Eigenlijk dankzij mijn pa die het vertikt om rustig van zijn pensioen te genietenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja toch!! Dankzij ons komt hij zijn werkdagen door
best lekker veel aan opzoeken voor in maastricht .quote:
Vind ik ook stomquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha een bonuskind noemen ze dat ook wel.
whyquote:
Oh ga je daarheen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
best lekker veel aan opzoeken voor in maastricht .
Het einde is ook wel leuk hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja best lastigliefst kijk ik verder maar dan heb ik niks meer als het afgelopen is
![]()
Ik kijk wel tegenop het einde
midweekje volgende week . moet de maand goed vullen hequote:
Ow ik dacht je had jezelf een bonus gegeven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nou nee dat ben ik zelf. Maar dit is vis een goede klant van mij. Krijg ieder jaar een extraatje als bedankje.
Ow hij werkt ook nogquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Eigenlijk dankzij mijn pa die het vertikt om rustig van zijn pensioen te genieten
Okquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee ik was gwn aan het reageren op de rest
Dan ben jij wel een van de weinigen die dat vindt volgens mij. Lees online alleen boze reacties over het eindequote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Het einde is ook wel leuk hoorLekker genieten
Er zijn zoveel leuke seriesMaar ik snap het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |