Ligt eraan wat je speciaal noemt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zat je op een speciale school?
Sjiek van jequote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Had geen zin om andere mensen te vragen om te halen enz dus dacht nou beter begin ik dan ook niet.
Alles wat niet regulier of openbaar is laten we maar zeggenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je speciaal noemt.
Ohnee het was gewoon een normale havo.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alles wat niet regulier of openbaar is laten we maar zeggen
Naja ze zocht wel veel aandacht. Maar ja wist ik veel wat flirten was lolquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft ze daadwerkelijk een poging gewaagd bij je of hoorde je dat via-via?
Aloa mag er ook bij!quote:
Roken net zo trouwens ook braaf gewacht tot ik zelf kon kopen. Dat gezeik steeds bij mensen is zo kut.quote:
Weet ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja ze zocht wel veel aandacht. Maar ja wist ik veel wat flirten was lol
Het had zo zijn voordelen. Bijvoorbeeld dat mijn slaapkamer groter was dan mijn huis nuquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ohja vergeet steeds dat je hier ook hebt gewoond.
Ligt er ook maar aan waar je woont he maar volgens mij woonde jij wel in een fatsoenlijke wijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het had zo zijn voordelen. Bijvoorbeeld dat mijn slaapkamer groter was dan mijn huis nu
Rietlanden. Wij hadden wel oprecht een dik huisquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan waar je woont he maar volgens mij woonde jij wel in een fatsoenlijke wijk.
Ja Rietlanden heeft prima woningen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rietlanden. Wij hadden wel oprecht een dik huisDat is echt onmogelijk hier
Verkeerde huisquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja Rietlanden heeft prima woningen.
Gaat nu weer goed idd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat het aan je verbinding ligt, heb nergens last van.
Zelf ooit een hijsje aangenomen van de bitch van de middelbare waarmee ik altijd ruzie hadquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Roken net zo trouwens ook braaf gewacht tot ik zelf kon kopen. Dat gezeik steeds bij mensen is zo kut.
Ohja ik woonde ook vlakbij de Rietplas.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ons stekje. Vlak bij de Rietplas
Nette osso broerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verkeerde huis![]()
[ afbeelding ]
Dit was ons stekje. Vlak bij de Rietplas
195 m2 zie ik nuquote:
Ja was het ook, enorme tuin ookquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:31 schreef Amarantha het volgende:
Ziet er groter uit dan mijn huis in Parc te duur.
Zo de juutjes. Daar kan je een aardige simulator neerknallenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
195 m2 zie ik nu![]()
Dan mag je wel een miljoentje neerleggen als je dat in Utrecht wilt proberen
Niks mis meequote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Ah RIP auto die ik kapot heb gereden staat ook op de foto.
[ afbeelding ]
Genoeg geld uitgegeven aan FOK!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
komt omdat jij te weinig gedoneerd hebt voor de nieuwe servers
Alles is voor Dannyquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:34 schreef Amarantha het volgende:
En toen ging ik in een kraakpand wonen hahahaha.
Was allang blij dat ik daar weg was. In begin was nog wel leuk maar op het einde bleef ik alleen over mijn beste vriendin van de jongeren in de buurt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Naja, Park Sandur is ook niet je van het verder
Ja veel jongeren heb je niet daar.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was allang blij dat ik daar weg was. In begin was nog wel leuk maar op het einde bleef ik alleen over mijn beste vriendin van de jongeren in de buurt.
Enige chille was supermarkt open op zondag.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja veel jongeren heb je niet daar.
Ja dat was toen nog geen vanzelfsprekendheidquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige chille was supermarkt open op zondag.
Wel altijd ziek lange rijen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat was toen nog geen vanzelfsprekendheid
Ja overgrote deel toeristen natuurlijkquote:
Niet eens, heel Emmen ging heen want enige supermarkt open op zondag.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja overgrote deel toeristen natuurlijk
Oh echt? Kan me dat echt niet meer herinneren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet eens, heel Emmen ging heen want enige supermarkt open op zondag.
Na het is wel wat beter geworden laatste jaren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Emmen zag er echt uit als een hele grauwe, saaie stad toen ik daar eens was.
Voor Drenthse begrippen valt het nog best mee. Assen is echt 10 keer zo ergquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Emmen zag er echt uit als een hele grauwe, saaie stad toen ik daar eens was.
Of Hoogeveen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor Drenthse begrippen valt het nog best mee. Assen is echt 10 keer zo erg
Ik was er nog wel vrij recent, twee/drie jaar geleden. Alhoewel ook niet heel veel gezien dus misschien is het wel tof als je er woont.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na het is wel wat beter geworden laatste jaren.
Nooit geweest.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor Drenthse begrippen valt het nog best mee. Assen is echt 10 keer zo erg
Nou tof... Ik zeg alleen dat het iets beter is geworden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was er nog wel vrij recent, twee/drie jaar geleden. Alhoewel ook niet heel veel gezien dus misschien is het wel tof als je er woont.
Nja elk dorp om Emmen heen. Alleen van die namen al krijg ik nachtmerriesquote:
Klazienaveen zou ik best kunnen wonen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja elk dorp om Emmen heen. Alleen van die namen al krijg ik nachtmerries
Klazienaveen
Musselkanaal
Echt pffquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klazienaveen zou ik best kunnen wonen.
In welk opzicht?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou tof... Ik zeg alleen dat het iets beter is geworden.
Zware accenten zijn overal kut.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Naja het aller aller allerergste bleef en blijf ik het accent vinden in Drenthe en Groningen.
Klopt. Ik ben ook bevooroordeeld omdat ik er heb gewoond. Ik kan het echt niet uitstaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zware accenten zijn overal kut.
Ik krijg vooral braakneigingen van Brabantse accenten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook bevooroordeeld omdat ik er heb gewoond. Ik kan het echt niet uitstaan
Ons mam en ons papquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg vooral braakneigingen van Brabantse accenten.
Hoorde het laatst in een Ajax-podcast, meteen afgezet. Pleur lekker op met die aids.
Wel echt iets voor jou jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klazienaveen zou ik best kunnen wonen.
Beter gewoon meteen elk beetje dialect aflerenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wie wil er nou een one-night-stand met zijn ouders.
Waar woon jij eigenlijkquote:
Het is meneer de burgemeester voor jouquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo heet de Burgemeester van @:hermiehermann ook
iemand die zijn ambtenaren het hele jaar niets laat doen is geen meneerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Het is meneer de burgemeester voor jou
Ik heb het wel nog een beetje denk ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter gewoon meteen elk beetje dialect afleren
West-fries?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het wel nog een beetje denk ik.
Het is niet echt in een hokje te proppen, kan zelfs per regio al best verschillen.quote:
Fijn dialect tijdens corona dusquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond gisteren nog een geinige HP-reactievideo met een hele familie.
Wel een idioot van een kerel erbij die zichzelf dan te slim vindt voor HP en ondertussen wel fanboy is van het zeer zwakzinnige en saaie Star Wars.
dat zijn de mooiste g'squote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet echt in een hokje te proppen, kan zelfs per regio al best verschillen.
Heb wel een goede rochel-G
?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:36 schreef Fugue het volgende:
Ah HP, daar moet ik nog iets mee geloof ik
Oh ja. Ik stop denk ik met HEXquote:
Echt? Ik vond het juist verrassend leukquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja. Ik stop denk ik met HEXIk vind het echt een vreselijk boek sorrynotsorry
omdat je zelf een hex bent zeker ghehe haquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
Echt? Ik vond het juist verrassend leuk
Naja misschien moet je er inkomen? Heb al wel paar hoofdstukken gelezen maar hij raakt me echt totaal nog nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
Echt? Ik vond het juist verrassend leuk
Hahahaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
omdat je zelf een hex bent zeker ghehe ha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het vanaf hfd 10 zoiets leuker wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja misschien moet je er inkomen? Heb al wel paar hoofdstukken gelezen maar hij raakt me echt totaal nog niet
Dat vind ik wel erg lang om in een boek te komenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik vond het vanaf hfd 10 zoiets leuker worden
Zijn maar korte hoofdstukken. Even volhoudenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg lang om in een boek te komen
Wat?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik weet denk ik al welke je bedoeld. Die zag ik al een keer voorbij komen. Die zus van hem is echt unbearable
Heb je Lord of the Rings filmpje ook gezien?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat?
Vond haar juist wel cute. Die vader maakte ook goede dad-jokes
Nee daar ben ik niet fan genoeg van om de reacties te checken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Lord of the Rings filmpje ook gezien?
Meh. Ik heb hem op Storytel. En daar ben ik net ook in een veel leuker boek begonnen. Plus ik moet in 1/2 weken Anna Karenina nog uitlezen wil ik niet een boete van de bieb moeten betalenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 00:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zijn maar korte hoofdstukken. Even volhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |