Djoko kan goed tegen een zware pot hoor. Lijkt altijd moe, en uiteindelijk wint ie toch weer. Voor mij blijft hij wel gewoon favoriet. Vond Nadal zeker niet top tegen Diego. Overigens heeft Nadal maar 50 minuten minder gespeeld dan Djoko in de halve. Scheelde qua tijd niet zo heel veel.quote:
Time on court to the finalquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 01:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Djoko kan goed tegen een zware pot hoor. Lijkt altijd moe, en uiteindelijk wint ie toch weer. Voor mij blijft hij wel gewoon favoriet. Vond Nadal zeker niet top tegen Diego. Overigens heeft Nadal maar 50 minuten minder gespeeld dan Djoko in de halve. Scheelde qua tijd niet zo heel veel.
Tegen Sinner had Nadal het al erg lastig. Die kwam steeds een break voor ook. En inderdaad tegen Diego ging het ook allemaal niet vanzelf. Nole laat die kansen niet liggen, die hij dit toernooi allemaal weg geeft. Als Nadal dit op de 1 of andere manier toch weet te winnen...dan is dit een prachtig moment om te stoppen. Zou extreem knap zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 04:49 schreef wimderon het volgende:
Ja eens, Djokovic blijft toch gewoon de favoriet.
Nadal heeft die finaleplaats echt voor de poorten van de hel weggesleept. Matig spel dit toernooi, ook weer constant in de problemen tegen een Schwartzman die Thiem eruit kegelde. Slecht record in eerdere jaren ook verder op dit toernooi.
Héél vreemd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:39 schreef Federer-fan het volgende:
Op Betfair is Nadal de favoriet: zijn backodds zijn 1.65, die van Djokovic 2.3.
Fiftyfifty lijkt mij nog het meest reëel. Er is toch niets van te zeggen wie er op de dag zelf beter speelt? Ze kennen elkaar door en door.quote:
Ja, inderdaad.quote:Maar zonder gekheid, kan alle kanten op deze wedstrijd.
Zou kunnen, maar ik hoop dat nog ergens te lezen. Hun H2H is wel een record.quote:Hun negende onderlinge GS-finale, is dat een record?
Geen verrassing tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:39 schreef Federer-fan het volgende:
Op Betfair is Nadal de favoriet: zijn backodds zijn 1.65, die van Djokovic 2.3.
Groeit het vertrouwen niet een klein beetje door de sensationele zeges tegen Sinner en Schwartzman? En de H2H van 6-1 tegen Djokovic op RG? En de 12 voorgaande titels?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 01:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Djoko kan goed tegen een zware pot hoor. Lijkt altijd moe, en uiteindelijk wint ie toch weer. Voor mij blijft hij wel gewoon favoriet. Vond Nadal zeker niet top tegen Diego. Overigens heeft Nadal maar 50 minuten minder gespeeld dan Djoko in de halve. Scheelde qua tijd niet zo heel veel.
Wie waren dat dan? Behalve de act van GwaiLow?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:05 schreef EP3 het volgende:
Er waren hier volgens mij toch n aantal mafkezen die Nadal geen enkele kans gaven dit toernooi.
Waar zijn die opeens gebleven?
Federer-fanquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wie waren dat dan? Behalve de act van GwaiLow?
Ik heb dat maar één iemand zien zeggen. Zelf heb ik vanaf het begin gezegd dat ik hem niet zag winnen van Djokovic.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:05 schreef EP3 het volgende:
Er waren hier volgens mij toch n aantal mafkezen die Nadal geen enkele kans gaven dit toernooi.
Waar zijn die opeens gebleven?
Nee hoor. Ik heb gezegd dat ik hem niet zie winnen van Djokovic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |