Jij wilde toch stoppen over dit onderwerp?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
denk nu echt dat we langs elkaar heen praatte
Weer slecht geslapen door hem.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles goed daar? En met miniToTje?
Hij is wel echt kortademigquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Zie net Trump. Doet zijn masker af en pakt het zo met zijn handen aan ppff echt die heeft corona en gaat er zo mee om
wow lastig is dat ...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Weer slecht geslapen door hem.![]()
Hij is nu wel vrolijk, maar eet al een tijd behoorlijk slecht. Drinkt ook niet veel meer.
Ik wil hem vandaag wat vroeger naar de opvang brengen; als hij andere kinderen ziet eten, eet hij zelf ook beter.
O dat is vervelend. Misschien een griepje onder de leden of een kiesje wat door komt?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is nu wel vrolijk, maar eet al een tijd behoorlijk slecht. Drinkt ook niet veel meer.
Ik wil hem vandaag wat vroeger naar de opvang brengen; als hij andere kinderen ziet eten, eet hij zelf ook beter.
Komen zijn kiesjes door?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha geen kastanjes geraapt nee, is-ie nog wat jong voor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:24 schreef Jippie het volgende:
Hi Tot, hoe is het met de mini uitvoering? Veel kastanjes geraapt?
Maar lapt wel de regels aan zijn laars. En zegt ook dat het wel meevalt allemaal.quote:
En ook geen 2 weken quarantaine zeker?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Zie net Trump. Doet zijn masker af en pakt het zo met zijn handen aan ppff echt die heeft corona en gaat er zo mee om
Hij is niet ziek en hij heeft allang alle tanden, maar het lijkt een ontwikkelingssprong te zijn. Dat gaat wel vaker gepaard met slecht eten en ander gedrag.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend. Misschien een griepje onder de leden of een kiesje wat door komt?
Oke. Hoor dat ook altijd van mijn zoon. Ze heeft een ontwikkelingsmsprong 😉quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is niet ziek en hij heeft allang alle tanden, maar het lijkt een ontwikkelingssprong te zijn. Dat gaat wel vaker gepaard met slecht eten en ander gedrag.
Ach gossie, jammer dat hij nog niet kan praten. Denk echt dat hij iets in zijn fantasie heeft bedacht dat je niet meer terugkomt? Misschien iets in een tekenfilm wat indruk heeft gemaakt?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha geen kastanjes geraapt nee, is-ie nog wat jong voor.
Maar meneertje zit op dit moment naast me tekenfilms te kijken. Hij is erg gevoelig de laatste tijd; als ik ff naar de wc ga of zo, gaat hij al huilen.
Oh en hij lacht ineens om de tekenfilm!
Dat wist ik nog niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn er ook maar er zijn ook echt van die doorschijnende maksers
Of groeipijnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke. Hoor dat ook altijd van mijn zoon. Ze heeft een ontwikkelingsmsprong 😉
Het is gewoon een hark, geen voorbeeld functie waardig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar lapt wel de regels aan zijn laars. En zegt ook dat het wel meevalt allemaal.
Te jong voor kastanjes rapen? Hij is twee toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha geen kastanjes geraapt nee, is-ie nog wat jong voor.
Maar meneertje zit op dit moment naast me tekenfilms te kijken. Hij is erg gevoelig de laatste tijd; als ik ff naar de wc ga of zo, gaat hij al huilen.
Oh en hij lacht ineens om de tekenfilm!
Oh dat huilen als je ff weg loopt heeft hij altijd wel gehad, maar het is nu wel meer dan normaal.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ach gossie, jammer dat hij nog niet kan praten. Denk echt dat hij iets in zijn fantasie heeft bedacht dat je niet meer terugkomt? Misschien iets in een tekenfilm wat indruk heeft gemaakt?
Ik kan goed liplezenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Om liplezen enigzins mogelijk te maken, maar ik twijfel over de functionaliteit
Ja maar hij gaat echt niet met een emmertje die dingen oppakken of zo!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:30 schreef maily het volgende:
[..]
Te jong voor kastanjes rapen? Hij is twee toch?
Hij hangt duidelijk aan jou ❤️quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dat huilen als je ff weg loopt heeft hij altijd wel gehad, maar het is nu wel meer dan normaal.
Slijt altijd wel gedurende de dag; op een gegeven moment heeft hij wel door dat je toch wel weer terug komt, en morgen begint het weer van voren af aan.
ja je ziet ze dagelijks lopen?quote:
Oooohhh, ja dat kan ik nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hebben het over de lippen van je mond!
Gewoon samen rapen en daarna beestjes van de kastanjes maken met sateprikkersquote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat echt niet met een emmertje die dingen oppakken of zo!Volgens mij is dat meer vanaf 3 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |