ja echt he. vies weer. morgen weer in de regen trainenquote:
quote:
Hier ook,Soul eerst van die dingen halen.quote:
quote:
Hier gaat iets gruwelijk misquote:
quote:
wat doe jij nouquote:
Beetje wel jaquote:
Kan je niet lekker thuis squatten en pushups doen ofzo hee?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja echt he. vies weer. morgen weer in de regen trainen
Mijn moeder is zwaar hartpatiënt en heeft een heel zwakke gezondheid. Ze is sinds december maar 2x de deur uit geweest toen mijn broer haar kwam ophalen om bij hem te logeren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:41 schreef Dotteke het volgende:
kijk Rutte zo moet het
BRUSSEL - Brusselse cafés, feestzalen en andere drankgelegenheden zullen een maand lang de deuren moeten sluiten vanaf donderdag 7 uur. De Belgische hoofdstad heeft te kampen met sterk oplopende coronacijfers, de lokale autoriteiten grijpen 9nu in.
Zo klote dat ik dit ik dit post,maar wat ben ik ik soms blij.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder is zwaar hartpatiënt en heeft een heel zwakke gezondheid. Ze is sinds december maar 2x de deur uit geweest toen mijn broer haar kwam ophalen om bij hem te logeren.
Nu is bij haar in het dorp de bakkerij al een week gesloten wegens corona.
Zielig toch ToT. Hier ook de bakker gesloten wegens coronaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder is zwaar hartpatiënt en heeft een heel zwakke gezondheid. Ze is sinds december maar 2x de deur uit geweest toen mijn broer haar kwam ophalen om bij hem te logeren.
Nu is bij haar in het dorp de bakkerij al een week gesloten wegens corona.
Waddan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo klote dat ik dit ik dit post,maar wat ben ik ik soms blij.
Ik was de mooiste,quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
waarom hebben jullie punten gehaald
mag hier ook wel weer gaan losbarsten. Gistermiddag regende het kort maar heftig. Maar dat heftige wil ik wel een kwartiertje hebben hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo viel even een beste regenbui naar beneden zeg
Konijn is veul lekkerder als zuurvleeschquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
@:DerRabbit en @:Homijn zijn heul niet voor de bbq.
![]()
Omdat het kanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
waarom hebben jullie punten gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |