Soms moet je voor jezelf opkomen.quote:
Geen incest dacht ikquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:48 schreef Catkiller het volgende:
Met je domme zelfde TT als de simpele incest incel debiel dat je er rond FOK!t
Het is MIJN leven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:48 schreef HermieHermann het volgende:
volgens mij is die Catkiller toch niet zo prima
zit je telefoon?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:26 schreef Rozevla het volgende:
Wat is het toch tering irritant die reclame onder aan de pagina
Laat ze lekker daar blijven met hun TTquote:
Van wie ben jij een kloon eigenlijk?quote:
zat vroeger vaak in GYM met de boys, heette daar Montellyquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon eigenlijk?
Niet dat ik je onaardig vind, ben alleen benieuwd.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:34 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zat vroeger vaak in GYM met de boys, heette daar Montelly
Ik dacht McCuckquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:34 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zat vroeger vaak in GYM met de boys, heette daar Montelly
Komt omdat een vaste klant in deze SC ooit eens is verkracht door een paar negers in de sloot en daar achteraf wel van genoot.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wie heeft de TT aangepast?????????
Zie je wel dat er geen regels zijn in de VBL SC. Daar mag je wel negersex zeggen, hier niet.
Kom maar over de brug met die naam.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Komt omdat een vaste klant in deze SC ooit eens is verkracht door een paar negers in de sloot en daar achteraf wel van genoot.
Dat zou die nobody wel lekker vindenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kom maar over de brug met die naam.
Was het @:mikeytt ?
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nlquote:Racistisch forum vol met kneuzen zoals een Flippingcoin, een jongen die een haat heeft jegens mensen uit Papoea-Nieuw-Guinea en dit meent de gehele tijd te moeten etaleren.
heb jij nog tekst?quote:
Sowieso niet Flip wordt hier geframed.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
@:flippingcoin klopt dit?
Goede zaakquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wie heeft de TT aangepast?????????
Zie je wel dat er geen regels zijn in de VBL SC. Daar mag je wel negersex zeggen, hier niet.
niet stiekem hoorquote:
Ik ben nota bene een afgevaardigde uit papoea dus neen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
@:flippingcoin klopt dit?
De Bestequote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben nota bene een afgevaardigde uit papoea dus neen.
Papoeatjes
quote:
hihiihiquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:35 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dan zoek je maar een gewillige boom in de bijlmer.
Ja hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:41 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik vind je een simpele vent. Mag toch?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Wow, denk je dat je in VBL bent of zo
Geef het even, er zijn nu denk ik niet zoveel mods online. Justin_case heeft zijn case gemaakt in elk geval.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit valt me even vies tegen. Dat hier niet wordt ingegrepen. Pferdfahrer heeft gelijk.
Wat is er zo erg aan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit valt me even vies tegen. Dat hier niet wordt ingegrepen. Pferdfahrer heeft gelijk.
Hoe gaat het met jou?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Sneeuwvlokquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zei @Justin_Case toen je hem erover dmdequote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Beetje die gasten op stang jagen is wel leuk hoor.quote:
Misschien in een vriendenteam van de plaatselijke Domino'squote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:03 schreef K.Indertent het volgende:
Wat een god was dat. Keept hij nog?
Caland?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Beetje die gasten op stang jagen is wel leuk hoor.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien in een vriendenteam van de plaatselijke Domino's
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:06 schreef Justin_Case het volgende:
FB / Ongepaste SC benamingen
JAAAAAAAAAAA POPCORN GENOT![]()
MIEMIEMIEMIEMIEquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:08 schreef K.Indertent het volgende:
https://m.voetbalzone.nl/amp/doc.asp?uid=362782
Wat een held
@pferdfahrer is plat op z'n bek gegaanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:06 schreef Justin_Case het volgende:
FB / Ongepaste SC benamingen
JAAAAAAAAAAA POPCORN GENOT![]()
Nu jij hier weer bent is dit NU het topicquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:18 schreef HPLC het volgende:
wat een sensatie zeg, hier wordt over 5 jaar nog over gesproken
Mwuha daar verschillen de meningen dan over.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:pferdfahrer is plat op z'n bek gegaan![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:23 schreef HPLC het volgende:
Ik stoor me wel aan de titel, want het is seks en geen sex
Door mensen zoals jij verergert de polarisatie. Goed bezig. Straks weer lekker tieren in een NWS topic.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar moet een negerpiemel in, daar moet jeweetwel
Nee,maar het toont wel aan wat voor een website dit is. Dus ik kan nu wel zeggen dat ik het totaal niet meer gun dat het nog overeind blijft einde van jaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:pferdfahrer is plat op z'n bek gegaan![]()
Ben blij dat je denkt dat ik me druk ga maken in een nws-topicquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:25 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij verergert de polarisatie. Goed bezig. Straks weer lekker tieren in een NWS topic.
Gelezen en like gegeven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:25 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Nee,maar het toont wel aan wat voor een website dit is. Dus ik kan nu wel zeggen dat ik het totaal niet meer gun dat het nog overeind blijft einde van jaar.Kan Haags eens iets maken van z'n leven ook. Dus er is wel baat bij.
Ben blij dat jij denkt dat ik denk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben blij dat je denkt dat ik me druk ga maken in een nws-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |