Neh.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:52 schreef Tally het volgende:
@:minilot Ga je vanavond de live stream van Aquanura bekijken?
Ja he? Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed nieuws Tally!
Fijn nieuws van jullie ook Lonaa. Wel bijzonder eigenlijk dat er geen kwaad bloed is en je zomaar contact met je zusje kunt verliezen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:07 schreef Lonaa het volgende:
Hier ook goed nieuws:
Schoonvader is geopereerd gisteren. Die kreeg een bypass en ze hebben 2 hartkleppen gerepareerd. Dat is allemaal goed gegaan en waarschijnlijk mag ie morgen van de IC.
Bijkomend goed nieuws: F. heeft al jaren geen contact met zn zusje. Ik heb haar bijv. 1x gezien, 6 jaar geleden toen schoonvader 70 werd en we allemaal uiteten gingen. Er is geen kwaad bloed ofzo.
Anyway, F. heeft vanmiddag de eerste, hele moeilijke, stap gezet en z'n zusje een appje gestuurd. Dat contact toch wel belangrijk is, met 2 ouders op leeftijd, een moeder met MCI die dus debiel warrig is en nu een vader in het ziekenhuis. Zusje reageerde daar positief op en er wordt nu in ieder geval over belangrijke (praktische) dingen gecommuniceerd.
Dat ken ik jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:20 schreef fietsie het volgende:
Net door de dorps Jumbo in het dorp aan de andere kant van mijn huis:
- Voltallig personeel een kapje op.
- Uk en ik als enige klanten een kapje op
Winkel was druk; bijna alle (gerantsoeneerde) karretjes waren in gebruik
We werden aangekeken als aliens, ook door bekenden...
Die deden al aan social distancing voor het hip werd? (Kandiequote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja he? Ik snap het ook niet.
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel wat...contactgestoord soms.Onduidelijk, en er wordt heel veel niet gezegd.
Want ik heb ook het idee dat ze bijv altijd 'gepland' hebben dat F. en S. nooit tegelijk op verjaardagen waren. Of met kerst. Want dat is nog nooit gebeurd and what are those odds?!
Vind het zo raar dat ze er nooit over begonnen zijn ofzo. Ouders gaven dan wel 'nieuwtjes' door zoals vriend, koophuis en baby. Die F. dus ook nog nooit gezien heeft.
Heh. Ja kan hoor. Ik zit er verder niet echt mee ofzo. Ze leek me geschikt die keer dat ik d'r ontmoette maar meer weet/kan ik er ook niet mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die deden al aan social distancing voor het hip werd? (Kandie)
Goed nieuws over schoonpa!
En echt -niemand- deed aan 1,5mquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:20 schreef fietsie het volgende:
Net door de dorps Jumbo in het dorp aan de andere kant van mijn huis:
- Voltallig personeel een kapje op.
- Uk en ik als enige klanten een kapje op
Winkel was druk; bijna alle (gerantsoeneerde) karretjes waren in gebruik
We werden aangekeken als aliens, ook door bekenden...
En dit waren ook mensen uit de risicogroepen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
En echt -niemand- deed aan 1,5m
Beantwoordt dat jouw vraag @:Cat ?
Een gezellige doorsnee van een klein dorp waar om 17:00 geshopt wordt; van 35 - 95.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:42 schreef z80 het volgende:
[..]
En dit waren ook mensen uit de risicogroepen?
Met trainen valt het op dat de bejaardensoos en de cholesterolers totaal lak hebben aan de maatregelen.
Terwijl de rest incl de mooiboy voor de spiegel wel overal ruimte laat en de gebruikte gewichten desinfecteert.
Jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
En echt -niemand- deed aan 1,5m
Beantwoordt dat jouw vraag @:Cat ?
Tegen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
OMT gaat tegen preventief gebruik mondkapjes in de thuiszorg adviseren. Top.![]()
Beter volgt ons management ze niet. De afgelopen week (bij onze groep van zo’n 80 mensen) 1 bevestigde besmetting bij een cliënt en 2 mensen verdacht zonder symptomen (familie besmet). En inmiddels weten we dat niet iedere cliënt het bij ons meldt
Wat??? Ze hebben liever dat de thuiszorg onbeschermd hun besmetting tegemoet sprint?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
OMT gaat tegen preventief gebruik mondkapjes in de thuiszorg adviseren. Top.![]()
Beter volgt ons management ze niet. De afgelopen week (bij onze groep van zo’n 80 mensen) 1 bevestigde besmetting bij een cliënt en 2 mensen verdacht zonder symptomen (familie besmet). En inmiddels weten we dat niet iedere cliënt het bij ons meldt
Ja nou heb ik nog meer vragenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja he? Ik snap het ook niet.
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel wat...contactgestoord soms.Onduidelijk, en er wordt heel veel niet gezegd.
Want ik heb ook het idee dat ze bijv altijd 'gepland' hebben dat F. en S. nooit tegelijk op verjaardagen waren. Of met kerst. Want dat is nog nooit gebeurd and what are those odds?!
Vind het zo raar dat ze er nooit over begonnen zijn ofzo. Ouders gaven dan wel 'nieuwtjes' door zoals vriend, koophuis en baby. Die F. dus ook nog nooit gezien heeft.
Wtf.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben echt opgehouden me er druk over te maken, want gaf alleen maar frustratie omdat ik het niet begrijp en F. het me niet echt uiit kan leggen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja nou heb ik nog meer vragen![]()
J maakt je Jamie prutje nu. Honger.
‘Tegen’ is wat sterk geformuleerd, bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat??? Ze hebben liever dat de thuiszorg onbeschermd hun besmetting tegemoet sprint?
Rijstquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben echt opgehouden me er druk over te maken, want gaf alleen maar frustratie omdat ik het niet begrijp en F. het me niet echt uiit kan leggen.
Eet smakelijk. Wat eet je er bij? Rijst, pasta, brood of aardappels?
Bij een muterend virus waarbij we blijkbaar de antistoffen afbreken. Logischquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
Weet je waar het OMT nu weer voor pleit
Ggggggroepsimmuniteit
Ggggggroepsimmuniteit
Dat is nog niet echt bekend toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij een muterend virus waarbij we blijkbaar de antistoffen afbreken. Logisch
Eens. Ik vind rijst eigenlijk alleen lekker in de risotto of in sushi.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Meh. Dat is echt mijn minst-favoriete keuze van die 4.
Ja, daar kan ik wel in meegaan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Eens. Ik vind rijst eigenlijk alleen lekker in de risotto of in sushi.
(Ik ben een vegan die niet zo van rijstcurry's houdt.... /zwaarleven)
Er zijn toch onderzoeken waarbij besmette en genezen mensen een paar maanden later geen aantoonbare antistoffen hebben?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is nog niet echt bekend toch?
Al zou ik niet op dat paard wedden als het mijn toko was
Hm, pasta vind ik wel lekker. Maar brood en aardappels ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik wel in meegaan.![]()
Pasta vind ik ook maar zozo, eigenlijk. Ik vind het vaak niks toevoegen ofzo? Zonde van de kcal.![]()
Brood![]()
![]()
![]()
Aardappels.
Zo veel mogelijk zieken en hopen dat er in iedere sector net genoeg blijven leven, en de IC verpleegkundigen niet massaal ontslag nemen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
Weet je waar het OMT nu weer voor pleit
Ggggggroepsimmuniteit
Ggggggroepsimmuniteit
Ik vind pasta niet vies.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hm, pasta vind ik wel lekker. Maar brood en aardappels ook.
Dus vooruit:
Ik heb 1 broer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:03 schreef Tally het volgende:
Ik spreek of app mijn zusje nooit. Op de verjaardagen gaat er een appje over en weer meer niet. Ik zie haar als ze de moeite neemt om op de verjaardagen van mijn ouders. Vaker niet dan wel. Meer niet.
Commerciële test-partij die de analyse in Duitsland kan laten doen.quote:Zowel particulieren als ondernemers kunnen zich vanaf volgende week in een drive-thru-teststraat in Leeuwarden op Covid-19 laten testen. Zonder doorverwijzing van de huisarts kost dat 100 of 60 euro.
Ja, maar dat was niet een heel erg duidelijk onderzoek qua representatieve groep mensen bij wie dat gebeurde (waarschijnlijk een ruk immuunsysteem to begin with) en antistoffen zijn niet de enige graadmeter in immuniteitquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er zijn toch onderzoeken waarbij besmette en genezen mensen een paar maanden later geen aantoonbare antistoffen hebben?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk zieken en hopen dat er in iedere sector net genoeg blijven leven, en de IC verpleegkundigen niet massaal ontslag nemen?
Wel goed voor het milieu en de diertjes.quote:
Waarom ¤100 of ¤60?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Commerciële test-partij die de analyse in Duitsland kan laten doen.
Werkgever van mijn vriend heeft ook een eigen teststraat voor personeel opgezet met analyse door Duits labo.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Commerciële test-partij die de analyse in Duitsland kan laten doen.
2x supergoed.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:07 schreef Lonaa het volgende:
Hier ook goed nieuws:
Schoonvader is geopereerd gisteren. Die kreeg een bypass en ze hebben 2 hartkleppen gerepareerd. Dat is allemaal goed gegaan en waarschijnlijk mag ie morgen van de IC.
Bijkomend goed nieuws: F. heeft al jaren geen contact met zn zusje. Ik heb haar bijv. 1x gezien, 6 jaar geleden toen schoonvader 70 werd en we allemaal uiteten gingen. Er is geen kwaad bloed ofzo.
Anyway, F. heeft vanmiddag de eerste, hele moeilijke, stap gezet en z'n zusje een appje gestuurd. Dat contact toch wel belangrijk is, met 2 ouders op leeftijd, een moeder met MCI die dus debiel warrig is en nu een vader in het ziekenhuis. Zusje reageerde daar positief op en er wordt nu in ieder geval over belangrijke (praktische) dingen gecommuniceerd.
Tenzij de mensen die voor ze zorgen dood neervallen en de dieren ook van het virus kapot gaanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wel goed voor het milieu en de diertjes.
Mannen zijn duurder om te laten testenquote:
Ik denk wel dat zij, in het verleden, wel wat geprobeerd heeft en dat F. dat toen heeft laten gaan/genegeerd. Het is een periode heel slecht gegaan met F. Maar goed, ze zei dus wel in de app dat ze er zelf ook wel mee bezig was geweest, dat er weer contact zou moeten zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:22 schreef Blues het volgende:
[..]
2x supergoed.
Dat is zo lastig die eerste stap, been there done that, en toen was er wel beetje kwaad bloed.
Achteraf heeft zij mss ook al een paar keer geprobeerd toenadering te zoeken?
Ze lopen hier allemaal met mondkapje. Degene die vanavond zou komen belde af, die is vanochtend in contact geweest met iemand die Corona hadquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
100,- als je alleen in de auto zit, 60,- voor 2 of meer personenen (p.p.)quote:
Dan hebben we 1 jaar met 60 miljard dode landzoogdieren (en nog ongeveer 300 miljard dode zeedieren). En een paar miljoen huisdieren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Tenzij de mensen die voor ze zorgen dood neervallen en de dieren ook van het virus kapot gaan
Discriminatiequote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Mannen zijn duurder om te laten testen
Groepskortingquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
100,- als je alleen in de auto zit, 60,- voor 2 of meer personenen (p.p.)
Mooi toch.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk wel dat zij, in het verleden, wel wat geprobeerd heeft en dat F. dat toen heeft laten gaan/genegeerd. Het is een periode heel slecht gegaan met F. Maar goed, ze zei dus wel in de app dat ze er zelf ook wel mee bezig was geweest, dat er weer contact zou moeten zijn.
Fijn dat dan de eerste poging positief wasquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk wel dat zij, in het verleden, wel wat geprobeerd heeft en dat F. dat toen heeft laten gaan/genegeerd. Het is een periode heel slecht gegaan met F. Maar goed, ze zei dus wel in de app dat ze er zelf ook wel mee bezig was geweest, dat er weer contact zou moeten zijn.
En uiteindelijk sterft de hele wereldbol uit en klapt de boel uit/in elkaar (sorry meneer Hawking, niet zo zitten opletten op je boeken) en is alles voorbijquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dan hebben we 1 jaar met 60 miljard dode landzoogdieren (en nog ongeveer 300 miljard dode zeedieren). En een paar miljoen huisdieren.
Dat zou toch al gebeuren. Maar daarna hebbie dat niet meer. Dus toch nog winst voor de dieren.
Ook voor de wilde zoogdieren dieren trouwens. Kunnen ze van 4% eens opklimmen naar weer een grotere populatie.
Als je uit 1 gezin komt, staat er netjes bij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Groepskorting![]()
Hoe is dat handig met social distancing?
Nee, ze zijn met z'n twee.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Mooi toch.
En je hoeft de deur niet plat te lopen meteen. Zijn er meer kinderen?
Wij zijn de dinosauriërs van de 21e eeuwquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
En uiteindelijk sterft de hele wereldbol uit en klapt de boel uit/in elkaar (sorry meneer Hawking, niet zo zitten opletten op je boeken) en is alles voorbij
Mannen krijsen doorgaans heftiger en dan duurt het testen langer. Is gewoon langer arbeidsloon nodigquote:
Juist. En dat het dus niet dat altijd-negatieve-stemmetje in het hoofd van F. bevestigde.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Fijn dat dan de eerste poging positief was
Dat legt uk me ook een keer in de 2 weken uit; die volgt sterrenkunde. Over 10 miljoen jaar ofzo, ivm de steeds grotere afstand aarde- maan en de steeds kleinere afstand zon-aarde geloofik.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
En uiteindelijk sterft de hele wereldbol uit en klapt de boel uit/in elkaar (sorry meneer Hawking, niet zo zitten opletten op je boeken) en is alles voorbij
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij zijn de dinosauriërs van de 21e eeuw
Dus vooraf de auto volladen met mogelijke besmettingen is goedkoper dan enkel alleen laten testen. Handig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
100,- als je alleen in de auto zit, 60,- voor 2 of meer personenen (p.p.)
Ja zoiets jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat legt uk me ook een keer in de 2 weken uit; die volgt sterrenkunde. Over 10 miljoen jaar ofzo, ivm de steeds grotere afstand aarde- maan en de steeds kleinere afstand zon-aarde geloofik.
Ik heb mijn wagen, volgeladen, vol met aeeeeeeeerosolenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Dus vooraf de auto volladen met mogelijke besmettingen is goedkoper dan enkel alleen laten testen. Handig.
De mens is du toch niet de aanstichter van de klimaatveranderingen. Het is de schuld van de zon.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat legt uk me ook een keer in de 2 weken uit; die volgt sterrenkunde. Over 10 miljoen jaar ofzo, ivm de steeds grotere afstand aarde- maan en de steeds kleinere afstand zon-aarde geloofik.
Wat gezellig van jouw Uk, het uitleggen. 👍🏼quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met reden?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat gezellig van jouw Uk, het uitleggen. 👍🏼
En fijn van het goede nieuws van Tally’s moeder en van Lonaa’s schoonvader 👍🏼👍🏼 .
Sinds 2011 niks van broer gehoord of gezien.
Hij wil geen contact, blijkbaar. Woont in Frankrijk.
( er staat nog een boel geld van moeders voor hem op mijn rekening).
Ik dacht eerder dat het nog 3-5 miljard jaar duurt eer de zon zal gaan opzwellen en dan over gaat naar waarschijnlijk een witte of zwarte dwerg.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik maak het niet meer mee denk ikquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat het nog 3-5 miljard jaar duurt eer de zon zal gaan opzwellen en dan over gaat naar waarschijnlijk een witte of zwarte dwerg.
Maar dood gaan we er wel door ja.
Misschien kunnen we onszelf binnen enkele tientallen jaren nog opslaan op een 'stack' zoals in Altered Carbonquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik maak het niet meer mee denk ik
qftquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:42 schreef Candaasje het volgende:
Of of of .... komt de Doctor nog langs, en kun je het vanuit de Tardis wel aanschouwen!![]()
(Hoewel ik afhankelijk van welke Doctor het is waarschijnlijk heel het evenement buiten de Tardis mis)
Kras of een breuk?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:00 schreef Clubsoda het volgende:
Fijn @:Tally en @:Lonaa! Stoer van F!
Ik had een interessante dag. Ik heb sinds februari het idee dat ik niet meer helemaal goed zie. Toch maar naar de huisarts. Die begon te neuzelen over een leesbril (ik ben nog geen 40) maar verwees me toch maar naar de oogarts. Sidenote: ik heb al ruim een decennium geïmplanteerde lenzen waardoor ik geen lenzen of bril meer draag. Oogarts kijkt in mijn oog: "hmm.... huh?!'
Hij maakt fotootjes en laat me zien dat er een kras dwars over die lens zit waar ik dus de hele dag tegenaankijk. En aangezien dat ín mijn oog niet beschadigd geraakt heeft kunnen worden, is het waarschijnlijk bij het inbrengen gebeurd
Waarom het me nooit opgevallen is, is een raadsel. Maar dit verklaart wel een wazig beeld, vlekken zien en voortdurende hoofdpijn
![]()
Ik moet nu maar eens goed bedenken wat ik hiermee wel, de enige optie is vervangen maar dat is niet zonder risico natuurlijk en kost ook niet weinig. En ik moet maar eens in gesprek met de kliniek dit me destijds behandeld heeft, hoe dit heeft kunnen gebeuren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je weer met je zus kan.![]()
Jeetje, wat een verhaalquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:00 schreef Clubsoda het volgende:
Ik had een interessante dag. Ik heb sinds februari het idee dat ik niet meer helemaal goed zie. Toch maar naar de huisarts. Die begon te neuzelen over een leesbril (ik ben nog geen 40) maar verwees me toch maar naar de oogarts. Sidenote: ik heb al ruim een decennium geïmplanteerde lenzen waardoor ik geen lenzen of bril meer draag. Oogarts kijkt in mijn oog: "hmm.... huh?!'
Hij maakt fotootjes en laat me zien dat er een kras dwars over die lens zit waar ik dus de hele dag tegenaankijk. En aangezien dat ín mijn oog niet beschadigd geraakt heeft kunnen worden, is het waarschijnlijk bij het inbrengen gebeurd
Waarom het me nooit opgevallen is, is een raadsel. Maar dit verklaart wel een wazig beeld, vlekken zien en voortdurende hoofdpijn
![]()
Ik moet nu maar eens goed bedenken wat ik hiermee wel, de enige optie is vervangen maar dat is niet zonder risico natuurlijk en kost ook niet weinig. En ik moet maar eens in gesprek met de kliniek dit me destijds behandeld heeft, hoe dit heeft kunnen gebeuren...
Jawel! Dat is het idiote. En ik was er ook heel blij mee, nog steeds hoor, maar dit is best een domper jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:06 schreef AnneX het volgende:
Ow, jullie gaan weer sneller dan ik kan tikken.
@:Clubsoda ...wat een rot verhaal. Kan mij herinneren dat jij eerder vertelde over de ingreep en hoe blij je ermee was.
Ben je nooit op controle daar geweest? postoperatief?
Maar eh kan t geen kwaad dan. Wat gek!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jawel! Dat is het idiote. En ik was er ook heel blij mee, nog steeds hoor, maar dit is best een domper ja
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:04 schreef AnneX het volgende:
Met onbekende reden. Insert verhaal, dat ik dacht dat het goed was.
Een neef zei ook “stort het dan” ...heb ik ¤ 0,01 overgemaakt met de vraag om contact op te nemen. Nada.Dan niet zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je weer met je zus kan.![]()
Tja, geen idee, denk het niet. Maar ik vermoed een beetje dat er niet veel anderen zijn met hetzelfde probleem dus dat ze het ook niet precies weten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Maar eh kan t geen kwaad dan. Wat gek!
Nou ja, dan zou je zeggen dat zij het hadden moeten vaststellen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jawel! Dat is het idiote. En ik was er ook heel blij mee, nog steeds hoor, maar dit is best een domper ja
Dat was @Candaasje. Ik zit wel vaak in de trein trouwens hoor, maar niet naar Groningen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ja, dan zou je zeggen dat zij het hadden moeten vaststellen.
Ben benieuwd. Je was laatst met trein naar Grun met mondkapje...of verwar ik dat met iemand anders.
Hé 😷 das nieuw. Vast na de upgrade toegevoegd.🤪
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:04 schreef AnneX het volgende:
Met onbekende reden. Insert verhaal, dat ik dacht dat het goed was.
Een neef zei ook “stort het dan” ...heb ik ¤ 0,01 overgemaakt met de vraag om contact op te nemen. Nada.Geld gezeik. Wat een gedoe he. Mijn schoonouders leven nog maar er zijn al wat zussen van haar overleden. Mijn man hielp hen (en veel van de kinderen daarvan) met belastingaangiftes en zo. Achteraf kreeg hij te horen dat hij het om het geld deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je weer met je zus kan.we hebben nooit een cent gehad
![]()
Daarom doet hij het nu alleen nog voor de schoonouders omdat die het vroegen maar zus is het daar niet mee eens
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Jeutje, daar zit je dan lekker mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:00 schreef Clubsoda het volgende:
![]()
Wat kan familie het elkaar moeilijk maken zegquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Geld gezeik. Wat een gedoe he. Mijn schoonouders leven nog maar er zijn al wat zussen van haar overleden. Mijn man hielp hen (en veel van de kinderen daarvan) met belastingaangiftes en zo. Achteraf kreeg hij te horen dat hij het om het geld deedwe hebben nooit een cent gehad
![]()
Daarom doet hij het nu alleen nog voor de schoonouders omdat die het vroegen maar zus is het daar niet mee eens
Hij zit nog keurig vast en op zijn plek. Hij kan blijkbaar zien dat het echt op de lens zelf zit en niet op mijn oog. Het is een kaarsrechte kras en het lijkt daarmee niet op een ontsteking. Want dat zou de enige andere verklaring voor een beschadiging van die lens kunnen zijn. Dus er is of bij het ontvouwen van de lens in mijn oog iets geknakt of een pincet heeft een afdruk achter gelaten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jeutje, daar zit je dan lekker mee.En eerder nooit klachten gehad?
Zo’n lens wordt muurvast gezet, die kan toch ook niet gaan schuiven of zo he?
Hoe weten ze eigenlijk dat het waarschijnlijk bij inbrengen is gebeurd? Hoornvlies geneest over het algemeen goed. Al weet ik niet of je daar dan restschade van blijft zien.
En je had het absoluut geweten als je een kras op je hoornvlies hebt. Been there, done that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |