Niet in het kliekje zittenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:43 schreef HPLC het volgende:
ja hoor, weer allemaal likes van het kliekje
Iemand die willekeurige anderen framed tot kliekje wanneer het hem goed uitkomt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:45 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Niet in het kliekje zittenwie ben jij?
Hans, maar jij mag meneer Hans zeggenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:45 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Niet in het kliekje zittenwie ben jij?
Ja maar ik ben ook een kliekje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Iemand die willekeurige anderen framed tot kliekje wanneer het hem goed uitkomt.
Ik noem je droeftoeter. Is dat goed?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hans, maar jij mag meneer Hans zeggen
Ja met mij, maar niet met scrupuleus. En Fugue ken je volgens mij ook niet echt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:47 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook een kliekje.
Die wil me alleen maar uitlachen dus daar heb ik niks meequote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja met mij, maar niet met scrupuleus. En Fugue ken je volgens mij ook niet echt.
Oke dan staat hij zonder pardon op de skiplistquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind @:scrupuleus wel een goede user eigenlijk.
Moest gniffelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:49 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Oke dan staat hij zonder pardon op de skiplist
VBL denkt even de baas te spelen.quote:
You fight the hardest when you start from behind....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
VBL denkt even de baas te spelen.
KLB laat zich niet kapot maken.
We voeren een heilige oorlog heer K.Indertent
Wederzijds makkerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik vind @:scrupuleus wel een goede user eigenlijk.
Dan gaan we vrees ik verliezen, want we vechten tegen mensen die er heel ver naast grepen toen het verstand werd uitgedeeld.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:53 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
You fight the hardest when you start from behind....
En iemand die weigert te zien kun je niet leren zien. Hij kan enkel zichzelf leren zien.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dan gaan we vrees ik verliezen, want we vechten tegen mensen die er heel ver naast grepen toen het verstand werd uitgedeeld.
Racisme is ontwetendheid.
Ontwetendheidquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dan gaan we vrees ik verliezen, want we vechten tegen mensen die er heel ver naast grepen toen het verstand werd uitgedeeld.
Racisme is ontwetendheid.
Deze foto staat in het linkje bij je naam.quote:
Had ik ook gezien!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Deze foto staat in het linkje bij je naam.
[ afbeelding ]
Ben jij links of rechts op de foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |