Ohhhh Iquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Blijf dan maar zitten. Breng ik je zo zelf wel een kop
Laten we maar geen bans besprekenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uhu tot vanavond 2300 uur
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Laten we maar geen bans bespreken
Wanneer was jouw laatste banquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het gaat erover dat ie tot 23 uur op vakantie isquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dus toch niet van onbesproken gedrag.quote:
Gelukkig maarquote:
Te lang geledenquote:
Neh. Geen enkele puntquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:02 schreef dud0r het volgende:
Geen zin om terug te lezen. Nog wat gemist in het afgelopen kwartier?
gelukkig maarquote:
JE KAN NERGENS HEEN EN HET IS POKKEWEERquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Het gaat erover dat ie tot 23 uur op vakantie is
Dat ben ik sowieso niet. Hoe denk je dat ik aan die miljoen posts komquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus toch niet van onbesproken gedrag.
Jammer.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heeft verplichte vakantie vandaag hier
Verdomme, hele zomer amper onweer gehad en jij komt met een knal van zo'n post.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:05 schreef Dven het volgende:
Sow, vannacht hardste onweer in jaren. Bleef boven de stad stilhangen en duurde wel een uur. Ramen maar dichtgedaan want wat een herrie
Honden er ook last van of dat niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:05 schreef Dven het volgende:
Sow, vannacht hardste onweer in jaren. Bleef boven de stad stilhangen en duurde wel een uur. Ramen maar dichtgedaan want wat een herrie
*987.616quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat ben ik sowieso niet. Hoe denk je dat ik aan die miljoen posts kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |