Eigenlijk dankzij mijn pa die het vertikt om rustig van zijn pensioen te genietenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja toch!! Dankzij ons komt hij zijn werkdagen door
best lekker veel aan opzoeken voor in maastricht .quote:
Vind ik ook stomquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha een bonuskind noemen ze dat ook wel.
whyquote:
Oh ga je daarheen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
best lekker veel aan opzoeken voor in maastricht .
Het einde is ook wel leuk hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja best lastigliefst kijk ik verder maar dan heb ik niks meer als het afgelopen is
![]()
Ik kijk wel tegenop het einde
midweekje volgende week . moet de maand goed vullen hequote:
Ow ik dacht je had jezelf een bonus gegeven.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nou nee dat ben ik zelf. Maar dit is vis een goede klant van mij. Krijg ieder jaar een extraatje als bedankje.
Ow hij werkt ook nogquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Eigenlijk dankzij mijn pa die het vertikt om rustig van zijn pensioen te genieten
Okquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee ik was gwn aan het reageren op de rest
Dan ben jij wel een van de weinigen die dat vindt volgens mij. Lees online alleen boze reacties over het eindequote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Het einde is ook wel leuk hoorLekker genieten
Er zijn zoveel leuke seriesMaar ik snap het wel
Waar gaat dit over ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan ben jij wel een van de weinigen die dat vindt volgens mij. Lees online alleen boze reacties over het einde
aubquote:
graag gedaan wachtte braafquote:
Heb ik dus met Nashville. Waardeloos laatste seizoenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waardeloze laatste aflevering. Rest van de serie was wel leuk hoewel een beetje te langdradig
Zo vond ik de laatste aflevering van Dexter ook teleurstellendquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:09 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Heb ik dus met Nashville. Waardeloos laatste seizoenSeizoen 5 begon heerlijk, toen kwam er opeens iets COMPLEET onnodig
![]()
En nu is dankzij dat, seizoen 6 echt een wirwar geworden van verhaallijnen, characters die een hele hoop "missen"
Zit al 2 maanden bij aflevering 6 en kan mij er niet toe aanzetten om verder te kijken..
Goed planquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgende maand maar de top 20 proberen te halen
Ja deze maand lukt het nietquote:
Ben nou bij aflevering 10 van het laatste seizoen. Maar ja ik had al begrepen dat het einde slecht was.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waardeloze laatste aflevering. Rest van de serie was wel leuk hoewel een beetje te langdradig
Ik heb jouw moeder nergensquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ennuh waar heb jij mijn moeder van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |