lewis er pas dan achterkomt is best raar. Niemand die even heeft gezegd "hey Lewis, we mochten je stuur niet fixen, dus succes er mee"....
Wat is er met zijn stuur?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:49 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het ook raar dat ze bij Mercedes dan niet communiceren. Dat Lewis er pas dan achterkomt is best raar. Niemand die even heeft gezegd "hey Lewis, we mochten je stuur niet fixen, dus succes er mee"....
Parc ferme regelsquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:52 schreef Dazalbest het volgende:
Dat niet repareren/ vervangen van Lewis zijn stuur, staat dat ergens officieel?
Is zijn eigen schuld, moet ie niet 2 seconden voor hij moet rijden aan komen kakken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:49 schreef Kyran het volgende:
Zou me niet verbazen als het onderdeel van politiek is...quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:49 schreef Kyran het volgende:
Was gisteren al een probleemquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:53 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ja maar dat het zojuist gebeurde bedoel ik
"NEE, NEEEEE, DIT GELOOF JE TOCH NIET"quote:
Mercedes kennende is dat waarschijnlijk wel een spelletje ja.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het onderdeel van politiek is...
Vond ik ookquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:49 schreef Kyran het volgende:
jaquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:57 schreef Dven het volgende:
Beginnen ze nu over 10 minuten of over een uur en 10 minute?
Hinault natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welke wielrenner werd ook wel De Das genoemd?
hihi, garpig.quote:
Nee, maar als je de afgelopen jaren het nieuws rond RBR een beetje gevolgd hebt zou je er van gehoord moeten hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo prominent is dat bedrijf ook niet.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Laat aub die Benzen een keer stuk gaan vandaag. In Duitsland ook nog, dat zou echt genieten zijn.
Nopequote:Op zondag 11 oktober 2020 14:01 schreef bokkepoot het volgende:
Is er ook een youtube stream met sky commentaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |