nee jij bent de mooistequote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo klote dat ik dit ik dit post,maar wat ben ik ik soms blij.
Stelletje conjosquote:
De bakker hier waar ik naar toe ga heeft alles met plexiglas dichtgetimmerd en ik ben ook een keertje naar buiten gestuurd omdat er al 3 andere mensen binnen stonden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zielig toch ToT. Hier ook de bakker gesloten wegens corona
rabbitquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Konijn is veul lekkerder als zuurvleesch
Ruikt altijd wel lekker vind ikquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
mag hier ook wel weer gaan losbarsten. Gistermiddag regende het kort maar heftig. Maar dat heftige wil ik wel een kwartiertje hebben hoorRaam open. Lekker alles doorluchten
Klopt, ruikt altijd heerlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ruikt altijd wel lekker vind ik
Nu alweer bijna droog, werd ook ineens een stuk donkerder
Hey lief konijntje. Hou niet van konijn eten maar knuffelen met een konijn dan wel weer 😛quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Konijn is veul lekkerder als zuurvleesch
Dat mijn vader,moeder,beppe en nichtje ,die er zelf uitstapte.quote:
Maar het kan toch. Ze moeten ook bevoorraad worden. Onze Bakker had ook afgeschermd droegen maskers en toch.....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
De bakker hier waar ik naar toe ga heeft alles met plexiglas dichtgetimmerd en ik ben ook een keertje naar buiten gestuurd omdat er al 3 andere mensen binnen stonden.
Zodat we onze tong naar jou kunnen uitstekenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
waarom hebben jullie punten gehaald
Net als vers gemaaide grasquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Klopt, ruikt altijd heerlijk.
Oh, jammerrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Zodat we onze tong naar jou kunnen uitsteken
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee jij bent de mooiste
vriend nog gefietst?quote:
Kloptquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Vers gemaaid gras![]()
Er zijn zoveel lekkere geuren
Mijn pa gaat gewoon zijn gang. Zat zondag nog op een terrasje toen ik hem beldequote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mijn vader,moeder,beppe en nichtje ,die er zelf uitstapte.
Dit hoeven mee te makken.
En ik vergeet nog een tante.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lief konijntje. Hou niet van konijn eten maar knuffelen met een konijn dan wel weer 😛
Jacq ruikt pas lekker.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Vers gemaaid gras![]()
Er zijn zoveel lekkere geuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |