Is het bij jou ook zulks kutweerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja speciaal voor jou gezocht gemaakt![]()
Met mij wel oké hoorIk moet zo de deur uit maar even wat energie verzamelen eerst.
Met jij alles picobello ? Beetje van Je vakantie Aan het genieten
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik zag de mention van haar![]()
@:borrelnootje00 en @:noodgang met de glitterplaatjes en gifjes![]()
goed te horen dude. Vandaag gaan we even fullbolk dus tegen elkaar
Ah jammer. Dan neem ik het bolken voor ons beide wel over in jouw afwezigheidquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:27 schreef dud0r het volgende:
Weet niet of ik de hele dag kan bolken moenepoen. Heb een "interactieve" videopresentatiedag vandaag. Dus kan niet full bolk helaas.
Ja lekker al even niet werken is al lekker . Thuis aan rommelen . Midweek Maastricht dan paar dagen thuis dan weer ergens heenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja speciaal voor jou gezocht gemaakt![]()
Met mij wel oké hoorIk moet zo de deur uit maar even wat energie verzamelen eerst.
Met jij alles picobello ? Beetje van Je vakantie Aan het genieten
BOLK DIE MOENTJUHquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah jammer. Dan neem ik het bolken voor ons beide wel over in jouw afwezigheid![]()
En nou je er nog bent.
BOLK DIE DUD0R
DAAR IS HIJ DE ALLERBESTE LEUKSTE GEWELDIGSTE FRISFRUITIGSTE AMBTENAAR TER WERELDquote:
Jawel hoor ook maar ik vind ieder jaargetijde fijn. Zomers van tegenwoordig wat minder ja met die bloedhitte iedere keer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jij houd hier wel van he? Niet echt een zomermens?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
DAAR IS HIJ DE ALLERBESTE LEUKSTE GEWELDIGSTE FRISFRUITIGSTE AMBTENAAR TER WERELD![]()
NOOOOOOOODGAAAAAAAANG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hey noodquote:
Wel monsterquote tochquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:27 schreef dud0r het volgende:
Weet niet of ik de hele dag kan bolken moenepoen. Heb een "interactieve" videopresentatiedag vandaag. Dus kan niet full bolk helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |