Jij kan dat wel toch? Hoop werkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel leuk om zelf te maken.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:55 schreef dud0r het volgende:
Je vergeet de huisjes, dorpjes, kerstkransen, lampjes en andere leuke versieringen die bij kerst horen.
En de hele dag leuke kerstliedjes op de radio
zo mee eens maar goed gun een ander een fijne voorpret en zijn eigen manierquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit de 'gezelligheid' begrepen.
Lekker eten doe ik elke dag.
Fikkie stoken in de openhaard is leuk maar ga ik niet op wachten tot 2e week januari het in december al koud is.
Cadeaus onder een stuk plastic zoals bij dud0r? Hou toch op.
JAAAAAAAAAAquote:
hier nog 1quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En medestander. Jij verdient een puntje.
lekkerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nog even kijken zo, mac en cheese misschien
Onzin allemaal. Sinterklaas en oud en nieuw wel leukquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En medestander. Jij verdient een puntje.
Ik ben serieus bang voor jou.quote:
Echte boom hier en gewoon alles gezellig versieren. Hou niet van prullaria, maar met kerst staat het volquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit de 'gezelligheid' begrepen.
Lekker eten doe ik elke dag.
Fikkie stoken in de openhaard is leuk maar ga ik niet op wachten tot 2e week januari het in december al koud is.
Cadeaus onder een stuk plastic zoals bij dud0r? Hou toch op.
Dat dacht ik al.quote:
Alleen maar bende vanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echte boom hier en gewoon alles gezellig versieren. Hou niet van prullaria, maar met kerst staat het vol
Waarom heb ik jou nog niet in de FEE sc gezien danquote:
Ik heb niet genoeg ruimte om al m'n huisjes en dingentjes neer te zettenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echte boom hier en gewoon alles gezellig versieren. Hou niet van prullaria, maar met kerst staat het vol
Dorpjes van huisjes staan al langs mijn minitrix baan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:55 schreef dud0r het volgende:
Je vergeet de huisjes, dorpjes, kerstkransen, lampjes en andere leuke versieringen die bij kerst horen.
En de hele dag leuke kerstliedjes op de radio
Heb je onze kerstman wel eens gezien?quote:
Glitterquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou nog niet in de FEE sc gezien dan
[..]
Ik heb niet genoeg ruimte om al m'n huisjes en dingentjes neer te zetten
oke scroogequote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dorpjes van huisjes staan al langs mijn minitrix baan.
Zoetsappige liedjes die elk jaar hetzelfde zijn waarval geen reet aan is . Bah.
Sinterklaas is zeker weten tof.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:58 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Onzin allemaal. Sinterklaas en oud en nieuw wel leuk
20 meter knipperende lampjes in de boom voor de deur hangenquote:
Nee?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je onze kerstman wel eens gezien?
quote:
Onzekere tijd ToT duim voor jullie.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja aan het eind van de lijn zijn er nog wel een paar medewerkers die de eindproducten moeten opstapelen of whatever, en die mensen moeten nu harder werken dan normaal.
Mijn vrouw wordt juist bewust naar die andere afdeling overgeplaatst omdat ze daar tenminste nog IETS van een kansje heeft om te mogen blijven. Op haar oude afdeling vliegt iedereen die geen vast contract heeft er binnenkort uit.
Juist omdat men tevreden over haar is, gunnen ze haar (en overigens ook haar vriendinnen) deze kans.
Die vriendinnen krijgen de komende 3 weken training om goed op de nieuwe afdeling te kunnen werken, wat wel bijzonder is; over een maand loopt hun contract af, dus ehhh....?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:01 schreef Jippie het volgende:
Gvd appt mijn zoon net, 38,4 en geen testmogelijkheid
Thanks.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onzekere tijd ToT duim voor jullie.
Goffer,geen teststraat in de buurt?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:01 schreef Jippie het volgende:
quote:
waarom geen test mogelijkheid?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:01 schreef Jippie het volgende:
Zeker kutquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:01 schreef Jippie het volgende:
* dud0r zet mistig op blokkeerlijstquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee ik ben geen scrooge. Kerst is gewoon kut.
Krijgt te horen dat hij over 30 minuten moet terugbellenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goffer,geen teststraat in de buurt?
Sterkte gewenst.quote:
hoop dat het niks is en gewoon een griepjequote:
Koorts zit mij niet lekker. Heb net geappt dat hij anders aan zijn baas moet vragen of hij op hun kosten ergens particulier mag testen. Baas vond Zoom niet productief genoeg, dit kost meerquote:
quote:
vreemde zaak weerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Koorts zit mij niet lekker. Heb net geappt dat hij anders aan zijn baas moet vragen of hij op hun kosten ergens particulier mag testen. Baas vond Zoom niet productief genoeg, dit kost meer
Jij bent moeke.Klaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Koorts zit mij niet lekker. Heb net geappt dat hij anders aan zijn baas moet vragen of hij op hun kosten ergens particulier mag testen. Baas vond Zoom niet productief genoeg, dit kost meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |