quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
kerst zijn de beste drie maanden van het jaar.
Jij mag niet meer mijn vriendje zijn
denk dat nu velen in dat schuitje zitten... bedrijven gaan echt om vallen . ectquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat onzekere kan ik niet tegen,mijn broertje heeft het wel geflikt.Die is nu een soort van teamleder in een koffiefabriek.
Mooiquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat onzekere kan ik niet tegen,mijn broertje heeft het wel geflikt.Die is nu een soort van teamleder in een koffiefabriek.
Echt wel!quote:
1 maand; komende maand loopt haar huidige contract af.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
onzekere 3 maanden niet fijn voor gemoedstoestand
Ik heb vroeger modeshows gelopen als androgyn.quote:
Ja da's de pest met contracten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wel naaistreken, maar als je vrouw beter functioneert zal zij mogen blijven.
Het is toch verdorie net 'koehandel' en dan niet oneerbiedig naar je vrouw en haar collega 's bedoeld
snap ik en met haar dus meerdere in dat bedrijf... zou ook balen zijn die de keuze moet maken jij wel jij nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
[..]
1 maand; komende maand loopt haar huidige contract af.
Nu weet ik niet zeker of ze hierna nog weer opnieuw een half jaar contract kan krijgen of niet. Eerst werd steeds gezegd van wel, maar nu weer niet?
Ik hoop dat die leidinggevende die ik gemaild heb, ons snel duidelijkheid kan verschaffen.
Dat huis wat we op 2 km afstand van haar werk gevonden hebben is echt geweldig mooi, en voor haar is het sowieso ook een bittere teleurstelling dat al haar inzet misschien helemaal voor niets is geweest.
quote:
Licht dat huis ook centraler met het oog op evt ander werk en school straks?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
[..]
1 maand; komende maand loopt haar huidige contract af.
Nu weet ik niet zeker of ze hierna nog weer opnieuw een half jaar contract kan krijgen of niet. Eerst werd steeds gezegd van wel, maar nu weer niet?
Ik hoop dat die leidinggevende die ik gemaild heb, ons snel duidelijkheid kan verschaffen.
Dat huis wat we op 2 km afstand van haar werk gevonden hebben is echt geweldig mooi, en voor haar is het sowieso ook een bittere teleurstelling dat al haar inzet misschien helemaal voor niets is geweest.
Dat gaat echt heel gemakkelijk,puur een computeruitdraai.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
snap ik en met haar dus meerdere in dat bedrijf... zou ook balen zijn die de keuze moet maken jij wel jij niet
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat echt heel gemakkelijk,puur een computeruitdraai.
Pic'squote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb vroeger modeshows gelopen als androgyn.
wat ga je koken vandaag?quote:
Ik heb daar nooit de 'gezelligheid' begrepen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jammer dat je niet het genot van kerst ervaart
Heb ik niet meer jammer genoeg,was voor de Minerva in Groningen.Wel hele mooie foto`s.quote:
Absoluut!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Licht dat huis ook centraler met het oog op evt ander werk en school straks?
Vind kerst ook niks, afschaffen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit de 'gezelligheid' begrepen.
Lekker eten doe ik elke dag.
Fikkie stoken in de openhaard is leuk maar ga ik niet op wachten tot 2e week januari het in december al koud is.
Cadeaus onder een stuk plastic zoals bij dud0r? Hou toch op.
Is eigenlijk wel leuk om zelf te maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:50 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Bij de warme bakker vandaan, zijn het best. 2 op en vol
Op zich is dat wel makkelijker nu, maar kost altijd geld.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja da's de pest met contracten.
Blijkbaar zijn daar de meesten met een vast contract ook hartstikke lui. Maar om die er uit te werken......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |