Heb gezegd daar dat je eerst wat gratis keyboards waar je kaas vanaf hebt gegeten gaat verkopen voor een paar tenners en dan ga je kijken voor een laptop, maar besluit je toch te gaan voor je 12de auto die rijp is voor de sloopquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je weet toch hoe dat gaat? Jij of iemand anders plempt dat verhaal daar neer, of praat er over in voice. En dan gaat er iemand anders op in met "Is een leugen, hij heeft geen geld blablablablabla" en zo gaat't weer een eigen leven leiden.
En doe niet net alsof het niet zo is, want zo is het in de 3 jaar dat ik op Discord heb gezeten aangaande mijn verhalen/woorden altijd gegaan.
Akkoordquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb gezegd daar dat je eerst wat gratis keyboards waar je kaas vanaf hebt gegeten gaat verkopen voor een paar tenners en dan ga je kijken voor een laptop, maar besluit je toch te gaan voor je 12de auto die rijp is voor de sloop
Ik las kaas verkopenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb gezegd daar dat je eerst wat gratis keyboards waar je kaas vanaf hebt gegeten gaat verkopen voor een paar tenners en dan ga je kijken voor een laptop, maar besluit je toch te gaan voor je 12de auto die rijp is voor de sloop
ik ook wel, maar denk niet dat Braddie zelf de koeien gaat melkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:22 schreef Chia het volgende:
Goede kaas voor een scherpe prijs ben ik op zich wel in geïnteresseerd als het gratis wordt bezorgd.
Hoeft toch niet als hij het ergens in de berm vindtquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik ook wel, maar denk niet dat Braddie zelf de koeien gaat melken
Precies. Kaas langs de kant van de weg moet wel lukkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoeft toch niet als hij het ergens in de berm vindt
maak er een liedje overquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Precies. Kaas langs de kant van de weg moet wel lukken
Neenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:26 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
maak er een liedje over
*frendwepquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:35 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja want dat hep op feesboek gestaan
gelukkig, ik dacht bijna dat ze geen laptop krijgt omdat je niet kunt sparenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:15 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee, word in het nieuwe jaar. Oude laptop voldoet nog voldoende vind ze zelf na een opschoonbeurtje. Dus we gaan samen na Corona een beetje rondneuzen
Hey hallootjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:44 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
gelukkig, ik dacht bijna dat ze geen laptop krijgt omdat je niet kunt sparen
Hey schoonheidquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen kliek maar die noemen me altijd moddervet
Hahaatjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:48 schreef Rozevla het volgende:
Zitten we net met een paar maten in de auto zien we ene agent fietsen.
Ik doe het raam open “ hee kut mongool, val lekker dood homo !!! “
Wij lachen, zegt de gene die rijd “ je bent gek man, straks herkent ie je in het dorp ofzo “
Boeiend, welk kenteken word genoteerd denk jij!!!!
Hahaaaaatjes![]()
Hij :
Gast dit is niet discord hequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:39 schreef HPLC het volgende:
IK MOET KAZEN
BRADDIE HEDDE GIJ MIJ NIET GEHEEEEUURD
DOE MIJ MAAR DIEEEE
KOMIJN EN BRIEEEEE
Van kanker moet je geen gewoonte makenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
daar kan ik gelukkig gewoon met de grote en kleine k schelden
@Amaranthaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Van kanker moet je geen gewoonte maken
Okquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:50 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja dit moet ik gewoon reporten hoor dit gaat alle perken te buiten
Leven en laten levenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:53 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Fijn dat je er zo schappelijk mee om kunt gaan.
Jochempieeee baasquote:
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:56 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Mooi gezegd maat, ik zou willen dat ik mn TR kon terugnemen.
alleen de zaterdag . hoe is met jou?quote:
Ik voel mij opperbest na een niet al te fitte week.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
alleen de zaterdag . hoe is met jou?
oei was je ziek gelukkig opgeknaptquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik voel mij opperbest na een niet al te fitte week.
Zere keel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oei was je ziek gelukkig opgeknapt
neem je rust dan goed is sneller over.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zere keel.
Ik juich nog niet te vroeg.
Fijn dat je hier bent, ik denk dat je grote vriendinnen kunt worden met gekkies als Myr en Aber.
Wat zoek je zoal in het leven?
Noel is voor de drugs.
Hans is er om woede op te wekken voor automutilatie.
Heftig werk dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
neem je rust dan goed is sneller over.
ik zoek niet zoveel zie wel wat er op mijn pad komt..
drugs doe ik zelf niet aan. wat een ander ermee doet is prima..
automutilatie. lastig want zie ik dagelijks op werk
klopt ... maar wel dankbaar en mooi werkquote:
Je weet wel een sfeertje te scheppenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zere keel.
Ik juich nog niet te vroeg.
Fijn dat je hier bent, ik denk dat je grote vriendinnen kunt worden met gekkies als Myr en Aber.
Wat zoek je zoal in het leven?
Noel is voor de drugs.
Hans is er om woede op te wekken voor automutilatie.
moest jij niet wat delenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:11 schreef HPLC het volgende:
zo eindelijk weekend na zo'n week hard werken
Geen interessequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moest jij niet wat delen![]()
![]()
![]()
Ok moedertje Teresaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ... maar wel dankbaar en mooi werk
Dat is ook wel eens fijn ipv altijd maar te horen te krijgen dat je op vakantie bent enzo...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ... maar wel dankbaar en mooi werk
leg dit eens uit?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:14 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens fijn ipv altijd maar te horen te krijgen dat je op vakantie bent enzo...
hij poste zo iets in dtsquote:
ik heb waardering voor iedereen die werktquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:16 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik werk hard voor weinig nop en krijg er weinig waardering voor.
Hans is mooi van binnen laat ik het daar maar op houden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij poste zo iets in dts
Ik ook. Werk is een subjectief begrip echter.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb waardering voor iedereen die werkt
Geloof ik meteenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans is mooi van binnen laat ik het daar maar op houden.
Niemand is mooi van binnen. Geloof me...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hans is mooi van binnen laat ik het daar maar op houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |