Ik mis Vettel hier tussenquote:
Je hebt toch je grote held Lewis in managerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:03 schreef potjecreme het volgende:
Bottas op pole is goed voor mijn manager.
Nee, een zich keurig (uhuhquote:
Wat een baas hequote:
Bij de top6quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
misschien dat zaad uit je ogen wrijven
dm'tje nog steeds niet onvangenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, een zich keurig (uhuh) gedragende ESF1Gamer
Mwa, daar geloof ik niet in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
Echt zonde, want hier had een eerste startrij ingezeten
Maar wat scheelt hetquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jammer, toch weer de welbekende P3.
Aan knopjes draaien voor vermogen is niet knap. Als men oprecht denkt dat Mercedes niks nieuws heeft bedacht voor de party mode ben je naīef. F1 is al jaren ziek.quote:
Ik had niks gestuurd mutsquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
dm'tje nog steeds niet onvangen
Maar wel binnen een secondenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jammer, toch weer de welbekende P3.
Ook als ze iets nieuws hebben bedacht is dat knap. Want dan is het toch weer Mercedes dat iets heeft bedacht, en niet een ander teamquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:06 schreef Justevo het volgende:
[..]
Aan knopjes draaien voor vermogen is niet knap. Als men oprecht denkt dat Mercedes niks nieuws heeft bedacht voor de party mode ben je naīef. F1 is al jaren ziek.
WLM.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:07 schreef Zorro het volgende:
Wat is dit voor een ongein? Eerst de nummer 3, dan de nummer 1 en Hamilton moet afsluiter zijn? Echt
Racistquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:07 schreef Zorro het volgende:
Wat is dit voor een ongein? Eerst de nummer 3, dan de nummer 1 en Hamilton moet afsluiter zijn? Echt
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:08 schreef tja77 het volgende:
3,5 Seizoen in met afstand de snelste auto en dan slechts 14 poles pakken.
Stront achterop.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:07 schreef Zorro het volgende:
Terwijl het gewoon je doorsnee achterbakse Sky presentator is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
de interviews worden gedaan door iemand die eerder vandaag in een herhaling een enorme klootzak genoemd was. Paul di Resta
Komt morgen wel, kan hij zijn 'great crowd' weer eens gebruiken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar is Hammie zijn: "First of all its amazing that the fans are here "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |