Nou moest ik wel lachenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij daar wel de juiste snaar mee weet te raken!!
* jerney gooit tandenstokers op de grondquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja soms krijg ik ook vragen in real life als "Oh jij weet vast allerlei getallen enzo uit je hoofd he?" als ik desgevraagd m'n BSN-nummer opnoem.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Bewijs:Als jullie gaan verhuizen, moet je wel zorgen voor een brede stoep voor het huis. Deze jongen gaat zoveel meisjes op hol brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik snap jou punt. maar t is een kind . zou echt aso zijn om daar mee aan de haal te gaan enzoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:47 schreef Justin_Case het volgende:
@:TOT pas nou op met die foto's online joh![]()
Niet iedereen is te vertrouwen hequote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik snap jou punt. maar t is een kind . zou echt aso zijn om daar mee aan de haal te gaan enzo
ik weet het haags en dat is mega triestquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Niet iedereen is te vertrouwen he
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:49 schreef jerney het volgende:
[..]
* jerney gooit tandenstokers op de grond
En?
Ik ben zo cijferblind als de tyfus
Truequote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik weet het haags en dat is mega triest
hier geen autist maar wel een raar iets als ik uitstap loop ik eerste rondje om de autoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben beter met lucifers!
waarom doe je dat nou stommiequote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:49 schreef jerney het volgende:
[..]
* jerney gooit tandenstokers op de grond
En?
Ik ben zo cijferblind als de tyfus
Luciferquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben beter met lucifers!
Nee geen zin inquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
waarom doe je dat nou stommie![]()
Ga ze nou maar lekker met de hand allemaal 1voor1 oprapen!!
Ik zie een halve zandloperquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben beter met lucifers!
Ja was het ook, maar ik ben snel afgeleidquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je tandenstokers een Rain Man referentie was!
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja was het ook, maar ik ben snel afgeleid
Godverdommequote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja God heeft al genoeg problemen met eentje. Laat staan met een heel doosje van die krengen.
op de vloerquote:
Stuur ze maar lekker in DM ❤️, vind de bezorgdheid voor je foto's een beetje overdreven, het zijn echt leuke en nette foto's maar door hier te plaatsen verlies je je copyright zeg maar.quote:
Daar had je aan moeten denken voor je ze op de grond had gegooid!!quote:
Hij kon ook al geen flikker beginnen tegen een groepje ijzeren strijdwagens, volgens de Bijbel!quote:
Je jaagt iedereen weg zo LIZOENquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Daar had je aan moeten denken voor je ze op de grond had gegooid!!
Nou hup jongedame, aan het werk![]()
[ afbeelding ]
Hehequote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je jaagt iedereen weg zo LIZOEN
Doe je dingquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heheeigenlijk moet ik wachten tot vanmiddag want dan ben jij er ook amper
Nee hoor grapje. Vind de drukte juist leukquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heheeigenlijk moet ik wachten tot vanmiddag want dan ben jij er ook amper
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Daar had je aan moeten denken voor je ze op de grond had gegooid!!
Nou hup jongedame, aan het werk![]()
[ afbeelding ]
Nog steeds hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
reuze gezellig hier vanmorgen
had jou gister mention gedaan brady was livequote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vooruit dan maaromdat jij het bent
Pas op dat je er niet op trapt he
blijft ook zo hoop ikquote:
Wie is Brady?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
had jou gister mention gedaan brady was live
Ook niet voor koffie of thee ?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Alsof ik van mijn gat ga komen de komende 2 uur
van je zuignapquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:59 schreef jerney het volgende:
[..]
Alsof ik van mijn gat ga komen de komende 2 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |