Dat bedoelde ik dus net Jacq, je bent zo afhankelijk hoe anderen zich aan de regels houden. Collega's zijn na hun test gewoon gaan vergaderen, dag later appen ze oh, we zijn positief.quote:
ja had terug gelezen.. wij praatte inderdaad langs elkaar heen ik had over andere dingen dan jouquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus net Jacq, je bent zo afhankelijk hoe anderen zich aan de regels houden. Collega's zijn na hun test gewoon gaan vergaderen, dag later appen ze oh, we zijn positief.
Je zoon is verder wel gezond?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus net Jacq, je bent zo afhankelijk hoe anderen zich aan de regels houden. Collega's zijn na hun test gewoon gaan vergaderen, dag later appen ze oh, we zijn positief.
Werkt je zoon in het witte huis?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stond vorig jaar naast de kerstboom.quote:
Pfff ijs schijf je met een lange ij. En bloemen op de ruit zijn leukquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:m1st1g ik eis bos bloemen![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Pfff ijs schijf je met een lange ij. En bloemen op de ruit zijn leuk
vraag hem lief naar buiten te gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:13 schreef Nattekat het volgende:
Er zit een groot vliegend mot ding in mijn kamer
Je bedoeld dat stuk haardhout of zo'n plastic kapstokje?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stond vorig jaar naast de kerstboom.
Dat het niet mag wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Voor de zomer op het schoolplein ook zo'n muts. Die kleine wilde met haar dochter spelen, dus ik naar haar toe zegt ze wel afstand houden want ik moet vanavond getest worden vanwege m'n verkoudheid.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
je mag na test echt niet werken ook in de zorg niet..
Maar dan nog.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, vroeger CARA maar overheen 'gegroeid', boom van een kerel
Hoi vochtig poesjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:13 schreef Nattekat het volgende:
testen wordt steeds lastiger al roept de regering anders . wij moeten zelfs loonstrook showenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, vroeger CARA maar overheen 'gegroeid', boom van een kerel
Doodslaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:13 schreef Nattekat het volgende:
ja dat is zo vreemd ...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat het niet mag wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Voor de zomer op het schoolplein ook zo'n muts. Die kleine wilde met haar dochter spelen, dus ik naar haar toe zegt ze wel afstand houden want ik moet vanavond getest worden vanwege m'n verkoudheid.
Zelfde werkwijze als ik het zo hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |