Neh.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:52 schreef Tally het volgende:
@:minilot Ga je vanavond de live stream van Aquanura bekijken?
Ja he? Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed nieuws Tally!
Fijn nieuws van jullie ook Lonaa. Wel bijzonder eigenlijk dat er geen kwaad bloed is en je zomaar contact met je zusje kunt verliezen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:07 schreef Lonaa het volgende:
Hier ook goed nieuws:
Schoonvader is geopereerd gisteren. Die kreeg een bypass en ze hebben 2 hartkleppen gerepareerd. Dat is allemaal goed gegaan en waarschijnlijk mag ie morgen van de IC.
Bijkomend goed nieuws: F. heeft al jaren geen contact met zn zusje. Ik heb haar bijv. 1x gezien, 6 jaar geleden toen schoonvader 70 werd en we allemaal uiteten gingen. Er is geen kwaad bloed ofzo.
Anyway, F. heeft vanmiddag de eerste, hele moeilijke, stap gezet en z'n zusje een appje gestuurd. Dat contact toch wel belangrijk is, met 2 ouders op leeftijd, een moeder met MCI die dus debiel warrig is en nu een vader in het ziekenhuis. Zusje reageerde daar positief op en er wordt nu in ieder geval over belangrijke (praktische) dingen gecommuniceerd.
Dat ken ik jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:20 schreef fietsie het volgende:
Net door de dorps Jumbo in het dorp aan de andere kant van mijn huis:
- Voltallig personeel een kapje op.
- Uk en ik als enige klanten een kapje op
Winkel was druk; bijna alle (gerantsoeneerde) karretjes waren in gebruik
We werden aangekeken als aliens, ook door bekenden...
Die deden al aan social distancing voor het hip werd? (Kandiequote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja he? Ik snap het ook niet.
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel wat...contactgestoord soms.Onduidelijk, en er wordt heel veel niet gezegd.
Want ik heb ook het idee dat ze bijv altijd 'gepland' hebben dat F. en S. nooit tegelijk op verjaardagen waren. Of met kerst. Want dat is nog nooit gebeurd and what are those odds?!
Vind het zo raar dat ze er nooit over begonnen zijn ofzo. Ouders gaven dan wel 'nieuwtjes' door zoals vriend, koophuis en baby. Die F. dus ook nog nooit gezien heeft.
Heh. Ja kan hoor. Ik zit er verder niet echt mee ofzo. Ze leek me geschikt die keer dat ik d'r ontmoette maar meer weet/kan ik er ook niet mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die deden al aan social distancing voor het hip werd? (Kandie)
Goed nieuws over schoonpa!
En echt -niemand- deed aan 1,5mquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:20 schreef fietsie het volgende:
Net door de dorps Jumbo in het dorp aan de andere kant van mijn huis:
- Voltallig personeel een kapje op.
- Uk en ik als enige klanten een kapje op
Winkel was druk; bijna alle (gerantsoeneerde) karretjes waren in gebruik
We werden aangekeken als aliens, ook door bekenden...
En dit waren ook mensen uit de risicogroepen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
En echt -niemand- deed aan 1,5m
Beantwoordt dat jouw vraag @:Cat ?
Een gezellige doorsnee van een klein dorp waar om 17:00 geshopt wordt; van 35 - 95.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:42 schreef z80 het volgende:
[..]
En dit waren ook mensen uit de risicogroepen?
Met trainen valt het op dat de bejaardensoos en de cholesterolers totaal lak hebben aan de maatregelen.
Terwijl de rest incl de mooiboy voor de spiegel wel overal ruimte laat en de gebruikte gewichten desinfecteert.
Jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
En echt -niemand- deed aan 1,5m
Beantwoordt dat jouw vraag @:Cat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |