Waar gaat dit over ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan ben jij wel een van de weinigen die dat vindt volgens mij. Lees online alleen boze reacties over het einde
aubquote:
graag gedaan wachtte braafquote:
Heb ik dus met Nashville. Waardeloos laatste seizoenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waardeloze laatste aflevering. Rest van de serie was wel leuk hoewel een beetje te langdradig
Zo vond ik de laatste aflevering van Dexter ook teleurstellendquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:09 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Heb ik dus met Nashville. Waardeloos laatste seizoenSeizoen 5 begon heerlijk, toen kwam er opeens iets COMPLEET onnodig
![]()
En nu is dankzij dat, seizoen 6 echt een wirwar geworden van verhaallijnen, characters die een hele hoop "missen"
Zit al 2 maanden bij aflevering 6 en kan mij er niet toe aanzetten om verder te kijken..
Goed planquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgende maand maar de top 20 proberen te halen
Ja deze maand lukt het nietquote:
Ben nou bij aflevering 10 van het laatste seizoen. Maar ja ik had al begrepen dat het einde slecht was.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waardeloze laatste aflevering. Rest van de serie was wel leuk hoewel een beetje te langdradig
Ik heb jouw moeder nergensquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ennuh waar heb jij mijn moeder van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |