Ligt eraan wat je speciaal noemt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zat je op een speciale school?
Sjiek van jequote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Had geen zin om andere mensen te vragen om te halen enz dus dacht nou beter begin ik dan ook niet.
Alles wat niet regulier of openbaar is laten we maar zeggenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je speciaal noemt.
Ohnee het was gewoon een normale havo.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alles wat niet regulier of openbaar is laten we maar zeggen
Naja ze zocht wel veel aandacht. Maar ja wist ik veel wat flirten was lolquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft ze daadwerkelijk een poging gewaagd bij je of hoorde je dat via-via?
Aloa mag er ook bij!quote:
Roken net zo trouwens ook braaf gewacht tot ik zelf kon kopen. Dat gezeik steeds bij mensen is zo kut.quote:
Weet ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja ze zocht wel veel aandacht. Maar ja wist ik veel wat flirten was lol
Het had zo zijn voordelen. Bijvoorbeeld dat mijn slaapkamer groter was dan mijn huis nuquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ohja vergeet steeds dat je hier ook hebt gewoond.
Ligt er ook maar aan waar je woont he maar volgens mij woonde jij wel in een fatsoenlijke wijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het had zo zijn voordelen. Bijvoorbeeld dat mijn slaapkamer groter was dan mijn huis nu
Rietlanden. Wij hadden wel oprecht een dik huisquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan waar je woont he maar volgens mij woonde jij wel in een fatsoenlijke wijk.
Ja Rietlanden heeft prima woningen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rietlanden. Wij hadden wel oprecht een dik huisDat is echt onmogelijk hier
Verkeerde huisquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja Rietlanden heeft prima woningen.
Gaat nu weer goed idd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat het aan je verbinding ligt, heb nergens last van.
Zelf ooit een hijsje aangenomen van de bitch van de middelbare waarmee ik altijd ruzie hadquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Roken net zo trouwens ook braaf gewacht tot ik zelf kon kopen. Dat gezeik steeds bij mensen is zo kut.
Ohja ik woonde ook vlakbij de Rietplas.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ons stekje. Vlak bij de Rietplas
Nette osso broerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verkeerde huis![]()
[ afbeelding ]
Dit was ons stekje. Vlak bij de Rietplas
195 m2 zie ik nuquote:
Ja was het ook, enorme tuin ookquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:31 schreef Amarantha het volgende:
Ziet er groter uit dan mijn huis in Parc te duur.
Zo de juutjes. Daar kan je een aardige simulator neerknallenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
195 m2 zie ik nu![]()
Dan mag je wel een miljoentje neerleggen als je dat in Utrecht wilt proberen
Niks mis meequote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Ah RIP auto die ik kapot heb gereden staat ook op de foto.
[ afbeelding ]
Genoeg geld uitgegeven aan FOK!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
komt omdat jij te weinig gedoneerd hebt voor de nieuwe servers
Alles is voor Dannyquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:34 schreef Amarantha het volgende:
En toen ging ik in een kraakpand wonen hahahaha.
Was allang blij dat ik daar weg was. In begin was nog wel leuk maar op het einde bleef ik alleen over mijn beste vriendin van de jongeren in de buurt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Naja, Park Sandur is ook niet je van het verder
Ja veel jongeren heb je niet daar.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was allang blij dat ik daar weg was. In begin was nog wel leuk maar op het einde bleef ik alleen over mijn beste vriendin van de jongeren in de buurt.
Enige chille was supermarkt open op zondag.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja veel jongeren heb je niet daar.
Ja dat was toen nog geen vanzelfsprekendheidquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige chille was supermarkt open op zondag.
Wel altijd ziek lange rijen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat was toen nog geen vanzelfsprekendheid
Ja overgrote deel toeristen natuurlijkquote:
Niet eens, heel Emmen ging heen want enige supermarkt open op zondag.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja overgrote deel toeristen natuurlijk
Oh echt? Kan me dat echt niet meer herinneren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet eens, heel Emmen ging heen want enige supermarkt open op zondag.
Na het is wel wat beter geworden laatste jaren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Emmen zag er echt uit als een hele grauwe, saaie stad toen ik daar eens was.
Voor Drenthse begrippen valt het nog best mee. Assen is echt 10 keer zo ergquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Emmen zag er echt uit als een hele grauwe, saaie stad toen ik daar eens was.
Of Hoogeveen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor Drenthse begrippen valt het nog best mee. Assen is echt 10 keer zo erg
Ik was er nog wel vrij recent, twee/drie jaar geleden. Alhoewel ook niet heel veel gezien dus misschien is het wel tof als je er woont.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na het is wel wat beter geworden laatste jaren.
Nooit geweest.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor Drenthse begrippen valt het nog best mee. Assen is echt 10 keer zo erg
Nou tof... Ik zeg alleen dat het iets beter is geworden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was er nog wel vrij recent, twee/drie jaar geleden. Alhoewel ook niet heel veel gezien dus misschien is het wel tof als je er woont.
Nja elk dorp om Emmen heen. Alleen van die namen al krijg ik nachtmerriesquote:
Klazienaveen zou ik best kunnen wonen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja elk dorp om Emmen heen. Alleen van die namen al krijg ik nachtmerries
Klazienaveen
Musselkanaal
Echt pffquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klazienaveen zou ik best kunnen wonen.
In welk opzicht?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou tof... Ik zeg alleen dat het iets beter is geworden.
Zware accenten zijn overal kut.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Naja het aller aller allerergste bleef en blijf ik het accent vinden in Drenthe en Groningen.
Klopt. Ik ben ook bevooroordeeld omdat ik er heb gewoond. Ik kan het echt niet uitstaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zware accenten zijn overal kut.
Ik krijg vooral braakneigingen van Brabantse accenten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook bevooroordeeld omdat ik er heb gewoond. Ik kan het echt niet uitstaan
Ons mam en ons papquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg vooral braakneigingen van Brabantse accenten.
Hoorde het laatst in een Ajax-podcast, meteen afgezet. Pleur lekker op met die aids.
Wel echt iets voor jou jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klazienaveen zou ik best kunnen wonen.
Beter gewoon meteen elk beetje dialect aflerenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wie wil er nou een one-night-stand met zijn ouders.
Waar woon jij eigenlijkquote:
Het is meneer de burgemeester voor jouquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo heet de Burgemeester van @:hermiehermann ook
iemand die zijn ambtenaren het hele jaar niets laat doen is geen meneerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Het is meneer de burgemeester voor jou
Ik heb het wel nog een beetje denk ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter gewoon meteen elk beetje dialect afleren
West-fries?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het wel nog een beetje denk ik.
Het is niet echt in een hokje te proppen, kan zelfs per regio al best verschillen.quote:
Fijn dialect tijdens corona dusquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond gisteren nog een geinige HP-reactievideo met een hele familie.
Wel een idioot van een kerel erbij die zichzelf dan te slim vindt voor HP en ondertussen wel fanboy is van het zeer zwakzinnige en saaie Star Wars.
dat zijn de mooiste g'squote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet echt in een hokje te proppen, kan zelfs per regio al best verschillen.
Heb wel een goede rochel-G
?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:36 schreef Fugue het volgende:
Ah HP, daar moet ik nog iets mee geloof ik
Oh ja. Ik stop denk ik met HEXquote:
Echt? Ik vond het juist verrassend leukquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja. Ik stop denk ik met HEXIk vind het echt een vreselijk boek sorrynotsorry
omdat je zelf een hex bent zeker ghehe haquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
Echt? Ik vond het juist verrassend leuk
Naja misschien moet je er inkomen? Heb al wel paar hoofdstukken gelezen maar hij raakt me echt totaal nog nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
Echt? Ik vond het juist verrassend leuk
Hahahaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
omdat je zelf een hex bent zeker ghehe ha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het vanaf hfd 10 zoiets leuker wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja misschien moet je er inkomen? Heb al wel paar hoofdstukken gelezen maar hij raakt me echt totaal nog niet
Dat vind ik wel erg lang om in een boek te komenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik vond het vanaf hfd 10 zoiets leuker worden
Zijn maar korte hoofdstukken. Even volhoudenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg lang om in een boek te komen
Wat?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik weet denk ik al welke je bedoeld. Die zag ik al een keer voorbij komen. Die zus van hem is echt unbearable
Heb je Lord of the Rings filmpje ook gezien?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat?
Vond haar juist wel cute. Die vader maakte ook goede dad-jokes
Nee daar ben ik niet fan genoeg van om de reacties te checken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Lord of the Rings filmpje ook gezien?
Meh. Ik heb hem op Storytel. En daar ben ik net ook in een veel leuker boek begonnen. Plus ik moet in 1/2 weken Anna Karenina nog uitlezen wil ik niet een boete van de bieb moeten betalenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zijn maar korte hoofdstukken. Even volhouden
Niemand had het officieel geopend dus ik wachtte nog evenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:03 schreef Fok-it het volgende:
Het topic is al enkele uren open hoor jongens!
Enig, dolletjesquote:
Wat een heerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niemand had het officieel geopend dus ik wachtte nog even
Precies maatquote:
Oh jeej. Wat staat er nu op het programmaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou, voor het eerst in twee weken weer Formule 1. 11:00 zouden ze gaan trainen, maar het regende zo hard dat ze niet naar buiten gingensuikerklontjes
15:00 gaan ze verderquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jeej. Wat staat er nu op het programma
Is niet goed om dat zo lang op te houden hoor. Je mag er best eentje laten glippen als niemand het hoort of ruiktquote:
Eens. Kan erg opluchtend aanvoelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is niet goed om dat zo lang op te houden hoor. Je mag er best eentje laten glippen als niemand het hoort of ruikt
In zo'n auto lijkt het me niet fijn, zit je 2 uur lang in een eierenlucht terwijl je op en top geconcentreerd moet racenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Kan erg opluchtend aanvoelen.
Heb zelf gelukkig zelden eierruften. Die zijn inderdaad echt erg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In zo'n auto lijkt het me niet fijn, zit je 2 uur lang in een eierenlucht terwijl je op en top geconcentreerd moet racen
Te laat, mijn dikke darm is ontploftquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is niet goed om dat zo lang op te houden hoor. Je mag er best eentje laten glippen als niemand het hoort of ruikt
heb hem veilig in de woonkamer staan, dus ik maak me geen zorgenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om een fiets in elkaar te schoppen
helaas zit ik in je keukenkast.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb hem veilig in de woonkamer staan, dus ik maak me geen zorgen
Jeetje wat agressiefquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zin in je moederquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
zal eens kijken, zie alleen muizen en zilvervisjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
helaas zit ik in je keukenkast.
(wel een bende alhier)
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
zal eens kijken, zie alleen muizen en zilvervisjes
Goh jeetje doe eens even rustig en normaalquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
moet jij wetenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goh jeetje doe eens even rustig en normaal
Wat ben je opstandigquote:
INDEPOCKITMETFOKITquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben je opstandig
Je hebt zeker weer 40-45 bakken koffie op
Haha check deze grap icm fiets referentie
Ik heb sinds mijn ban niet meer in BNW gepost. Goed hequote:
bnwquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn ban niet meer in BNW gepost. Goed he
dat gaat nog gebeuren, met nieuw huis erbij en allesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben je ondertussen al getrouwd met de deerne?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat gaat nog gebeuren, met nieuw huis erbij en alles
nee denk het niet... maar wie weetquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
alles als in er komt ook ooit een Etto Jr? Of houd je alleen van oude spullen van 300 jaar geleden
Denk dat Etto eerder voor adoptie zal kijken, in het bejaardentehuisquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
alles als in er komt ook ooit een Etto Jr? Of houd je alleen van oude spullen van 300 jaar geleden
Hey man, if I can helpquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Etto eerder voor adoptie zal kijken, in het bejaardentehuis
* Patricia Paay has joined.quote:
is wel handig, erf je misschien meteen wat mooie oude spulletjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Etto eerder voor adoptie zal kijken, in het bejaardentehuis
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
is wel handig, erf je misschien meteen wat mooie oude spulletjes
Etto met zijn demente zoon bij kunst en kitchquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
is wel handig, erf je misschien meteen wat mooie oude spulletjes
Nee man, ik ga niks verkopen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etto met zijn demente zoon bij kunst en kitch
Als ik een paar k kon krijgen voor wat borden of een vaas. Kom maar door hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee man, ik ga niks verkopen.
Zo is datquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee man, ik ga niks verkopen.
Zo leukquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat gaat nog gebeuren, met nieuw huis erbij en alles
Sterkte meid.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In contact geweest met een besmet persoon.
Wat voor contactquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In contact geweest met een besmet persoon.
Matige trollquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat voor contact![]()
Even testen en weer door
Oke Hugoquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat voor contact![]()
Even testen en weer door
Zolang je nergens last van hebt mag je zelfs boodschappen doen als je eenzaam en alleen bent dus BOEIENDquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat voor contact![]()
Even testen en weer door
Natuurlijk mag je boodschappen doen. Zonder eten ga je dood vriendquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zolang je nergens last van hebt mag je zelfs boodschappen doen als je eenzaam en alleen bent dus BOEIEND
MAAR ALS JE CORONA HEB MOET JE TOCH BINNEN BLIJVENquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je boodschappen doen. Zonder eten ga je dood vriend
En als zo'n boa dan corona heeftquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
MAAR ALS JE CORONA HEB MOET JE TOCH BINNEN BLIJVEN
Kunnen ze geen boa's de boodschappen laten doen ofzo, doen die ook eens iets nuttigs.
je leeft maar één keerquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
Weer iets te diep in het blik gekeken gisteravond
Correct en tevens juist. (maar is dat niet een reden om dan niet te drinken zodat je langer leeft?)quote:
Al die dingen kunnen er aan bijdragen, misschien zou je normaal gesproken 110 worden en nu door al dat gezuip maar 98, dat weet je pas als het zover is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Correct en tevens juist. (maar is dat niet een reden om dan niet te drinken zodat je langer leeft?)
Is wel zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Al die dingen kunnen er aan bijdragen, misschien zou je normaal gesproken 110 worden en nu door al dat gezuip maar 98, dat weet je pas als het zover is.
En al is dit zo. Wat is nu 12 jaar op de eeuwigheidquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 12:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Al die dingen kunnen er aan bijdragen, misschien zou je normaal gesproken 110 worden en nu door al dat gezuip maar 98, dat weet je pas als het zover is.
Geen idee.. Kan me 2019 al niet meer herinneren. Maar je hoort het volgens mij wel vaker inderdaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Fok-it
Ik kan momenteel nog geen kloot van fm20.
Is wel een stuk lastiger geworden heb ik het idee.
Ons aller Ajax natuurlijk. Om even kennis te maken met het spel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee.. Kan me 2019 al niet meer herinneren. Maar je hoort het volgens mij wel vaker inderdaad.
Met wie speel je?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ons aller Ajax natuurlijk. Om even kennis te maken met het spel.
Eerste maand mis je al je fatsoenlijke spelers, dus moet je het doen met Labyad, Schuurs, Traoré en Babel.
Je hebt geld, maar iedereen vraagt absurde bedragen voor alles en iedereen. En je betaalt een Ajax-bonus.
Ik wilde Wijndal hebben, 5 miljoen waard. Ze weigeren. Wijndal gaat moeilijk doen omdat hij naar Ajax wil.
Ik bied 8 miljoen (wat hij volgens mijn scout moet kosten) en ze willen 15 plus bonussen
Iedere keer als ik het naar beneden probeer te onderhandelen, doen ze er 2,5 ton bij.
Uiteindelijk wijst Wijndal me af, omdat ik hem geen 1,5 miljoen per jaar wil geven. En gaat hij naar Brugge voor 7,5m.
Kut AZ
Gebruik je wel laatste updates? Met GotzeGoat pakken ze wel Cl natuurlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Europees gezien klopt het wel. PSV 4 keer verloren in de kwalificaties. Feyenoord 2x. AZ 1 ronde overleefd.
En Utrecht in de groepsfase omdat ze wonnen van Frankfurt.
Ik worstel nog met de tactiek. Ik krijg de bal zo weinig bij de spits. Huntelaar is te oud, Traoré nog niet goed genoeg. En meer echte spitsen zijn er niet. Met 2 wijde mensen lukte het niet, vooral omdat Tadic kansloos in vorm was en Babel en Promes er weinig van lijken te kunnen. Misschien weer eens proberen later als ik weer zin heb.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijft soms echt onrealistisch met transfers enzo ja. Vaak ook talentjes van 16 die clubs niet voor minder dan 10/15 miljoen laten gaan, zelfs als ze niet in de belangstelling staan van andere clubs. Of spelers uit de jeugd die ontevreden zijn en weg willen en als je ze dan vraagt wat je moet doen om hem te houden: Ja ik wil dat je me bepalende speler maakt
Vriend ik heb je nog nooit gezien
Of window open laten tijdens het begin en meteen maar gaan spendenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik worstel nog met de tactiek. Ik krijg de bal zo weinig bij de spits. Huntelaar is te oud, Traoré nog niet goed genoeg. En meer echte spitsen zijn er niet. Met 2 wijde mensen lukte het niet, vooral omdat Tadic kansloos in vorm was en Babel en Promes er weinig van lijken te kunnen. Misschien weer eens proberen later als ik weer zin heb.
Eerst even wat administratie doen voor werk.
Als ik het in de vingers heb, eens lekker een Vanarama clubje pakken.quote:
Nee, misschien ooit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebruik je wel laatste updates? Met GotzeGoat pakken ze wel Cl natuurlijk
In FM is het niet veel. Duurde pas tot na de winter dat hij zijn eerste goal maaktequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik het in de vingers heb, eens lekker een Vanarama clubje pakken.
[..]
Nee, misschien ooit.
Blijft bizar voelen dat hij bij PSV zit. Vraag me af wat hij nog kan.
Je begint met 74 miljoen in het transferbudget, maar je salarisbudget zit je al overheen. En een van de geëiste doelen van het bestuur is dat je binnen je budget blijft.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of window open laten tijdens het begin en meteen maar gaan spenden
Je kan toch switchen tussen salaris en loon.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je begint met 74 miljoen in het transferbudget, maar je salarisbudget zit je al overheen. En een van de geëiste doelen van het bestuur is dat je binnen je budget blijft.
Klopt, heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch switchen tussen salaris en loon.
Apart wel. Maar misschien ligt dat aan het eerste seizoen. Ik heb hem altijd gesloten zodat je selecties zo realistisch mogelijk zijn als je begint.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook gedaan.
En wat brandhout verkocht. Solomons, Thetani, van Leer, Dieker.
2 jonge gastjes gehaald voor weinig kijken of ze in Jong spits kunnen zijn.
Maar iedereen die een versterking is (zelf gasten die ik helemaal niet ken) kosten al 40 miljoen. Random Afrikaan in België die 2de keuze zou zijn, 30m BAM.
Heb niemand kunnen vinden voor een fatsoenlijke prijs. Dus ik hoop dat Traoré, Danilo en Brobbey zich ontwikkelen![]()
En Unuvar natuurlijk.
Je smaak gaat vooruitquote:
Ja, zit wat in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Apart wel. Maar misschien ligt dat aan het eerste seizoen. Ik heb hem altijd gesloten zodat je selecties zo realistisch mogelijk zijn als je begint.
Frequentiemodulatie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:21 schreef scrupuleus het volgende:
Fmgenot
Tijd voor 21fm early acces en uiteraard beginnen met Ajax.
Ontzettend dolletjes!quote:
Leuk dat je het vraagt vriend. Ik denk dat VER een mooie start kan maken en zeker een plekje kan pakken in de eerste ronde. Daarna is het aan de bandenslijtage om de strategie te bepalen dus ik kijk uit naar een spannende, onvoorspelbare race vriend.quote:
Met Bottas op p1 is alles sowieso onvoorspelbaar makker, hopelijk zit hij HAM een beetje in de weg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt vriend. Ik denk dat VER een mooie start kan maken en zeker een plekje kan pakken in de eerste ronde. Daarna is het aan de bandenslijtage om de strategie te bepalen dus ik kijk uit naar een spannende, onvoorspelbare race vriend.
Idd, met een beetje geluk doet Bottas even een slome pace maar net niet sloom genoeg voor Lewis om hem in te halenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Met Bottas op p1 is alles sowieso onvoorspelbaar makker, hopelijk zit hij HAM een beetje in de weg.
Straks weer hele voetbal plat en die rijkeluiskindjes blijven maar rondjes rijden met hun vervuilde bolides inderdaadquote:
Kan Memphis weer cool doen tegen boa'squote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks weer hele voetbal plat en die rijkeluiskindjes blijven maar rondjes rijden met hun vervuilde bolides inderdaad
Handhaving hoef je ook niet serieus te nemenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan Memphis weer cool doen tegen boa's
Wat een nare post ditquote:
Wat recalcitrant vriendquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Handhaving hoef je ook niet serieus te nemen
HOU ME TEGEN JONGUH HOU ME TEGENquote:
Als je maar naar de handhaving van FOK! luistert maatquote:
Somsquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je maar naar de handhaving van FOK! luistert maat
nooitquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je maar naar de handhaving van FOK! luistert maat
F1 saai, wij saaiquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
Wat zijn jullie saai
Dan sluit ik het topic. Tot morgen
Gast dat was pas 10 minuten in de race. Rest was best aardig, vooral de eerste helft. Daarna was het wel saai inderdaad. Jammer dat er geen regen kwam.quote:
Meld je ziekquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog 5 dagen volhouden. Dan weer even tijd om te chillen.
Hoe kom jij hier altijd meequote:
Dacht dat schelden met kanker alleen een Nederlands kwaaltje wasquote:
Ho ho ze wenste alleen maar kanker toequote:Op zondag 11 oktober 2020 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat schelden met kanker alleen een Nederlands kwaaltje was
Ho ho je krijgt het hier cadeauquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ho ho ze wenste alleen maar kanker toe
Bedankt maatquote:
Toch nog een beetje straling in je leven makkerquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch nog een beetje straling in je leven makker
Zonne grote vuurbal jonguhquote:
Heb een lichtpuntje gehad hoor dankzij die race van vandaag. Moest alleen wel twee weken wachten nuquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch nog een beetje straling in je leven makker
Chevy weer inderdaadquote:
Stel je aan junkquote:
Sucks. Heb je er geen van werkquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:21 schreef Fok-it het volgende:
Mijn laptop heeft het begeven jongens. Kan er ook wel weer bij #jehebnooitgeengeld rip
Ik heb een werkcomputer. Maar buiten werk daar nog uren op te zitten vind ik niet heel chillquote:
Hey je blijft toch gewoon. Gezelligquote:
Ja snap ik. Al gaat mijn laptop tegenwoordig buiten kantooruren gewoon dichtquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een werkcomputer. Maar buiten werk daar nog uren op te zitten vind ik niet heel chill
Verstandig. Beetje screentime verminderenquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja snap ik. Al gaat mijn laptop tegenwoordig buiten kantooruren gewoon dicht
Oh dus nog niet alle hoop is verloren?quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Weet ook niet of het mijn accu, oplader of laptop zelf is though.
Ja nee ga dan gewoon verder op mijn telefoonquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verstandig. Beetje screentime verminderen
Normaal moest hij altijd aan het snoer om hem op te starten. Als hij ook maar 1 sec losgekoppeld was viel mn laptop al uit. Maar nu is het met snoer zelfs al gedaan met de pret. Dus denk accu maar weet niet zeker.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh dus nog niet alle hoop is verloren?
Vind ik voor even wel prima maar hele avond alleen op mobiel is wel kutquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:25 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja nee ga dan gewoon verder op mijn telefoon
Ellende die dingenquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal moest hij altijd aan het snoer om hem op te starten. Als hij ook maar 1 sec losgekoppeld was viel mn laptop al uit. Maar nu is het met snoer zelfs al gedaan met de pret. Dus denk accu maar weet niet zeker.
Prima te betalen zonder de maandelijkse huur inderdaadquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ellende die dingen
Hou van mijn torentje
Heb je Goodreads?quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima te betalen zonder de maandelijkse huur inderdaad
Ja. Zat er toevallig op te kijken en zie dat ik kennelijk honderden likes heb gepost bij status updates van mensen die ik niet eens volgquote:
En ik heb er niet een van jequote:Op zondag 11 oktober 2020 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Zat er toevallig op te kijken en zie dat ik kennelijk honderden likes heb gepost bij status updates van mensen die ik niet eens volg
Pervquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Hahah wtf er staat een porn link in mijn profielgegevens
Al die stinkhackers moeten even lekker doodgaan ofzoquote:
Alsof een keeper de wind de schuld geeftquote:Op maandag 12 oktober 2020 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die stinkhackers moeten even lekker doodgaan ofzo
De wattesquote:
Humor voor volwassenenquote:
iedere keer dat ik het kijk moet ik harder lachenquote:
Heel per ongeluk zekerquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Haha gehekt zekerquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Zak in elkaar joh kkgek #Barneyquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"oops, per ongeluk heeft iemand mijn nudies gelekt"
Gefeliciteerd en op naar de volgende vijftien, maatquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:52 schreef Fok-it het volgende:
Wejoo zie opeens een post uit Oldbies voorbij komen. 10 jaar fok helemaal niet gevierd rip
We gaan gewoon fokkend het bejaardenhuis in vriendquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en op naar de volgende vijftien, maat
Goeie troll in WGRquote:
Eens. FOK! will never die als het aan ons ligt!quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan gewoon fokkend het bejaardenhuis in vriend
Lolquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik troll nooit?
@:kingroland @:tjacka @:flipiee
Jouw torentjequote:Op zondag 11 oktober 2020 23:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ellende die dingen
Hou van mijn torentje
Jij die nooit trollt is net zo'n grote kans als dat de aarde om de zon heen draait.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik troll nooit?
@:kingroland @:tjacka @:flipiee
Lekker vriendquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jouw torentje![]()
Donderdag krijg ik een nieuwe
morgen maatquote:
Zo dan!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij die nooit trollt is net zo'n grote kans als dat de aarde om de zon heen draait.
Oh wacht
Dit niet denkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij die nooit trollt is net zo'n grote kans als dat de aarde om de zon heen draait.
Oh wacht
Denk het ook vriend. Ze houden ons mooi voor de gek daar in ‘s-Gravenhagequote:
DE HOGE HEREN IN DEN HAAGquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk het ook vriend. Ze houden ons mooi voor de gek daar in ‘s-Gravenhage
BESTUUR TEGEN DE MUUR!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DE HOGE HEREN IN DEN HAAG
ROVERHEID
PEDORUTTE
#iKDOENIETMEERMEE
Circle of life is ook gewoon wreed en cruelquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die reacties onder dat soort video's zijn zo goud hè
Eens. Kijk de laatste tijd weer meer van die wrede natuurfilmpjes waar die prooi ook helemaal ligt te schreeuwen van de pijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Circle of life is ook gewoon wreed en cruel
Ga je toch niet opzoeken gek. Arme beestjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Kijk de laatste tijd weer meer van die wrede natuurfilmpjes waar die prooi ook helemaal ligt te schreeuwen van de pijn![]()
![]()
Het is nou eenmaal de hardheid van de wereld waar we in leven
Tijd dat die beesten ook aan de quinoaburger gaan. Onzin dat er altijd maar vlees op het bord moet liggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is meer mijn fascinatie voor krokodillen en alligators. Die beesten stralen echt pure kwaadaardigheid uit voor mijn gevoel altijd.
Maar hey, zij moeten ook eten![]()
Natuur in haar puurste vorm is datquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je toch niet opzoeken gek. Arme beestjes
Hey dat wil mijn neefje ook altijd kijken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is meer mijn fascinatie voor krokodillen en alligators. Die beesten stralen echt pure kwaadaardigheid uit voor mijn gevoel altijd.
Maar hey, zij moeten ook eten![]()
Dat is toch heerlijk om te zien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je toch niet opzoeken gek. Arme beestjes
Je neefje van 24?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hey dat wil mijn neefje ook altijd kijken.
Niks mis met een beetje realiteitquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch heerlijk om te zien.
Is this just fantasyquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje realiteit
Een oud klasgenootje van mijn broertje vroeger had dat ook op jonge leeftijd al. Maar die was sowieso wat agressiever aangelegd en schreeuwde over schoolplein dat hij klasgenoten in de brand ging steken en mijn moeders hart eruit zou rukken. Ik hoop dat jouw neefje wat vredelievender is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
4
Maar hij had wel een obsessie met krokodillen en haaien. Genot.
Heb dat lied nu in mijn hoofdquote:
Lekker manquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
4
Maar hij had wel een obsessie met krokodillen en haaien. Genot.
Zit die jongen nu in de gevangenis?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een oud klasgenootje van mijn broertje vroeger had dat ook op jonge leeftijd al. Maar die was sowieso wat agressiever aangelegd en schreeuwde over schoolplein dat hij klasgenoten in de brand ging steken en mijn moeders hart eruit zou rukken. Ik hoop dat jouw neefje wat vredelievender is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |