Ik ben er meestal, ik post alleen niet altijdquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:57 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wat heb ik jou toch gemist hier.
Gemiddelde iq is meteen hoger!
niet zo heel moeilijkquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:57 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wat heb ik jou toch gemist hier.
Gemiddelde iq is meteen hoger!
Vaker doenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben er meestal, ik post alleen niet altijd
Hoe weet je dat het virus nooit zal uitdoven? De pokken zijn ook succesvol uitgeroeid.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het virus dooft (nooit) uit. Vaccinatie is een aanvullend middel dat het virus zich nauwelijks tot niet veel zal verspreiden. Het resultaat is groepsimmuniteit waar vaccinatie dan hooguit een stimulerend onderdeel van is.
Veel mensen zijn zelf al immuun, ondervinden nauwelijks gevolgen, worden/zijn immuun of gebruiken indirecte bescherming door simpelweg uit de buurt te blijven van (zichtbaar) besmette mensen.
Ook de virusbesmetting zelf biedt "bescherming" omdat zieke mensen doorgaan te ziek zijn om rond te dolen of (zonder zorg) vanzelf wel doodgaan.
Dat ander landen dat eisen maakt het nog niet daarmee rechtvaardig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:35 schreef Mammietje het volgende:
....
Als jij naar sommige ander landen wil, zal je ook VERPLICHT een vaccinatie moeten hebben. Dan roep je toch ook niet moord en brand? Wil je dat niet, ga je niet naar dat land. Simpel.
In hun optiek wel. En dat doen ze vandaag al met vaccinaties voor bijv. gele koorts als je naar Afrika gaat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat ander landen dat eisen maakt het nog niet daarmee rechtvaardig.
Tuurlijk! Maar jij hoort hier ook gewoon he?! Soort interieur zeg maar!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben er meestal, ik post alleen niet altijd
hoezo zal het niet rechtvaardig zijn, wie moet jou verzorgen als je ziek word in dat land dan ?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
totaal geen problemen mee, en mijn keuze om daarheen te gaan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In hun optiek wel. En dat doen ze vandaag al met vaccinaties voor bijv. gele koorts als je naar Afrika gaat.
Oh, ik heb ook zo'n boekje en mijn vrouw ookquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:02 schreef Predator40 het volgende:
[..]
totaal geen problemen mee, en mijn keuze om daarheen te gaan.
Hij wacht altijd tot het gezellig wordt!quote:
Dat geldt volgend jaar dus ook voor Pinkpop.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:02 schreef Predator40 het volgende:
[..]
totaal geen problemen mee, en mijn keuze om daarheen te gaan.
Dat zou mij totaal niet verbazen en al helemaal niet omdat Pinkpop naast Duitsland en Belgie ligt en dus ook vanuit die landen publiek zal trekken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:04 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat geldt volgend jaar dus ook voor Pinkpop.
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:05 schreef VacaLoca het volgende:
Op nos iets over dat het na komst vaccin nog jaar duurt voordat het effect groot genoeg is..
Welk effect? Als iedereen die geen corona wil krijgen het vaccin heeft genomen, kan alles toch weer los?
en die malaria tabletten waren ook niet heel fijn.....knallende koppijn van gehadquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook zo'n boekje en mijn vrouw ook
Dit zijn wel echt belachelijke maatregelen ja. Ze zijn weer aan het zoeken naar kleine oplossingen waarvan ze eigenljk ook wel zeker weten dat het geen oplossingen kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:03 schreef trein2000 het volgende:
Nu gaan we de koopavonden en zondagen schrappen? Wat een grap weer. Je wil toch juist meer spreiding?
Echt, ga eens een keuze maken regering. Of ga ingrijpen of stop ermee. Want dit is vlees noch vis. Je veroorzaakt een hoop schade zonder dat je iets bereikt.
Nieuw advies incoming in 3....2...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:03 schreef trein2000 het volgende:
Nu gaan we de koopavonden en zondagen schrappen? Wat een grap weer. Je wil toch juist meer spreiding?
Echt, ga eens een keuze maken regering. Of ga ingrijpen of stop ermee. Want dit is vlees noch vis. Je veroorzaakt een hoop schade zonder dat je iets bereikt.
Ach rechtvaardig, rechtvaardig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden vat toch wel het hele Nederlands beleid samen dit jaar.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:03 schreef trein2000 het volgende:
Dinsdag, denkelijk. Tenzij we verbetering gaan zien de komende dagen maar dat lijkt er niet erg opquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nieuw advies incoming in 3....2...
Je wilt niet weten hoeveel debielen hier voor de supermarkt zich verzamelen om 13:00 op zondag omdat ie dan pas los is.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit zijn wel echt belachelijke maatregelen ja. Ze zijn weer aan het zoeken naar kleine oplossingen waarvan ze eigenljk ook wel zeker weten dat het geen oplossingen kunnen zijn.
Ik zou eerder voor langere openingstijden gaan, zodat mensen meer verspreid boodschappen gaan doen of gaan winkelen. Iedere zondag open, zodat niet iedereen op zaterdag boodschappen gaat doen etc. Hoeveel besmettingen zou het schelen als er geen koopzondag zou komen .... man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |