Deze manquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:45 schreef Chia het volgende:
Dank u.Ook welkom aan @:capricia @:trein2000 en @:Fugue als mods van dit nieuwe subforum
Dank je! Jij ook welkom. En iedereen die hier is!!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:45 schreef Chia het volgende:
Dank u.Ook welkom aan @:capricia @:trein2000 en @:Fugue als mods van dit nieuwe subforum
Tijger_m ook mod hier? Zie zijn naam niet in de index bij dit subforum.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank je! Jij ook welkom. En iedereen die hier is!!![]()
En onze @:tijger_m
Is er leven op Plutoquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:50 schreef KennyPowers het volgende:
Wat Amerika betreft, dat land bestaat nie
@yvonne ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Tijger_m ook mod hier? Zie zijn naam niet in de index bij dit subforum.
Ik heb iteejer al geschopt.quote:
Sanders was de redding voor Amerika geweest maar iets te progressief voor de democratenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik had dus graag Bernie Sanders als president gezien van de VS.
Maar helaas.![]()
Zowel Trump als Biden hebben de gewone Amerikaan niets te bieden en zijn er alleen maar voor de multinationale ondernemingen.
Alleen heeft Trump - zonder dat hij het van zichzelf beseft - onbedoeld - meer humor, dus zou ik toch voor Trump gaan dan maar.
Make America funny again. Vote Trump.
Haquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Plompzakker mist ook als mod in de index.
Helaas dus inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sanders was de redding voor Amerika geweest maar iets te progressief voor de democraten
Harris 2024 dan maarquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Helaas dus inderdaad.
Dan was er wel echt iets te kiezen geweest.
Nu is het kiezen tussen een vaatdoek en een clown.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |