Ja alles word extremer met het weer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jawel hoor ook maar ik vind ieder jaargetijde fijn. Zomers van tegenwoordig wat minder ja met die bloedhitte iedere keer.
Ik ben er vanmiddag/vanavond ook niet zoveelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:27 schreef dud0r het volgende:
Weet niet of ik de hele dag kan bolken moenepoen. Heb een "interactieve" videopresentatiedag vandaag. Dus kan niet full bolk helaas.
oh ja die zal ik er vandaag nog eens uit knallenquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben er vanmiddag/vanavond ook niet zoveel
mooi, kan ik je inhalenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik wil weer eens een koude winter.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja alles word extremer met het weer.
Ok hansquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
hey Scrupquote:
Ja dat zeker, 20 gr vorst ofzoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik wil weer eens een koude winter.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ja die zal ik er vandaag nog eens uit knallen
nogal grijs en regenachtig ja.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het limoenen zijn op het eerste plaatje![]()
Ah klinkt goed. Maastricht is best mooi heb ik begrepen. En je kan er vast een Echte lekkere Limburgse vlaai etenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja lekker al even niet werken is al lekker . Thuis aan rommelen . Midweek Maastricht dan paar dagen thuis dan weer ergens heen
Vlaai lekkerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah klinkt goed. Maastricht is best mooi heb ik begrepen. En je kan er vast een Echte lekkere Limburgse vlaai eten
Misschien heeft @:derrabbit nog een leuke tip ofzo
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:33 schreef noodgang het volgende:
LIMOETNTJTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whuahahahahaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee ik werk gewoon tussendoor. Geen probleem. Als ik zou willen winnen had ik het heel anders aangepakt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Whuahahahaha![]()
Al was je er sowieso niet heel veel afgelopen dagen heb ik het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |