Hoe gaan we dan zuipen en poker spelen?quote:
prima temperatuur nu, daarna kan je inderdaad doen alsof je hier bentquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh, 27 graadjes maar.
Morgen en overmorgen twee dagen herfst met regen regen regen en 15 dagen
Klinkt als Nederland
We zitten midden in een oplaaiende pandemie!!1quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:36 schreef Dven het volgende:
Morgen weer 300 KM treinen voor een verjaardagsfeestje
Lees dud0r haar post.quote:
Daar is het een stuk minderquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
We zitten midden in een oplaaiende pandemie!!1
Ja, je moet er wat voor over hebben 🤩quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe gaan we dan zuipen en poker spelen?
haar post?quote:
Nah neemt teveel plaats in en drilt zo op mijn houten vloeren.quote:
Hey Neef 🖐🏻quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
bij jou op terrasquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:37 schreef Dven het volgende:
[..]
buiten regent hetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Nah neemt teveel plaats in en drilt zo op mijn houten vloeren.Hoef op zich maar 1 straat verder te gaan, maar ik doe graag dramatisch over dingen die op zich makkelijk zouden moeten zijn. Buiten:
quote:
idd, mensen kruipen al bloed ophoestend door de straten en volgens mij zag ik Rick Grimes al argwanend naar de slachtoffers kijken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zuipen is niet zo moeilijk toch? Poker wordt wel wat uitdagender jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:37 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Nah neemt teveel plaats in en drilt zo op mijn houten vloeren.Hoef op zich maar 1 straat verder te gaan, maar ik doe graag dramatisch over dingen die op zich makkelijk zouden moeten zijn. Buiten:
alleen maar omda tik een micropenis heb wil niet zeggen dat ik een vrouw benquote:
Ik ga altijd all in.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Zuipen is niet zo moeilijk toch? Poker wordt wel wat uitdagender ja
Maar het feestje is in Sofiaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |