Citrus godinquote:
Ja ik weet verhaal lijn ook niet meerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik sinds de pauze door Corona. En nou geen zin meer in
O jeee 🤪quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:56 schreef mazaru het volgende:
Ik wou dat ik mijn mond kon houden als die aluminiumhoedjes weer uit hen nek lopen te lullen. Een hele chat die me aan het vervloeken is![]()
Wel typerend voor het niveau van die weirdo's.
Je bent nou klaar dus even bijkomenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook
[..]
Uitpuffen van het trainen.
[..]
Nee had maar een uurtje dus ben extra hard gegaan in dat uur
Bijna goedemiddag dan beste rabbit Godquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Citrus godin![]()
![]()
Nog een half uurtje en dan heb is het officieel een goede middag voor me
Ach, ik heb liever dat ik in zo'n chat voor gek wordt uitgemaakt dan in een chat waar mensen met gezond verstand zitten.quote:
Ik heb ook veel gemist jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja ik weet verhaal lijn ook niet meer
Heb er al een liter water in gegoten. Zal straks weer watervallen wordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bent nou klaar dus even bijkomen
[ afbeelding ]
Nou aan het werk in de tuin. Je moest nog wat doen met de heg zei jequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb er al een liter water in gegoten. Zal straks weer watervallen worden
Ja maar ga nu eerst lunchen en geitjes voeren met de kleinequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou aan het werk in de tuin. Je moest nog wat doen met de heg zei je
Wat ga je lunchen ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ga nu eerst lunchen en geitjes voeren met de kleine
Ik heb gehoord dat geitenvlees niet zo lekker is hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ga nu eerst lunchen en geitjes voeren met de kleine
Ik vond het oké die ene keer dat ik het heb gegeten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat geitenvlees niet zo lekker is hoor.
Lijkt op schaap denk ik?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vond het oké die ene keer dat ik het heb gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |