ielquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jazeker. Het boek gaat, in het begin zeker, over de liefde tussen man en jongen.
Stukje bushcraftingquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jazeker. Het boek gaat, in het begin zeker, over de liefde tussen man en jongen.
Hij staat aan het ziekenhuisbed van de jongen en speelt met zijn tenen, maar zou liever met zijn elfde teentje willen spelen.quote:
Vieze naziquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:00 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk heb ik user @:Wereldgozer een note aan kunnen smeren.
Jij bent natuurlijk ook heel veel likes waardquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme zeg, de likes stromen binnen sinds ik in het cor topic post
Dus je scoort veel likes bij coronagekkiesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Notes ook? Net een TR meegepakt op een post van je.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Smerige klootzak dat je bent. Ik walg van je.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Notes ook? Net een TR meegepakt op een post van je.
Scoor ook makkelijk bij je moeder.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je scoort veel likes bij coronagekkies
MIND IS BLOWN
Crewbash, nieuwe TR meegepakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smerige klootzak dat je bent. Ik walg van je.
Poepsequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:52 schreef JanCees het volgende:
ik ga eerst poepen
daarna trek ik er eentje open
Dat eerste ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Toen er nog vele leuke users hier waren.
Of bedoel je mijn bouwjaar
Met een loverboy ja.quote:
Je leeft maar 1 keer!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Met een loverboy ja.
Gebruikt en gedumpt en nu terug met een nieuw account.
'schone lei'
Hier sowieso bijna niemand zo’n ding op in de winkelquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:18 schreef JanCees het volgende:
zo even zonder mondkapje naar de winkel
ja hier ook zoietsquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier sowieso bijna niemand zo’n ding op in de winkel
1 op de 10 ofzo
Hier 90% wél.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
1 op de 10 ofzo
Lijkt me dat in die contreien waar jij woont mensen het puur doen om hun inteeltporum nog enigszins te maskeren. Maar dit geheel terzijde.quote:
Dan heb je Corona.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:33 schreef Caland het volgende:
Wil eten bestellen maar mijn neus ik zo verstopt dat ik toch niks proef
Kutleven zeg
Goed bezig, waarom zou je in godsnaam een mondkapje gaan dragen, terwijl JaapGOAT zegt dat die dingen toch niet helpen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:18 schreef JanCees het volgende:
zo even zonder mondkapje naar de winkel
Ze zouden het beter aanstelleritus kunnen noemen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee gewoon verkouden
Ongeveer hetzelfde
mietjequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
Zo maar naar supermarkt. Met mondkapje natuurlijk
Lekker asociaal allemaal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
1 op de 10 ofzo
Eens.quote:
Ze moeten gewoon duidelijkheid scheppen door een verplichting ervan te maken. Zo als nu is het half half gedoe.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens.
Vaak is het dan ook nog eens zo’n contactgestoord gekkie.
Tsja, moet je maar niet eerst een half jaar verkondigen dat het geen kut uitmaakt of je zo’n ding op doet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon duidelijkheid scheppen door een verplichting ervan te maken. Zo als nu is het half half gedoe.
Echter ik ga niet puberaal 'stoer' doen van kijk mij eens me niet aan een dringend advies houden. Ben de beroerdste niet om dan eventjes eentje voor te doen. Er zijn wel meer dingen in de maatschappij waar je zelf niet echt achterstaat maar je er maar wel aan houdt voor 'het goede doel' van het geheel dan maar.
Ik kom in een winkel ook gewoon niet in de buurt van iemand.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, moet je maar niet eerst een half jaar verkondigen dat het geen kut uitmaakt of je zo’n ding op doet.
Buiten dat geloof ik er ook niet zo in en ga ik vaak toch rond sluitingstijd ergens in de avond als ik al moet.
Omdat ome Jaap eerst een dubbelblind gecontroleerd onderzoek voor z'n neus wil zien. Net als met de aerosolen. Afstand en goede ventilatie is belangrijkste, maar als het een beetje helpt, is in een winkel het even opdoen een kleine moeite. Er zijn allemaal knappe koppen elders in de wereld die het wel adviseren en zien als iets dat verschil kan maken, hoewel het meeste wel 'on the fly besluiten tijdens pandemie, baat het niet schaadt het niet' zal zijn. Tsja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, moet je maar niet eerst een half jaar verkondigen dat het geen kut uitmaakt of je zo’n ding op doet.
Buiten dat geloof ik er ook niet zo in en ga ik vaak toch rond sluitingstijd ergens in de avond als ik al moet.
JaapGOD heeft altijd verkondigt dat zo’n mondkapje weinig meer doet als je toch al genoeg afstand houdt. Daar luister ik dan ook naarquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat ome Jaap eerst een dubbelblind gecontroleerd onderzoek voor z'n neus wil zien. Net als met de aerosolen. Afstand en goede ventilatie is belangrijkste, maar als het een beetje helpt, is in een winkel het even opdoen een kleine moeite. Er zijn allemaal knappe koppen elders in de wereld die het wel adviseren en zien als iets dat verschil kan maken, hoewel het meeste wel 'on the fly besluiten tijdens pandemie, baat het niet schaadt het niet' zal zijn. Tsja.
Ik ben vorige week overigens zonder gegaan, inderdaad laat als er nauwelijks een kip is. Zometeen maar weer eens.
Precies. Al die onbenullen die Jaap en andere grootheden zoals (soms) Fauci niet volgen, alleen maar zodat anderen kunnen zien dat ze er ook echt wat aan doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Afstand, goede hygiëne en thuis blijven bij klachten zijn de drie belangrijkste. Dan kun je wel over mondkapjes gaan beginnen, maar als je daar de mist al ingaat, dan heeft het allemaal weinig zin.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:23 schreef 3rr0r het volgende:
Afstand en goede ventilatie is belangrijkste
In een supermarkt heb je dat zelf afstand houden niet in de hand als het niet super rustig is. Denk ook niet dat de besmettingen alleen maar komen door mensen die elkaar in het gezicht hoesten. Gewoon een wat langere tijd in een niet al te best geventileerde ruimte verblijven 'does the trick too'.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
JaapGOD heeft altijd verkondigt dat zo’n mondkapje weinig meer doet als je toch al genoeg afstand houdt. Daar luister ik dan ook naar
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
JaapGOD heeft altijd verkondigt dat zo’n mondkapje weinig meer doet als je toch al genoeg afstand houdt. Daar luister ik dan ook naar
Ja in een ideale wereld waar iedereen zich overal aan houdt en je zelf overal controle over hebt...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Afstand, goede hygiëne en thuis blijven bij klachten zijn de drie belangrijkste. Dan kun je wel over mondkapjes gaan beginnen, maar als je daar de mist al ingaat, dan heeft het allemaal weinig zin.
Levensgevaarlijke schijnveiligheid die mondkapjes.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja in een ideale wereld waar iedereen zich overal aan houdt en je zelf overal controle over hebt...
Maradona had dan wel weer een aardig modelletje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Levensgevaarlijke schijnveiligheid die mondkapjes.
Wel lastig snuivenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maradona had dan wel weer een aardig modelletje.
[ afbeelding ]
ik denk niet dat het helpt maar ik doe het wel op locaties waar het gevraagd wordtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In een supermarkt heb je dat zelf afstand houden niet in de hand als het niet super rustig is. Denk ook niet dat de besmettingen alleen maar komen door mensen die elkaar in het gezicht hoesten. Gewoon een wat langere tijd in een niet al te best geventileerde ruimte verblijven 'does the trick too'.
Als Maradona iets omarmt dan weet je eigenlijk al met zekerheid dat het niet serieus te nemen valtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maradona had dan wel weer een aardig modelletje.
[ afbeelding ]
hij had er wel een hele uitleg over op instagramquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Maradona iets omarmt dan weet je eigenlijk al met zekerheid dat het niet serieus te nemen valt
Ja ik ook, dus alleen OV sporadischquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk niet dat het helpt maar ik doe het wel op locaties waar het gevraagd wordt
Alsof jij ooit op het idee zou komen om 2 horloges te dragen, zodat je altijd weet hoe laat het in Nederland is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Maradona iets omarmt dan weet je eigenlijk al met zekerheid dat het niet serieus te nemen valt
Dat staat los van zijn geestelijke gesteldheid. Dat het verder een genie is die out of the box durft te denken staat boven water.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alsof jij ooit op het idee zou komen om 2 horloges te dragen, zodat je altijd weet hoe laat het in Nederland is.
[ afbeelding ]
Maradona - Littlerabbit 1-0
Ik lees dit net nu weiger ik het helemaalquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alsof jij ooit op het idee zou komen om 2 horloges te dragen, zodat je altijd weet hoe laat het in Nederland is.
[ afbeelding ]
Maradona - Littlerabbit 1-0
quote:*Gevaar voor gezicht masker*
Masker is bedoeld voor een beperkte tijd. Als je het lange tijd draagt:
1. Zuurstof in het bloed neemt af.
2. Zuurstof naar de hersenen vermindert.
3. Je begint je zwak te voelen.
4. Kan tot de dood leiden.
*Advies*
a. Trek het uit als je alleen bent. Ik zie veel mensen in hun auto met AC die nog steeds gezichtsmasker draagt. Onwetendheid of analfabetisme?
b. Gebruik het niet thuis.
c. Gebruik het alleen op een drukke plaats en in nauw contact met een of meer personen.
d. Verminder het gebruik ervan terwijl u uzelf meestal isoleert.
Waarom zou de zuurstof naar je hersenen afnemen als je 2 horloges draagt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees dit net nu weiger ik het helemaal
[..]
2 is voor jou geen probleem en 4 is een beetje een dooddoener natuurlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees dit net nu weiger ik het helemaal
[..]
Volgende punt, mensen met een mondkapje zijn een stel verwaande, niets ontzienende eikels.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
2 is voor jou geen probleem en 4 is een beetje een dooddoener natuurlijk
Ik draag graag een mondkapje als ik zo mijn medemens kan beschermenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgende punt, mensen met een mondkapje zijn een stel verwaande, niets ontzienende eikels.
Maak jij je zorgen om Jan Slagter?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgende punt, mensen met een mondkapje zijn een stel verwaande, niets ontzienende eikels.
Niet op dagelijkse basis maar ben bereid mijn mening te herzien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maak jij je zorgen om Jan Slagter?
Als dat wel zo was zou ik denken dat @Scrummie een koekoeksklok om zijn pols heeft.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou de zuurstof naar je hersenen afnemen als je 2 horloges draagt?
Prima meltdown.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sooooooowwwquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als dat wel zo was zou ik denken dat @:Scrummie een koekoeksklok om zijn pols heeft.
Die vraag mag toch gesteld worden? #altijdtegenjanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Waar komt deze vraag opeens vandaan?
Ah televisiering gedoe. Nee dan niet, ik zou mij eerder zorgen maken als hij niets te zeiken had.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die vraag mag toch gesteld worden? #altijdtegenjan
Van mij wel hoor, ik volg Jan alleen niet zo erg, dus ik was benieuwd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die vraag mag toch gesteld worden? #altijdtegenjan
Ah, dat was er tijdens de lockdown al. Maar dat maakt het niet minder verschrikkelijk, nee. Ik krijg echt barstende koppijn van Ziggo-praatshows.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:14 schreef Caland het volgende:
Er is nu dus blijkbaar een praatprogramma waar Jack van Gelder, Jan van Halst, Youri Mulder en die ene onbeduidende presentator met elkaar via skype het voetbal gaan doornemen
Nee
Nee dit kan niet @:el-stinho
Okequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, dat was er tijdens de lockdown al. Maar dat maakt het niet minder verschrikkelijk, nee. Ik krijg echt barstende koppijn van Ziggo-praatshows.
Waarom zouden mensen daarnaar kijken?quote:
Eens. Ik zit al uren klaar voor The Masked Singer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen daarnaar kijken?
Walgelijk ja die ondankbaarheid van een @GGMMquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:20 schreef Zipportal het volgende:
Scrummie steekt honderen euro's in FOK, maar daar hebben ze schijt aan.
Ik zet alleen het darten voor één wedstrijdje aan, verder blijft de TV uit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Ik zit al uren klaar voor The Masked Singer.
Darten snap ik persoonlijk nog altijd niet als kijksport maar ik wens je er vanzelfsprekend veel plezier mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zet alleen het darten voor één wedstrijdje aan, verder blijft de TV uit.
Goed dat je die vrijheid gunt aan de medemens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Darten snap ik persoonlijk nog altijd niet als kijksport maar ik wens je er vanzelfsprekend veel plezier mee.
Hij is echt WOESTquote:
Ik ben immers geen Jan Slagter.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goed dat je die vrijheid gunt aan de medemens.
Om dit programma echt compleet te maken zou Ronald Waterreus als gast aan moeten schuiven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:14 schreef Caland het volgende:
Er is nu dus blijkbaar een praatprogramma waar Jack van Gelder, Jan van Halst, Youri Mulder en die ene onbeduidende presentator met elkaar via skype het voetbal gaan doornemen
Nee
Nee dit kan niet @:el-stinho
het was ook nog eens in hele brakke skypekwaliteitquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om dit programma echt compleet te maken zou Ronald Waterreus als gast aan moeten schuiven.
Zeker, hij heeft GODVERDOMME VANDAAG NOG EEN ABO KADO GEDAAN AAN EEN VIJANDquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk ja die ondankbaarheid van een @:ggmm
Hopelijk roept godin @:yvonne hem op het matje
Welke?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zet alleen het darten voor één wedstrijdje aan, verder blijft de TV uit.
Clemens v De Zwaan, de tweede pot van de abend.quote:
Waarom post je het dan als het op de foto niet te zien isquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:32 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Het is op de foto niet te zien, maar hij is heel schattig telkens met zijn hoofdje aan het knikken omdat hij wakker probeert te blijven
Erg teleurstellendquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij ging nog abo's uitdelen. Dat moet dan maar even wachten, @:Wereldgozer
27-11-2017, ze zouden mij moderator moeten maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
@:Scrummie Mijn laatste note is alweer van 11 juli 2020.
Ja, als ik het goed begrepen heb, dan heeft @Scrummie een ban gekregen omdat @straatcommando blijkbaar een rooie kut heeft.quote:
Hier roddelen wij niet; @Straatcommando.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, als ik het goed begrepen heb, dan heeft @:Scrummie een ban gekregen omdat @:straatcommando blijkbaar een rooie kut heeft.
In 2018 heb ik na een banloze periode van vijf jaar twee onterechte bans gehad. Gelukkig duurt de nieuwe streak alweer geruisloos twee jaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
27-11-2017, ze zouden mij moderator moeten maken.
Oh, die idioot heeft een punt achter zijn naam gezet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hier roddelen wij niet; @:straatcommando.
Joeriquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:37 schreef De_Kraam het volgende:
#FreeScrummie 2.0 2.1 of hoe heet die gozer.
Walgelijk @Cocoquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, die idioot heeft een punt achter zijn naam gezet.
Ik liet hem je post lezen en hij vraagt zich af waarom een nutteloze kasthomo op een of ander forum zijn oninteressante mening loopt te delen over hemquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom post je het dan als het op de foto niet te zien is
Echt heel nutteloos
gifje makenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik liet hem je post lezen en hij vraagt zich af waarom een nutteloze kasthomo op een of ander forum zijn oninteressante mening loopt te delen over hem
[ afbeelding ]
Aldus de man die op vrijdagavond foto’s van zijn kat aan het maken is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik liet hem je post lezen en hij vraagt zich af waarom een nutteloze kasthomo op een of ander forum zijn oninteressante mening loopt te delen over hem
[ afbeelding ]
Dat komt waarschijnlijk omdat hij blijkbaar nog een kasthomo is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had geen idee dat @:caland een homo is
Zit wat in. Wil je erover praten @Caland?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat hij blijkbaar nog een kasthomo is.
Ik heb gewoon een wat vreemde motoriekquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit wat in. Wil je erover praten @:caland?
Lolquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:46 schreef Scrummie het volgende:
Goedenavond vrienden. Lang niet gezien!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:46 schreef Scrummie het volgende:
Mooie katquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aardige gozer hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Lol
Die @:straatcommando. heeft ook geen ruggengraat zeg
Wat heb jij tegen homo's?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs terug naar gewoon Scrummie zie ik, genot.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:46 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:46 schreef Scrummie het volgende:
Ja, dat waren ze even vergeten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:20 schreef Zipportal het volgende:
Scrummie steekt honderen euro's in FOK, maar daar hebben ze schijt aan.
Dat is al weer een weekje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs terug naar gewoon Scrummie zie ik, genot.
Moet jij weten.quote:
Als je Braddie geld geeft krijg je niks terug.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:51 schreef Caland het volgende:
Walgelijk dat je blijkbaar geen ban krijgt als je wat euro’s doneert
Dat is niet waar hoor, ik denk niet dat Straatcommando. op de hoogte is van mijn donaties en ik heb dat ook niet als argument gebruikt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:51 schreef Caland het volgende:
Walgelijk dat je blijkbaar geen ban krijgt als je wat euro’s doneert
Je bent zelf niet gewoon.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs terug naar gewoon Scrummie zie ik, genot.
Heeft GGMM er zich mee bemoeid?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet waar hoor, ik denk niet dat Straatcommando. op de hoogte is van mijn donaties en ik heb dat ook niet als argument gebruikt.
Nee, die is er niet volgens mij.quote:
Dus @Straatcommando. heeft geen rooie kut?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, die is er niet volgens mij.
Het was gewoon een beetje van beiden; ik was wat vervelend misschien, Straatcommando was iets te snel met de banknop. En na een goed gesprek zijn we er als volwassen mensen met elkaar uit gekomen.
Neequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus @:straatcommando. heeft geen rooie kut?
Straathont heeft ook al zo'n puntje op het einde in zijn naam.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vaak wel een rode lul na een bezoekje aan je zusterquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem! Dit kreeg ik net te horen van iemand, zat die persoon er even mooi naast!quote:
ZO DANquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb vaak wel een rode lul na een bezoekje aan je zuster
Dan bezoek je haar wat minder vaak dan de gemiddelde man.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En ditquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, die is er niet volgens mij.
Het was gewoon een beetje van beiden; ik was wat vervelend misschien, Straatcommando was iets te snel met de banknop. En na een goed gesprek zijn we er als volwassen mensen met elkaar uit gekomen.
FOK ligt aan het infuus en de FA heeft geen abo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die heeft die flapdrol gewoon gekregen hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FOK ligt aan het infuus en de FA heeft geen abo.
Zelfs @:GGMM heeft een abo, al ging dat ook moeilijk maar die kregen we ook omgeluld.
Je verpest het weer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die heeft die flapdrol gewoon gekregen hoor.
Ik heb gisteren the joker gezien op amazon prime ( @Lange_Lans )quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:04 schreef Scrummie het volgende:
The Haunting of Bly Manor staat op Netflix trouwens.
Dat is 'deel 2' van The Haunting of Hill House.
Heb ik laatst ook gekeken en ik ben het eigenlijk wel eens met je uitgebreide review.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren the joker gezien op amazon prime ( @:lange_lans )
Ik snapte eigenlijk niet dat er zoveel ophef over was. Wel genoten, maar wat langzaam en kwam nooit echt op gang
Beetje uitgebreide review dit sorry
Het hielp ook niet mee dat ik constant dacht dat het Hans Teeuwen wasquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gekeken en ik ben het eigenlijk wel eens met je uitgebreide review.
Volgens mij gaf ik 'm destijds een 7 of een 6. Begreep naderhand die ophef idd ook niet.
Zowel de ophef als hype waren overdreven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snapte eigenlijk niet dat er zoveel ophef over was. Wel genoten, maar wat langzaam en kwam nooit echt op gang
Ja dus.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2020 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Magere score voor zo'n bovengemiddelde film.
Daar heeft hij wel wat van weg inderdaad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hielp ook niet mee dat ik constant dacht dat het Hans Teeuwen was
Zoiets zei je toen ik mijn review gaf ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zowel de ophef als hype waren overdreven.
Ik weet dat ik weg zou gaan en dat je de vraag niet aan mij stelt, maar ik ga voor het apenpak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stel je was een furry zou je dan een persoon in een vossen of een apenpak prefereren
Toen wist je eigenlijk al genoeg.quote:
Wel een geiler staartje zo'n vosquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet dat ik weg zou gaan en dat je de vraag niet aan mij stelt, maar ik ga voor het apenpak.
Nouja wel erg tof het sfeertje neergezet. Zal wel een deel 2 (en 3) komen. Daar ben ik alsnog wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het ondertussen niet nog een keer gekeken dus dan hou ik wel dezelfde mening aan ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoiets zei je toen ik mijn review gaf ook. Goed om te zien dat je consequent bent JR!
Berepak2quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stel je was een furry zou je dan een persoon in een vossen of een apenpak prefereren
Bumperkleef op Netflix gezienquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrijwillig?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bumperkleef op Netflix gezien
Mongolenfilm. Zo.
Ik kon even niet kiezen want de hoeveelheid goede content is een beetje schaars. Dacht, oké, ik kijk wel wat de Nederlandse kunsten kunnen produceren. Helaas. Krijgen ze nog subsidies voor ook.quote:
Sowieso als je admin op FOK bent, jezus zegquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Lol
Die @:straatcommando. heeft ook geen ruggengraat zeg
Ga je dat echt doen? Forum admin @GGMM voert ook al een jaar een act op dat hij de film gaat kijken. Dit stelt me erg teleur.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh ja, bijna de Togo aanrader vergeten. Binnenkort maar eens binnenhengelen.
Oh die had ik ook in mijn lijst gezet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bumperkleef op Netflix gezien
Mongolenfilm. Zo.
Ja maar hij heeft Disney+, neem aan dat hij hem dan zo daar kan aanklikken en klaar is Kees. 8/10 op imdb geven we zeker een kans.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je dat echt doen? Forum admin @:ggmm voert ook al een jaar een act op dat hij de film gaat kijken. Dit stelt me erg teleur.
Rookie mistakequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik kon even niet kiezen want de hoeveelheid goede content is een beetje schaars. Dacht, oké, ik kijk wel wat de Nederlandse kunsten kunnen produceren. Helaas. Krijgen ze nog subsidies voor ook.
Disney+ wat moet je daar nou meequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft Disney+, neem aan dat hij hem dan zo daar kan aanklikken en klaar is Kees. 8/10 op imdb geven we zeker een kans.
Het had potentie en heb wel een beetje gegniffeld om idioterie, maar de personages gedragen zich zo debiel dat het echt afdoet aan het geheel. Kijk hem maar en deel wat jij ervan vond. Nederlandse filmindustrie kan elke view gebruiken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh die had ik ook in mijn lijst gezet.
De hele premise leek mij ook al wat vreemd om een hele film van te maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het had potentie en heb wel een beetje gegniffeld om idioterie, maar de personages gedragen zich zo debiel dat het echt afdoet aan het geheel. Kijk hem maar en deel wat jij ervan vond. Nederlandse filmindustrie kan elke view gebruiken.
Jammer dat je terug bent.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Trump verbleef ook maar kort in het ziekenhuis.
"Boze witte mannen gaan bioscoopbezoekers neerschieten!"quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sorry nog hè, dit ik even hard ging in je private message box. Al stond er geen vreemd woord in.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Trump verbleef ook maar kort in het ziekenhuis.
Wat probeer je te bereiken met deze posts?quote:
Helemaal niets makker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat probeer je te bereiken met deze posts?
Je hoopt gewoon op een ziedende reactie, denk ik. Je wil n1ek- van zijn stuk brengen daar dat zelden lukt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal niets makker.
Nou ja, stiekem wel. Stiekem hoop ik dat er gepost wordt (random of door N1ek- zelf). Gelukkig doe jij dat nu.
Dus hallo makker
Ziedende reacties zijn voorbehouden aan hersenloze figuren als @Scrummie of @JanCeesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hoopt gewoon op een ziedende reactie, denk ik. Je wil n1ek- van zijn stuk brengen daar dat zelden lukt.
Ziedend mag je zijn als je hoog in de emotie zit, maar dat is meestal na een voetbalwedstrijd. Bij @Scrummie en @JanCees betwijfel ik dat haha.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ziedende reacties zijn voorbehouden aan hersenloze figuren als @:Scrummie of @:JanCees
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:13 schreef Charrell het volgende:
Morgen een Halloween/herfst shoot setting maken met fotograaf voor inschrijvingen komend weekend!!
Bij de boer op het platteland (pompoenveld + stro + oude tractor.
ZIN IN!!!
Herr Arschfick, jij ook nog wakker.quote:
Jazeker. Ik ga zelfs zo nog effe een bammetje smeren denk ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 02:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Herr Arschfick, jij ook nog wakker.
Normaal doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:13 schreef Charrell het volgende:
Morgen een Halloween/herfst shoot setting maken met fotograaf voor inschrijvingen komend weekend!!
Bij de boer op het platteland (pompoenveld + stro + oude tractor.
ZIN IN!!!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze is wel wat laat met online porn daar is geen droog brood meer in te verdienen
7.5 ton de manquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze is wel wat laat met online porn daar is geen droog brood meer in te verdienen
Jij ging snipverkouden voetballen? Wel een goede tactiek om uit de duels te blijven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:25 schreef Caland het volgende:
Voetbal afgelast vandaag
Nog meer wanbeleid
Deed sowieso al niet mee omdat mijn hamstring nog een klein beetje opspeelt, maar wilde wel even kijken ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ging snipverkouden voetballen? Wel een goede tactiek om uit de duels te blijven.
Oh dan snap ik het, zonde. Afgelast vanwege de regenval?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Deed sowieso al niet mee omdat mijn hamstring nog een klein beetje opspeelt, maar wilde wel even kijken ja.
Ja en ons veld is sowieso helemaal naar de klote, al jaren eigenlijk. Hebben er ook maar één. Maar de gemeente zegt het nu eindelijk te gaan oplossenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dan snap ik het, zonde. Afgelast vanwege de regenval?
Als ik mijn huisgenoot elke zondag bezopen zie thuiskomen zou ik ook bijna weer gaan voetballen.
Je zit jezelf nu gewoon moed in te praten. Kom op, testen in Abcoude!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:43 schreef Caland het volgende:
En het is gewoon mijn jaarlijks verkoudheidsriedeltje als het weer omslaat. Verstopte neus, keelpijn, taai slijm ophoesten, neus gaat weer open, klaar.
Zit gelukkig al wel in fase 3 nu. Lijkt ook iets minder heftig te zijn dan andere jaren, maar toen rookte ik ook nog gewoon (door)
Dat mag niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Deed sowieso al niet mee omdat mijn hamstring nog een klein beetje opspeelt, maar wilde wel even kijken ja.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:47 schreef onlogisch het volgende:
Grappig feitje ; Abcoude is de enige plaats in Europa die met ABC begint.
@:Muskusboktor57
KNVB heeft bepaalt dat geblesseerde spelers wel aanwezig mogen zijnquote:
Heeft bepaaltquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
KNVB heeft bepaalt dat geblesseerde spelers wel aanwezig mogen zijn
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
@Caland kijk eens dom.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Corona is uiteindelijk ook een soort blessure.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Grappig feitje, als je van Papendrecht naar Papekop wil kun je via Rotterdam of via Utrecht, maar je komt uiteindelijk altijd op de A12 terecht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:47 schreef onlogisch het volgende:
Grappig feitje ; Abcoude is de enige plaats in Europa die met ABC begint.
@:Muskusboktor57
Gefeliciteerd met je post om 10:00:00.quote:
smerige bigquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net de hele plee volgeschetenHelaas geen pics.
8/10quote:Test je kennis over onze minister-president met deze quiz
je moet het toch zelf opruimen of doen je kanaries dat?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net de hele plee volgeschetenHelaas geen pics.
Steek die quiz in je reet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:14 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk spelen mijn goede vrienden @:Lange_Lans @:Muskusboktor57 @:KingRoland @:Scrummie @:JanCees @:Caland @:GGMM @:Lenny_Leonard @:Wereldgozer @:AFCNiels @:Adames @:Buitendam @:DonRaja @:coco @:Drizzt_Dourden @:fetx @:maxi-mus @:Littlerabbit dit ook.
Als je niet bij de mention staat interesseert me het ook geen flikker wat je score is.
Ik doe niet meer mee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:14 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk spelen mijn goede vrienden @:Lange_Lans @:Muskusboktor57 @:KingRoland @:Scrummie @:JanCees @:Caland @:GGMM @:Lenny_Leonard @:Wereldgozer @:AFCNiels @:Adames @:Buitendam @:DonRaja @:coco @:Drizzt_Dourden @:fetx @:maxi-mus @:Littlerabbit dit ook.
Als je niet bij de mention staat interesseert me het ook geen flikker wat je score is.
Hoe durf je.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:14 schreef onlogisch het volgende:
JE VIEZE DIKKE KECH MOEDERquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na 'bepaalt' kan ik me dat heel goed voorstellen makker
Kijk naar het tijdstip van mijn vorig bericht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na 'bepaalt' kan ik me dat heel goed voorstellen makker
Wat weet je toch weinig voor je leeftijd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:14 schreef onlogisch het volgende:
Beestquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat weet je toch weinig voor je leeftijd.
[ afbeelding ]
7/10.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:12 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)utm_campaign=stdc_ad
[..]
8/10
god.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kijk naar het tijdstip van mijn vorig bericht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn bijnaam en geboorteplaats waren wel vragen die ik moest gokken.quote:
Ik gokte verkeerd op bijnaam en geboorteplaatsquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn bijnaam en geboorteplaats waren wel vragen die ik moest gokken.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kijk naar het tijdstip van mijn vorig bericht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is vast een hele bijzondere dag voor jullie.quote:
Geen autist zijn en toch hier postenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Dit is vast een hele bijzondere dag voor jullie.
Probeer het!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Krijg ik een ban als ik wat leuke quotes van @:danny uit de oude doos haal?
Heb dat een keer eerder gedaan. Had een filmpje op YT gevonden waarin Danny nummers aan het zingen was.quote:
Hij volgt me overal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:24 schreef AFCNiels het volgende:
@:Onlogisch kun je @:Neef_Wuppie even goed in de gaten houden.
Post 'm nog maar een keer dan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb dat een keer eerder gedaan. Had een filmpje op YT gevonden waarin Danny nummers aan het zingen was.
Kon een maand op vakantie.
Hij heeft het hele FOK yt kanaal verwijderd.quote:
Niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij heeft het hele FOK yt kanaal verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |