Dit zei de beste man een paar dagen geleden toch ook al? Wat wil 'ie nou eigenlijkquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:06 schreef _serial_ het volgende:
Persconferentie Ernst Kuipers is begonnen
Binnen een week zullen de coronacijfers nog sneller stijgen, denkt Ernst Kuipers, de voorzitter van het Landelijk Netwerk Acute Zorg. "Begin volgende week zitten we naar verwachting op 1250 patiënten in de ziekenhuizen", zei hij op een persconferentie in Rotterdam.
Ik dacht dat deze cijfers eerst pas na vieren werden doorgegeven of heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:12 schreef Randier het volgende:
228 covidpatiënten op IC, 842 in kliniek
Het totaal aantal opgenomen covidpatiënten bedraagt 1070, 49 meer dan de vorige dag. Daarvan liggen er 842 buiten de Intensive Care, 31 meer dan gisteren. Op de IC liggen 228 covidpatiënten, 18 meer dan de dag ervoor. Er liggen daarnaast 563 non-covid-patiënten op de IC, 17 minder dan gisteren. De totale IC-bezetting bedraagt daarmee 791, 1 meer dan de vorige dag.
Is de groei groter of kleiner dan de vorige dagen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:12 schreef Randier het volgende:
228 covidpatiënten op IC, 842 in kliniek
Het totaal aantal opgenomen covidpatiënten bedraagt 1070, 49 meer dan de vorige dag. Daarvan liggen er 842 buiten de Intensive Care, 31 meer dan gisteren. Op de IC liggen 228 covidpatiënten, 18 meer dan de dag ervoor. Er liggen daarnaast 563 non-covid-patiënten op de IC, 17 minder dan gisteren. De totale IC-bezetting bedraagt daarmee 791, 1 meer dan de vorige dag.
Maatregelen zouden misschien eind deze week zichtbaar zijn in aantal nieuwe infecties. Dat heeft niets met ziekenhuisopnames te maken zoals je wel weet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar de maatregelen zouden toch gaan werken deze week ?
hoe kan dat nou ?
Was eerst wel zo inderdaad. De laatste dagen al rond 14.00.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze cijfers eerst pas na vieren werden doorgegeven of heb ik iets gemist?
de laatste tijd blijft het een rechte lijn, als je kijkt bij stichting nice zie ik weinig goeds of slechts, het neemt toe maar niet echt exponentieelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Is de groei groter of kleiner dan de vorige dagen?
Informeren. Het is gewoon nodig om te blijven herhalen zodat bewustwording groeit.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit zei de beste man een paar dagen geleden toch ook al? Wat wil 'ie nou eigenlijk.
Mja, ze zijn nu toch al te laat, he. Het moment om het in de kiem te kunnen smoren ligt allang achter ons.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:11 schreef vosss het volgende:
Ik begrijp het gewoon niet. Doe gewoon milde maatregelen eerder in plaats van steeds gedwongen worden veel striktere maatregelen te moeten nemen juist omdat je eerder niets gedaan hebt.
Echt, ik begrijp daar niets van.
hoe meer besmettingen, hoe meer patiënten.lijkt mijquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maatregelen zouden misschien eind deze week zichtbaar zijn in aantal nieuwe infecties. Dat heeft niets met ziekenhuisopnames te maken zoals je wel weet.
Matigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
Update van 8 oktober:
- 5822 nieuw gemelde positieve testen
- 166 nieuwe ziekenhuisopnames
- 34 nieuwe IC-opnames
- 13 nieuwe overlijdens
Er liggen op dit moment 1070 mensen met COVID in het ziekenhuis, waarvan 228 op de IC.
#COVID19NL
wtfquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
Update van 8 oktober:
- 34 nieuwe IC-opnames
- 13 nieuwe overlijdens
Er liggen op dit moment 1070 mensen met COVID in het ziekenhuis, waarvan 228 op de IC.
#COVID19NL
Van 28 september:quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit zei de beste man een paar dagen geleden toch ook al? Wat wil 'ie nou eigenlijk.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
Update van 8 oktober:
- 34 nieuwe IC-opnames
- 13 nieuwe overlijdens
#COVID19NL
Blijft bizar waar al die mensen het toch oplopen dan.quote:
Ik denk in beste geval 40.000 gister.quote:
Niet echt toch? Scholen, kantoren, theaters, winkels, horeca, alles is gewoon open.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft bizar waar al die mensen het toch oplopen dan.
Betere cijfers dan gisteren. Hoewel, meer vergelijkbaar. Die ziekenhuisopnames, het blijft elke keer de vraag hoeveel er daarvan recent zijn en hoeveel niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
Update van 8 oktober:
- 34 nieuwe IC-opnames
- 13 nieuwe overlijdens
#COVID19NL
Ja echt, wie zijn deze mensen? Is dit allemaal in het onderwijs of in de zorg? Mensen die van de baas toch naar het werk moeten? Mensen die er schijt aan hebben?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En nog steeds ken ik helemaal niemand die het heeft gehad.
Je kunt je beter afvragen waar men het NIET oploopt momenteel..quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En nog steeds ken ik helemaal niemand die het heeft gehad.
Ja, maar met een boel restricties.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet echt toch? Scholen, kantoren, theaters, winkels, horeca, alles is gewoon open.
Mjup. Ik zit ook gewoon op kantoor. Ben zelf maar aan het onderzoeken hoe ik thuis kan werken, werkgever is daar totaal niet mee bezig. Ondertussen dragen alle klanten uit eigen beweging mondkapjes, maar niemand van het personeel (behalve ik).quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet echt toch? Scholen, kantoren, theaters, winkels, horeca, alles is gewoon open.
Veel van de maatregelen verkleinen de kans op besmetting, maar voorkomen het niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, maar met een boel restricties.
Gerapporteerd !!!!!quote:
Dat zal idd niet gebeuren nee, maar dat is niet echt relevant verder.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hoe meer besmettingen, hoe meer patiënten.lijkt mij
lijkt me erg stug dat het aantal besmettingen dalen en het aantal patienten nog sneller stijgt.
Niet in het voetbalstadion waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je kunt je beter afvragen waar men het NIET oploopt momenteel..
Vanwaar die focus op het aantal positieve tests?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Pff, als die maatregelen lniet werken zitten we volgende week op 10k pd
Ja raarrrrrquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vanwaar die focus op het aantal positieve tests?
Dit is niet waar.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:21 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Maar over welke dagen? Vergeet niet dat afgelopen dinsdag ruim 50% van de uitslagen van de afgelopen week nog niet binnen waren.
blijf je nu echt de trend ontkennen ?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarop dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:21 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Maar over welke dagen? Vergeet niet dat afgelopen dinsdag ruim 50% van de uitslagen van de afgelopen week nog niet binnen waren.
Omdat het aantal positieve tests iets zegt over het aantal besmettingen, dat weer iets zegt over het aantal te verwachten ziekenhuisopnames, dat weer iets zegt over het aantal te verwachten IC-opnames, dat weer iets zegt over het aantal te verwachten doden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |