Nee?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je onze kerstman wel eens gezien?
quote:
Onzekere tijd ToT duim voor jullie.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja aan het eind van de lijn zijn er nog wel een paar medewerkers die de eindproducten moeten opstapelen of whatever, en die mensen moeten nu harder werken dan normaal.
Mijn vrouw wordt juist bewust naar die andere afdeling overgeplaatst omdat ze daar tenminste nog IETS van een kansje heeft om te mogen blijven. Op haar oude afdeling vliegt iedereen die geen vast contract heeft er binnenkort uit.
Juist omdat men tevreden over haar is, gunnen ze haar (en overigens ook haar vriendinnen) deze kans.
Die vriendinnen krijgen de komende 3 weken training om goed op de nieuwe afdeling te kunnen werken, wat wel bijzonder is; over een maand loopt hun contract af, dus ehhh....?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:01 schreef Jippie het volgende:
Gvd appt mijn zoon net, 38,4 en geen testmogelijkheid
Thanks.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onzekere tijd ToT duim voor jullie.
Goffer,geen teststraat in de buurt?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:01 schreef Jippie het volgende:
quote:
waarom geen test mogelijkheid?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:01 schreef Jippie het volgende:
Zeker kutquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:01 schreef Jippie het volgende:
* dud0r zet mistig op blokkeerlijstquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee ik ben geen scrooge. Kerst is gewoon kut.
Krijgt te horen dat hij over 30 minuten moet terugbellenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goffer,geen teststraat in de buurt?
Sterkte gewenst.quote:
hoop dat het niks is en gewoon een griepjequote:
Koorts zit mij niet lekker. Heb net geappt dat hij anders aan zijn baas moet vragen of hij op hun kosten ergens particulier mag testen. Baas vond Zoom niet productief genoeg, dit kost meerquote:
quote:
vreemde zaak weerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Koorts zit mij niet lekker. Heb net geappt dat hij anders aan zijn baas moet vragen of hij op hun kosten ergens particulier mag testen. Baas vond Zoom niet productief genoeg, dit kost meer
Jij bent moeke.Klaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Koorts zit mij niet lekker. Heb net geappt dat hij anders aan zijn baas moet vragen of hij op hun kosten ergens particulier mag testen. Baas vond Zoom niet productief genoeg, dit kost meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |