DAAR IS HIJ DE ALLERBESTE LEUKSTE GEWELDIGSTE FRISFRUITIGSTE AMBTENAAR TER WERELDquote:
Jawel hoor ook maar ik vind ieder jaargetijde fijn. Zomers van tegenwoordig wat minder ja met die bloedhitte iedere keer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jij houd hier wel van he? Niet echt een zomermens?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
DAAR IS HIJ DE ALLERBESTE LEUKSTE GEWELDIGSTE FRISFRUITIGSTE AMBTENAAR TER WERELD![]()
NOOOOOOOODGAAAAAAAANG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hey noodquote:
Wel monsterquote tochquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:27 schreef dud0r het volgende:
Weet niet of ik de hele dag kan bolken moenepoen. Heb een "interactieve" videopresentatiedag vandaag. Dus kan niet full bolk helaas.
Ja alles word extremer met het weer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jawel hoor ook maar ik vind ieder jaargetijde fijn. Zomers van tegenwoordig wat minder ja met die bloedhitte iedere keer.
Ik ben er vanmiddag/vanavond ook niet zoveelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:27 schreef dud0r het volgende:
Weet niet of ik de hele dag kan bolken moenepoen. Heb een "interactieve" videopresentatiedag vandaag. Dus kan niet full bolk helaas.
oh ja die zal ik er vandaag nog eens uit knallenquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben er vanmiddag/vanavond ook niet zoveel
mooi, kan ik je inhalenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik wil weer eens een koude winter.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja alles word extremer met het weer.
Ok hansquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
hey Scrupquote:
Ja dat zeker, 20 gr vorst ofzoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik wil weer eens een koude winter.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ja die zal ik er vandaag nog eens uit knallen
nogal grijs en regenachtig ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |