Doe het gewoon niet. Dat lijkt me beter dan lachen om de regels waar altijd uitzonderingen op te vinden zijn.quote:
Doe het, of doe het niet, maar ga daar geen mensen voor bellenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet het scherpste gereedschap in de schuur dit soort mensen.
Dit is al de 2de keer dat je het persoonlijk maakt op mij....quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Altijd erg bijzonder hoe jij iets totaal irrelevants kan posten als reactie op iemand.
Erg kinderachtig idd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet het scherpste gereedschap in de schuur dit soort mensen.
Hoezo persoonlijk? Het is gewoon een constatering.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dit is al de 2de keer dat je het persoonlijk maakt op mij....
Bij dit soort volk krijg ik ook altijd het idee dat ze echt denken dat die adviezen letterlijk zijn. Dat ze geen enkel risico lopen als ze 3 mensen uitnodigen, maar dat bij 4 het opeens gevaarlijk wordt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:55 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Doe het, of doe het niet, maar ga daar geen mensen voor bellen
Snap ik, maar het zou me niet verbazen als deze vragen echt voorbij komen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Al die aandacht tweetjes zijn verzonnen joh.
Als je maar om 22u binnen bent is er niks aan het handje!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij dit soort volk krijg ik ook altijd het idee dat ze echt denken dat die adviezen letterlijk zijn. Dat ze geen enkel risico lopen als ze 3 mensen uitnodigen, maar dat bij 4 het opeens gevaarlijk wordt.
vandaag zouden we de effecten van de maatregelen moeten gaan zien !quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:02 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Als je maar om 22u binnen bent is er niks aan het handje!
Hoe dan? als een corona heeft, maar de andere houden zich goed aan de maatregelen, dan moet het in principe goed gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was een van hun een superspreader. Dan kan het hard gaan.
Ik ken dus wel een stel dat in april letterlijk de bank vanuit de woonkamer in de gang had gezet en had vervangen door 2 stoelen met als argument: anders kunnen we de 1,5 meter niet garanderenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:02 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Als je maar om 22u binnen bent is er niks aan het handje!
Tja, wij hebben een deal met Hugo...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wacht wat, hoor ik hier geld voor te krijgen?
@:capricia @:trein2000 @:Tijger_m wat is deze...
De basismaatregelen verkleinen de kans op besmetting alleen, ze voorkomen het niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe dan? als een corona heeft, maar de andere houden zich goed aan de maatregelen, dan moet het in principe goed gaan.
Volledig voorkomen niet. Maar 20?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:07 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De basismaatregelen verkleinen de kans op besmetting alleen, ze voorkomen het niet.
Het lijkt me sterk dat dit personeel de hele dat in volledige ppe loopt namelijk.
Belgen die ons weer na doen ...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 11:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Volgens worldometer heeft België ruim 5700 nieuwe besmettingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |