Maar verder werkt dat vaccin wel goed hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:33 schreef Simmertje het volgende:
Je leest trouwens nergens in de media iets over Rusland, maar daar stijgt het ook echt gigantisch zeg. De besmettingen, maar ook het aantal doden.
Bijna net zo'n bende als hier.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:33 schreef Simmertje het volgende:
Je leest trouwens nergens in de media iets over Rusland, maar daar stijgt het ook echt gigantisch zeg. De besmettingen, maar ook het aantal doden.
Die hadden toch al een vaccin? Of houdt Putin die enkel voor zichzelf hehe.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:33 schreef Simmertje het volgende:
Nee, dat voer ik niet op want het is geen valide argument. Net als jouw bezoekje aan een dierentuin. Dat zegt helemaal niets over hoe het in vakantieparken werkt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
niet vol ZOUDEN moeten lopen, net zoals de dierentuin, maar het gebeurde wel.
en anekdotisch bewijs ? voer dat dan op zou ik zeggen.
Het loopt daar helemaal mis als ik russische sites mag geloven die vertaald zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:33 schreef Simmertje het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat voer ik niet op want het is geen valide argument. Net als jouw bezoekje aan een dierentuin. Dat zegt helemaal niets over hoe het in vakantieparken werkt.
Ik probeer het nog één keer. De vakantieparken zitten vol, is het bericht. Jij concludeert daaruit dat de zwembaden en restaurants dus ook vol zitten. Maar die werken momenteel met een reserveringssysteem die moet voorkomen dat deze vollopen. Dat is het enige zekere dat we weten. Jouw conclusie is dus uit de onderbuik. Wie weet is het wel zo, maar dat is echt niets meer dan een aanname. En dus voorlopig niet waar.
En daar loopt dit topic een beetje vol mee, maar niemand die er wat aan doet.
Zeker, maar velen vergeten de productietijd waarin ze nu zitten. Of ben jij iemand die geloofd dat die vaccins er direct zijn na goedkeuring? En ja, die mensen zijn er echt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:35 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die hadden toch al een vaccin? Of houdt Putin die enkel voor zichzelf hehe.
Dat is mooi balen. Hoop dat je toch negatief test.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, “in afwachting van de uitslag van m’n test..”
sommigen wel ja, die produceren nu alquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Zeker, maar velen vergeten de productietijd waarin ze nu zitten. Of ben jij iemand die geloofd dat die vaccins er direct zijn na goedkeuring?
hij zit er ook niet voor niks hequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:41 schreef Scrummie het volgende:
Als er dan zo weinig deugt aan dit topic en de users die het bevolken, vind ik wel dat je erg veel post in zo'n 'shithole'.
Praat je nu in jezelf?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:41 schreef Scrummie het volgende:
Als er dan zo weinig deugt aan dit topic en de users die het bevolken, vind ik wel dat je erg veel post in zo'n 'shithole'.
Maar wel lekker met z'n allen de F1-race in Sochi bezochtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het loopt daar helemaal mis als ik russische sites mag geloven die vertaald zijn.
Wacht wat, hoor ik hier geld voor te krijgen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hij zit er ook niet voor niks he
Je zit zeker niet op twitter?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:41 schreef Scrummie het volgende:
wat is dit, niet wat is dezequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wacht wat, hoor ik hier geld voor te krijgen?
@:capricia @:trein2000 @:Tijger_m wat is deze...
https://www.sciencealert.(...)oon-become-availablequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Zeker, maar velen vergeten de productietijd waarin ze nu zitten. Of ben jij iemand die geloofd dat die vaccins er direct zijn na goedkeuring? En ja, die mensen zijn er echt.
Haha ik wist wel dat iemand deze niet zou begrijpenquote:
jij was toch van de spelling ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha ik wist wel dat iemand deze niet zou begrijpen.
Ja jij niet, dat is wel duidelijk verder.quote:
grote kans dat je het hebt, ben je al aan de vitamine pillen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 10:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, “in afwachting van de uitslag van m’n test..”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |