Owh wist ik niet denk niet gelezen. Maarja ok dat is ook een manier toch? Ik zal nooit iemand veroordelen. Nu moet ik zeggen aan de ene kant is dit nu voor mij zonder werk wel saai want Nou niet zozeer lange werkdagen Maar mis nog meer de fun met cikkega\s Want echt soms kun je me opvegen dan enzo. Hahahahaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik al zo verteld,ik leef van een erfenis.En doe het rustig aan.
Ja precies. Dus geen zin in.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou denk ik nog een paar hoop jaartjes moeten doorwerken, maar ik weet wel zeker dat ik me de pleuris zou gaan vervelen
Heb sinds mijn 18tiende wel keihard gewerkt altijd.En kan het nu even rustig aandoen.quote:
Heb geen uitkering.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet meer te werken. Dat je nog geen pensioen/aow ontvangt maakt niet uit.
18e tot?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb sinds mijn 18tiende wel keihard gewerkt altijd.En kan het nu even rustig aandoen.
Daar heb je waarschijnlijk geen recht op met je erfenis. Maar je hoeft nooit meer te werken, dus dat is wel lekker.quote:
Tot 2 jaar geleden,ben nu 48.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
[quote]quote:
Op woensdag 7 oktober 2020 04:36 schreef Justin_Case het volgende:
Ja 1x was opzich wel genoeg of zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 7 oktober 2020 04:36 schreef Justin_Case het volgende:
FF is rijke Tata
Ik leef ookal 4 jaar van een erfenis
Oh en ik [ag al om 21.00 uur op bed gisteren. Op een gegeven moment ben je dan wel een keer wakker
ja dafuq gebeurde daar?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja 1x was opzich wel genoeg of zo.
Ik ga heus wel weer werken.Zie op het moment leuke vacatures.quote:
Geen idee maar ik dacht dat je even al mijn posts ging samenvatten in 1 post.quote:
Thuis zitten gaat vervelen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga heus wel weer werken.Zie op het moment leuke vacatures.
Mijn ouders hebben echt teveel geld. Probleem is dat ze het uitgeven maar de bodem raakt nooit in zichtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:42 schreef devzero het volgende:
Ik hoop dat mijn ouders hun spaargeld gewoon opmaken en ze zijn daar ook druk mee bezig. Reizen de halve werld rond (alleen niet dit jaar). Ik zou eigenlijk niet weten wat ik met een erfenis zou moeten, stoppen met werken wil ik niet
Dan zou hetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Geen idee maar ik dacht dat je even al mijn posts ging samenvatten in 1 post.
wordenquote:1 2 3 4
Dat ook.En wat @kree net schreef klopt ook wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |