How cutequote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vriend nog gefietst?
Ja dat kan wel maar ik kan geen precisions, running precisions, strides, drops, rolls, saut de chat en saut de bras thuis doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Kan je niet lekker thuis squatten en pushups doen ofzo hee?
Dat had ik Heit ook zo gegund Dot.Het liep net even anders.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn pa gaat gewoon zijn gang. Zat zondag nog op een terrasje toen ik hem belde
Mevrouw konijn en ik zijn dan ook zeer cutequote:
nee het zijn franse termen voor bewegingen binnen parkourquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:51 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zijn dit Franse restaurants? Ik vraag dit voor een obese vriendIl est trop gros
Snap het FFquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had ik Heit ook zo gegund Dot.Het liep net even anders.
Ohquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee het zijn franse termen voor bewegingen binnen parkour
mijn vader had hoogst waarschijnlijk ook gewoon gaan doen wat hij wilde doenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat had ik Heit ook zo gegund Dot.Het liep net even anders.
Er zijn altijd wel manieren om spiergroepen thuis wat aan het werk te zetten. Maar misschien niet op jouw niveauquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat kan wel maar ik kan geen precisions, running precisions, strides, drops, rolls, saut de chat en saut de bras thuis doen.
Geloof ik graag. Dat jullie maar heel lang cute mogen blijven saampiesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mevrouw konijn en ik zijn dan ook zeer cute
BOLK DIE GOUDVISquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee het zijn franse termen voor bewegingen binnen parkour
Die hebben het nou eenmaal bedacht kan er niks aan doen.quote:
quote:
Tuurlijk wel.Slik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap het FF![]()
De vorige crisis zat hij braaf thuis met zijn vriendin. Nu deze is overleden boeit het hem niet
Klopt maar met alleen de spiergroepen kom ik niet vooruit in de rest van de training.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel manieren om spiergroepen thuis wat aan het werk te zetten. Maar misschien niet op jouw niveau
BOLK DIE MOENTJUHquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt maar met alleen de spiergroepen kom ik niet vooruit in de rest van de training.
[..]
BOLK DIE MOENTJUH
Hoi lieverd, ik miste je al
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Tuurlijk Limoentje is er
Net als dat de maan fel is als @:Moonlight komt posten
Thanks ,heb die andere ook nog .quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Welkom terug beste verse fruit
Misschien gewoon een echte sport gaan kijken ofzo. Zoals dammen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die hebben het nou eenmaal bedacht kan er niks aan doen.
Kan ook de Engelse termen gebruiken maar ik vind kong en cat leap ook stom klinken
Deze is wel wat kleurigerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks ,heb die andere ook nog .
Niet eens schakenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien gewoon een echte sport gaan kijken ofzo. Zoals dammen.
Lolbroek?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Maar ik draag alleen een shirt nuJas hangt nog
Ow dus ik kan je ook geen lolbroek noemenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Maar ik draag alleen een shirt nuJas hangt nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |