Awwquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
had jou gister mention gedaan brady was live
Tuurlijk welquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
blijft ook zo hoop ik![]()
![]()
debraadquote:
leuke date gehad mopquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:00 schreef jerney het volgende:
[..]
Aww
Ik zag de YT pop up net toen ik mijn telefoon aan het weg leggen was, mijn date was er net
Nope!!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ook niet voor koffie of thee ?
Gezelliger dan een streamquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:00 schreef jerney het volgende:
[..]
Aww
Ik zag de YT pop up net toen ik mijn telefoon aan het weg leggen was, mijn date was er net
heeft verplichte vakantie vandaag hierquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh ja waar is die eigenlijk. Nog niet gezien
Net weer hard moeten lachen om z’n vlogquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
had jou gister mention gedaan brady was live
Ja was weer fijnquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
leuke date gehad mop
Somsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
en als je ze opendoet schrik je je de pleuris
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:01 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Net weer hard moeten lachen om z’n vlog
10.000 stappen is het nieuwe dagelijkse doel!!
Eerst een pizza bestellen en dan 4300 stappen zetten en mededelen meer zat er niet in
hey roze vla geen idee keek hem live achter keybordquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:01 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Net weer hard moeten lachen om z’n vlog
10.000 stappen is het nieuwe dagelijkse doel!!
Eerst een pizza bestellen en dan 4300 stappen zetten en mededelen meer zat er niet in
Oh dat wist ik niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heeft verplichte vakantie vandaag hier
uhu tot vanavond 2300 uurquote:
Haha je moet hem maar ff kijken.quote:
Neequote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:02 schreef dud0r het volgende:
Geen zin om terug te lezen. Nog wat gemist in het afgelopen kwartier?
Ohhhh Iquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Blijf dan maar zitten. Breng ik je zo zelf wel een kop
Laten we maar geen bans besprekenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uhu tot vanavond 2300 uur
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Laten we maar geen bans bespreken
Wanneer was jouw laatste banquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het gaat erover dat ie tot 23 uur op vakantie isquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dus toch niet van onbesproken gedrag.quote:
Gelukkig maarquote:
Te lang geledenquote:
Neh. Geen enkele puntquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:02 schreef dud0r het volgende:
Geen zin om terug te lezen. Nog wat gemist in het afgelopen kwartier?
gelukkig maarquote:
JE KAN NERGENS HEEN EN HET IS POKKEWEERquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Het gaat erover dat ie tot 23 uur op vakantie is
Dat ben ik sowieso niet. Hoe denk je dat ik aan die miljoen posts komquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus toch niet van onbesproken gedrag.
Jammer.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heeft verplichte vakantie vandaag hier
Verdomme, hele zomer amper onweer gehad en jij komt met een knal van zo'n post.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:05 schreef Dven het volgende:
Sow, vannacht hardste onweer in jaren. Bleef boven de stad stilhangen en duurde wel een uur. Ramen maar dichtgedaan want wat een herrie
Honden er ook last van of dat niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:05 schreef Dven het volgende:
Sow, vannacht hardste onweer in jaren. Bleef boven de stad stilhangen en duurde wel een uur. Ramen maar dichtgedaan want wat een herrie
*987.616quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat ben ik sowieso niet. Hoe denk je dat ik aan die miljoen posts kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |