quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had een ban dus kon je rek nr niet vinden
ik zou het vandaag of morgen overmaken
quote:Op woensdag 30 december 2015 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen 5 kratten binnen van Typisch. Het is dan ook maar 2,5 jaar later.
Is deze inmiddels ingelost?quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:05 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
100 euro dat Elia er dit seizoen niet meer dan 8 inschiet in de competitie.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt kom ik nooit meer op FOK!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:56 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord boven Ajax eindigt neem ik 2 jaar een Feyenoord UI.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:56 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik de rest van me fok! carriere.
Vorige delen:quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:20 schreef MPC60 het volgende:
Van Persie voelt zich te goed voor de eredivisie.
Mocht hij volgend jaar toch komen dan mogen jullie deze post uitprinten en dan eet ik hem op.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 12:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En moet je nagaan dat Trump daar nog van gaat verliezen ook.
quote:
quote:
quote:
quote:
Het is wat meid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:35 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme @:Onlogisch
Komt dat misbaksel hier ook nog eens posten. Man man man.
Jochie toch.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:35 schreef Scrummie het volgende:
Ach meisje tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:35 schreef Scrummie het volgende:
Hou die troep lekker daar teringmongoolquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:33 schreef onlogisch het volgende:
Ook al is het uit een KLB topic, toch even de cross-post naar VBL
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lenny is werkloos die weet niksquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt dat? @:lenny_leonard @:wereldgozer
Damn, Meer dan 7 jaar geleden alweer. Tijd vliegt.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen 5 kratten binnen. Het is dan ook maar 2,5 jaar later.
nog steeds je kratten niet?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Damn, Meer dan 7 jaar geleden alweer. Tijd vliegt.
Dit lijkt me geen weddenschap die je met @Saind moet afsluitenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Waar is je Feyenoord UI? Ik zag jou altijd wel als vervelende trol, maar wel eentje die respect verdient door altijd zijn woord na te komen.quote:
Tompsv had toch een UI van Ajax weddenschapjequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:32 schreef onlogisch het volgende:
De nog lopende weddenschappen / losers (TomTjacka/Typisch) die hun weddenschappen weigeren in te lossen :
[..]
[..]
[..]
Is deze inmiddels ingelost?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vorige delen:
VBL / Schoen opeten
VBL / Schoen opeten #2 Wie durft?
VBL / Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hilton
VBL / Schoen opeten #4 Wie durft? BonJovi overspeelde zijn geluk
VBL / Schoen opeten #5 Meer opeters Feyenoord - Ajax ! AUB !!
VBL / Schoen opeten #6: Sambal bij?
VBL / Schoen opeten #7: Man een man, woord een woord
VBL / Schoen opeten #8
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
VBL / Schoen opeten #10
Dorstquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben je niet vergeten. Zoals gezegd wachten we even half december af totdat het helemaal officieel is. Dit heb ik je verteld via DMquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou die troep lekker daar teringmongool
Typisch een vieze linkse dem, beetje de overwinning claimen terwijl het democratische proces gewoon nog loopt.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben je niet vergeten. Zoals gezegd wachten we even half december af totdat het helemaal officieel is. Dit heb ik je verteld via DM
quote:Op woensdag 25 november 2020 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Typisch een vieze linkse dem, beetje de overwinning claimen terwijl het democratische proces gewoon nog loopt.
Klopt, beetje zoals Hillary het in 2016 een 'stolen election' noemde en Trump niet wou erkennen als president.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:06 schreef Isdatzo het volgende:
Wordt niks. Ze hebben he-le-maal niks man.
Onzin. Je lult, zoals gewoonlijk, weer uit je nek. Op dezelfde dag dat de race door AP gecalled was heeft Clinton Trump gebeld en gefeliciteerd, en op dezelfde dag (9 november) haar concession speech gehouden. Wat Trump over dat telefoontje te zeggen had: https://edition.cnn.com/v(...)cession-call-sot.cnnquote:Op woensdag 25 november 2020 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, beetje zoals Hillary het in 2016 een 'stolen election' noemde en Trump niet wou erkennen als president.
https://www.washingtonpos(...)8bf2c340f_story.htmlquote:Op woensdag 25 november 2020 13:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Onzin. Je lult, zoals gewoonlijk, weer uit je nek. Op dezelfde dag dat de race door AP gecalled was heeft Clinton Trump gebeld en gefeliciteerd, en op dezelfde dag (9 november) haar concession speech gehouden. Wat Trump over dat telefoontje te zeggen had: https://edition.cnn.com/v(...)cession-call-sot.cnn
Maar wat Clinton er nu weer mee te maken heeft is me niet helemaal duidelijk.
Clintons News Network als bron gebruiken.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Onzin. Je lult, zoals gewoonlijk, weer uit je nek. Op dezelfde dag dat de race door AP gecalled was heeft Clinton Trump gebeld en gefeliciteerd, en op dezelfde dag (9 november) haar concession speech gehouden. Wat Trump over dat telefoontje te zeggen had: https://edition.cnn.com/v(...)cession-call-sot.cnn
Maar wat Clinton er nu weer mee te maken heeft is me niet helemaal duidelijk.
Ze geeft toch aan dat hij de verkiezingen gewonnen heeft, alleen heeft ze commentaar op de wijze waarop.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.washingtonpos(...)8bf2c340f_story.html
Doe zelf.quote:Ontopic graag.
Wat doet dit in VBL dan???quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Er is volgens mij niet zoiets als een 'centraal schoen op eet topic', vandaar de crosspost even hier naar toequote:
Nou bedankt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is volgens mij niet zoiets als een 'centraal schoen op eet topic', vandaar de crosspost even hier naar toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je hier alle centrale weddenschappen wilt hebben kun je dit topic beter verplaatsen naar GC of zo.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is volgens mij niet zoiets als een 'centraal schoen op eet topic', vandaar de crosspost even hier naar toe
Neuh. Zoveel centrale weddenschappen lijken er niet te zijn. Voetbal is nog steeds de hoofdmoot, mocht dat in de toekomst anders worden dan kunnen we dat altijd overwegenquote:Op vrijdag 27 november 2020 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je hier alle centrale weddenschappen wilt hebben kun je dit topic beter verplaatsen naar GC of zo.
Hopelijk komen er dan geen 3 topics want een vierde is dan teveel.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neuh. Zoveel centrale weddenschappen lijken er niet te zijn. Voetbal is nog steeds de hoofdmoot, mocht dat in de toekomst anders worden dan kunnen we dat altijd overwegen
Wat begrijp je niet aan centraal Scrummie?quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk komen er dan geen 3 topics want een vierde is dan teveel.
Wat begrijp jij wel?quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan centraal Scrummie?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou die troep lekker daar teringmongool
Omdat dit topic in VBL staat ja, logisch dat mensen het verder niet zien of hier willekeurig weddenschappen gaan plaatsen. Laten we het hier dan ook vooral voetbal gerelateerd houden.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neuh. Zoveel centrale weddenschappen lijken er niet te zijn. Voetbal is nog steeds de hoofdmoot, mocht dat in de toekomst anders worden dan kunnen we dat altijd overwegen
Een man een man, een woord een woord, een krat een krat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat ze maar mogen smaken. Geniet ervan ouwe reusquote:Op donderdag 17 december 2020 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een man een man, een woord een woord, een krat een krat.
[ afbeelding ]
Het wordt dus wel meegenomen naar achteren?quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een walgelijke vloerbedekking.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een man een man, een woord een woord, een krat een krat.
[ afbeelding ]
Ik ben ook tegen dat soort kleine 'tafels' die je tegenwoordig overal ziet. Kun je niet eens fatsoenlijk je poten op kwijt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 07:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat een walgelijke vloerbedekking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |