Deze manquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:45 schreef Chia het volgende:
Dank u.Ook welkom aan @:capricia @:trein2000 en @:Fugue als mods van dit nieuwe subforum
Dank je! Jij ook welkom. En iedereen die hier is!!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:45 schreef Chia het volgende:
Dank u.Ook welkom aan @:capricia @:trein2000 en @:Fugue als mods van dit nieuwe subforum
Tijger_m ook mod hier? Zie zijn naam niet in de index bij dit subforum.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank je! Jij ook welkom. En iedereen die hier is!!![]()
En onze @:tijger_m
Is er leven op Plutoquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:50 schreef KennyPowers het volgende:
Wat Amerika betreft, dat land bestaat nie
@yvonne ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Tijger_m ook mod hier? Zie zijn naam niet in de index bij dit subforum.
Ik heb iteejer al geschopt.quote:
Sanders was de redding voor Amerika geweest maar iets te progressief voor de democratenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik had dus graag Bernie Sanders als president gezien van de VS.
Maar helaas.![]()
Zowel Trump als Biden hebben de gewone Amerikaan niets te bieden en zijn er alleen maar voor de multinationale ondernemingen.
Alleen heeft Trump - zonder dat hij het van zichzelf beseft - onbedoeld - meer humor, dus zou ik toch voor Trump gaan dan maar.
Make America funny again. Vote Trump.
Haquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Plompzakker mist ook als mod in de index.
Helaas dus inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sanders was de redding voor Amerika geweest maar iets te progressief voor de democraten
Harris 2024 dan maarquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Helaas dus inderdaad.
Dan was er wel echt iets te kiezen geweest.
Nu is het kiezen tussen een vaatdoek en een clown.
De clown is druk bezig de rechtsstaat af te schaffen voor hem en zijn vrienden, dus er is wel degelijk wat te kiezen. Naast wat je al zei: milieu en bv. kiesrecht, minimumloon, rechters, etc, etcquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Helaas dus inderdaad.
Het antwoord is ja, ik ben ook van de partij.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Tijger_m ook mod hier? Zie zijn naam niet in de index bij dit subforum.
Oh, dat word lastig, die gasten van FOX News zijn echt te duur voor FOK!.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fair and balanced mod team zou geen kwaad kunnen mevrouw
Nu staat iedereen goed.quote:
Tomi Lahren wil zo nu en dan wel even twitteren voor Dannyquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, dat word lastig, die gasten van FOX News zijn echt te duur voor FOK!.
Dank je, ik vind landen aan de andere van grote waterpartijen altijd enorm erotiserend.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:10 schreef K.Indertent het volgende:
Veel succes met geilen op dat land aan de andere kant van de oceaan stel beunhazen.
Uh....dat is een eufemisme?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Tomi Lahren wil zo nu en dan wel even twitteren voor Danny
Aldus half Nederland. Zolang ze zich maar niet druk hoeven te maken over deze kant van de oceaanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dank je, ik vind landen aan de andere van grote waterpartijen altijd enorm erotiserend.
Nou, nou, hebben we een keer iets feestelijks hier en dan kom jij binnenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:12 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Aldus half Nederland. Zolang ze zich maar niet druk hoeven te maken over deze kant van de oceaan
Feestelijk noemt ie deze verkiezingen. Allereerst moeten wij ons er al ver van weghouden en daarbij is het één grote flopshow. Een beetje als feestvieren als er een vuurwerkramp ala Enschede in Australië plaatsvindt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, nou, hebben we een keer iets feestelijks hier en dan kom jij binnen
De opening, he? De opening van het subforumquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:19 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Feestelijk noemt ie deze verkiezingen. Allereerst moeten wij ons er al ver van weghouden en daarbij is het één grote fopshop. Een beetje als feestvieren als er een vuurwerkramp als Enschede in Australië plaatsvindt.
Oh ja nee jaaaaa geweldig ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De opening, he? De opening van het subforum
nou....nou....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Helaas dus inderdaad.
Nja succes ermee terwijl hier de boel in fik staatquote:
De wereld is groter dan alleen ons kleine stukje en die wereld heeft directe invloed op ons ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:25 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nja succes ermee terwijl hier de boel in fik staatalles voor de popcornpunten zullen we maar zeggen
Zeker. Daarom kun je je beter focussen op wat buiten ons ligt dan wat binnen ons ligt. Aldus half Nederland sinds de 2e wereldoorlogquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De wereld is groter dan alleen ons kleine stukje en die wereld heeft directe invloed op ons ook.
Je hebt het tegen iemand die COR modereert, he? Ik vind dat je nu wat raar bezig bent, dat er aandacht is voor de verkiezingen in de VS zal je toch niet verbazen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:29 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Zeker. Daarom kun je je beter focussen op wat buiten ons ligt dan wat binnen ons ligt. Aldus half Nederland sinds de 2e wereldoorlog
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:47 schreef halfway het volgende:
De wet van Murpy gelde zeker niet voor Corona vs Trump?
Als je het niet interessant vindt klik je het subforum niet aan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:29 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Zeker. Daarom kun je je beter focussen op wat buiten ons ligt dan wat binnen ons ligt. Aldus half Nederland sinds de 2e wereldoorlog
Dat heb ik altijd al gevonden, mijn vriend. Ze zijn hier alleen nog niet helemaal wakker.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je hebt het tegen iemand die COR modereert, he? Ik vind dat je nu wat raar bezig bent, dat er aandacht is voor de verkiezingen in de VS zal je toch niet verbazen?
Ben ik ook niet van planquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Als je het niet interessant vindt klik je het subforum niet aan.
Opgelost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |