Ja echt, wie zijn deze mensen? Is dit allemaal in het onderwijs of in de zorg? Mensen die van de baas toch naar het werk moeten? Mensen die er schijt aan hebben?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft bizar waar al die mensen het toch oplopen dan.
En nog steeds ken ik helemaal niemand die het heeft gehad.
Je kunt je beter afvragen waar men het NIET oploopt momenteel..quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft bizar waar al die mensen het toch oplopen dan.
En nog steeds ken ik helemaal niemand die het heeft gehad.
Ja, maar met een boel restricties.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet echt toch? Scholen, kantoren, theaters, winkels, horeca, alles is gewoon open.
Mjup. Ik zit ook gewoon op kantoor. Ben zelf maar aan het onderzoeken hoe ik thuis kan werken, werkgever is daar totaal niet mee bezig. Ondertussen dragen alle klanten uit eigen beweging mondkapjes, maar niemand van het personeel (behalve ik).quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet echt toch? Scholen, kantoren, theaters, winkels, horeca, alles is gewoon open.
Veel van de maatregelen verkleinen de kans op besmetting, maar voorkomen het niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, maar met een boel restricties.
Gerapporteerd !!!!!quote:
Dat zal idd niet gebeuren nee, maar dat is niet echt relevant verder.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hoe meer besmettingen, hoe meer patiënten.lijkt mij
lijkt me erg stug dat het aantal besmettingen dalen en het aantal patienten nog sneller stijgt.
Niet in het voetbalstadion waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je kunt je beter afvragen waar men het NIET oploopt momenteel..
Vanwaar die focus op het aantal positieve tests?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Pff, als die maatregelen lniet werken zitten we volgende week op 10k pd
Ja raarrrrrquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vanwaar die focus op het aantal positieve tests?
Dit is niet waar.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:21 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Maar over welke dagen? Vergeet niet dat afgelopen dinsdag ruim 50% van de uitslagen van de afgelopen week nog niet binnen waren.
blijf je nu echt de trend ontkennen ?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarop dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:21 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Maar over welke dagen? Vergeet niet dat afgelopen dinsdag ruim 50% van de uitslagen van de afgelopen week nog niet binnen waren.
Omdat het aantal positieve tests iets zegt over het aantal besmettingen, dat weer iets zegt over het aantal te verwachten ziekenhuisopnames, dat weer iets zegt over het aantal te verwachten IC-opnames, dat weer iets zegt over het aantal te verwachten doden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |