Graag feitelijk bewijs voor jouw beweringen. Ik wil bewijs dat de e-mails niet authentiek zijn. Geen emotionele rant. Bewijs!quote:
Ik zeg niet dat de e-mails niet authentiek zijn, ik zeg dat het verhaal hoe ze eraan gekomen zijn niet authentiek is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:08 schreef dellipder het volgende:
Graag feitelijk bewijs voor jouw beweringen. Ik wil bewijs dat de e-mails niet authentiek zijn. Geen emotionele rant. Bewijs!
De kwestie over Hunter Biden staat in de e-mails. Niet in het verhaal dat jou zo triggert!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de e-mails niet authentiek zijn, ik zeg dat het verhaal hoe ze eraan gekomen zijn niet authentiek is.
Hij hoeft helemaal niets te bewijzen, het is POL niet hierquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:08 schreef dellipder het volgende:
[..]
Graag feitelijk bewijs voor jouw beweringen. Ik wil bewijs dat de e-mails niet authentiek zijn. Geen emotionele rant. Bewijs!
Jij stelt dat Biden iets moet bewijzen over dit verhaal. Laat NY Post eerst maar iets bewijzen. Met je Steele.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:05 schreef dellipder het volgende:
[..]
Jij bent degene die op mijn bericht reageert. Niet andersom, hè?
Let je wel een beetje op?
AVK / Het grote Joe Biden topic #MAGA #1
Triggered? Het is gewoon overduidelijk neppe propaganda van een buitenlandse mogendheid bedoeld om de verkiezingen andermaal te beinvloeden, en daarom laten de social media de verspreiding deze keer niet toe. Daar ben ik best content mee, en ik kom daarom ook niet getriggered in deze thread.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:11 schreef dellipder het volgende:
[..]
De kwestie over Hunter Biden staat in de e-mails. Niet in het verhaal dat jou zo triggert!
Dit begrijp je toch wel, neem ik aan?
Ohnoyoudidntquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal niets te bewijzen, het is POL niet hier
Ik zeg dat ze iets anders moeten doen dan circulaire inbreng.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Jij stelt dat Biden iets moet bewijzen over dit verhaal. Laat NY Post eerst maar iets bewijzen. Met je Steele.
Als het zo overduidelijk is zoals je hier beweert zou je dat laten zien door feitelijke bewijsvoering in plaats van emotionele geratel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Triggered? Het is gewoon overduidelijk neppe propaganda van een buitenlandse mogendheid bedoeld om de verkiezingen andermaal te beinvloeden, en daarom laten de social media de verspreiding deze keer niet toe. Daar ben ik best content mee, en ik kom daarom ook niet getriggered in deze thread.
En zeker zolang NYP hun verhaal niet ondersteund kunnen ze dat lekker zelf bepalen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:35 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze iets anders moeten doen dan circulaire inbreng.
I did, I did!quote:
1:47:25 Hij komt er gewoon weer mee weg. Een bullshit verhaal over court packing etc maar geen toezegging of hij extra rechters gaat toevoegen of niet. Hij wilt dat de media zich vooral richt op het hier en nu en niet wat Biden gaat doen in de toekomst. Hij kan ook gewoon antwoord geven, de media spint toch wel in zijn voordeel. Ik begrijp echt niet waarom hij zo mysterieus doet over een heel simpele vraag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 02:18 schreef Libris het volgende:
Biden heeft nu z'n townhall
Election 2020: Watch ABC News Joe Biden Town Hall in Philadelphia Moderated by George Stephanopoulos
Ik vind hem erg sterk, dreunt feiten op, maakt goede punten. Af en toe een verspreking, maar er zit een goede lijn in.
Dat doet er niet toe, hij kan toch gewoon een duidelijk antwoord geven of hij voorstander is van het uitbreiden van het hooggerechtshof ipv zich te verschuilen achter de gang van zaken rond ACB. George Stephanapolis laat hem er ook gewoon mee wegkomen, ik verwacht ook niet anders van deze oud medewerker van de Clinton campagne.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:56 schreef speknek het volgende:
Dat court packing is natuurlijk ook wel een hypothetische vraag zolang ze geen meerderheid in de senate hebben, en Barrett ook nog niet geconfirmed is.
Als Biden nu zegt "ja, dat gaan we doen" dan is er risico dat hij de Republikeinse opkomst daarmee vergroot in zijn nadeel. Want de Republikeinen die weinig/niks geven om Trump geven wel heel erg veel om een conservatieve meerderheid in de supreme court. Is overigens ook een doelgroep waar de Biden-campagne zich extra op richt om over te halen. Als hij zegt "nee, dat gaan we niet doen" heeft hij binnen de eigen partij en met name bij de progressieven een probleem.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
1:47:25 Hij komt er gewoon weer mee weg. Een bullshit verhaal over court packing etc maar geen toezegging of hij extra rechters gaat toevoegen of niet. Hij wilt dat de media zich vooral richt op het hier en nu en niet wat Biden gaat doen in de toekomst. Hij kan ook gewoon antwoord geven, de media spint toch wel in zijn voordeel. Ik begrijp echt niet waarom hij zo mysterieus doet over een heel simpele vraag.
Snap vooral niet dat jij je er zo druk om maakt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
1:47:25 Hij komt er gewoon weer mee weg. Een bullshit verhaal over court packing etc maar geen toezegging of hij extra rechters gaat toevoegen of niet. Hij wilt dat de media zich vooral richt op het hier en nu en niet wat Biden gaat doen in de toekomst. Hij kan ook gewoon antwoord geven, de media spint toch wel in zijn voordeel. Ik begrijp echt niet waarom hij zo mysterieus doet over een heel simpele vraag.
Ik snap best dat hij een deel van zijn kiezers niet wilt verraden, maar laten we eerlijk wezen de linkervleugel van de Democraten steunen hem toch wel. Of hij het aantal rechters nu doet uitbreiden of niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als Biden nu zegt "ja, dat gaan we doen" dan is er risico dat hij de Republikeinse opkomst daarmee vergroot in zijn nadeel. Want de Republikeinen die weinig/niks geven om Trump geven wel heel erg veel om een conservatieve meerderheid in de supreme court. Is overigens ook een doelgroep waar de Biden-campagne zich extra op richt om over te halen. Als hij zegt "nee, dat gaan we niet doen" heeft hij binnen de eigen partij en met name bij de progressieven een probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |