quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien in een vriendenteam van de plaatselijke Domino's
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:06 schreef Justin_Case het volgende:
FB / Ongepaste SC benamingen
JAAAAAAAAAAA POPCORN GENOT![]()
MIEMIEMIEMIEMIEquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit valt me even vies tegen. Dat hier niet wordt ingegrepen. Pferdfahrer heeft gelijk.
Hoooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:08 schreef K.Indertent het volgende:
https://m.voetbalzone.nl/amp/doc.asp?uid=362782
Wat een held
@pferdfahrer is plat op z'n bek gegaanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:06 schreef Justin_Case het volgende:
FB / Ongepaste SC benamingen
JAAAAAAAAAAA POPCORN GENOT![]()
Nu jij hier weer bent is dit NU het topicquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:18 schreef HPLC het volgende:
wat een sensatie zeg, hier wordt over 5 jaar nog over gesproken
Mwuha daar verschillen de meningen dan over.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:pferdfahrer is plat op z'n bek gegaan![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:23 schreef HPLC het volgende:
Ik stoor me wel aan de titel, want het is seks en geen sex
Door mensen zoals jij verergert de polarisatie. Goed bezig. Straks weer lekker tieren in een NWS topic.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar moet een negerpiemel in, daar moet jeweetwel
Nee,maar het toont wel aan wat voor een website dit is. Dus ik kan nu wel zeggen dat ik het totaal niet meer gun dat het nog overeind blijft einde van jaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:pferdfahrer is plat op z'n bek gegaan![]()
Ben blij dat je denkt dat ik me druk ga maken in een nws-topicquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:25 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij verergert de polarisatie. Goed bezig. Straks weer lekker tieren in een NWS topic.
Gelezen en like gegeven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:25 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Nee,maar het toont wel aan wat voor een website dit is. Dus ik kan nu wel zeggen dat ik het totaal niet meer gun dat het nog overeind blijft einde van jaar.Kan Haags eens iets maken van z'n leven ook. Dus er is wel baat bij.
Ben blij dat jij denkt dat ik denk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben blij dat je denkt dat ik me druk ga maken in een nws-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |