chufi en DJMO doen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De TT golf in mijn beleving.
< Vandaag of morgen ga ik maar weer eens kapen./Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Ik wilde eigenlik m1st1g God doen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Haagsquote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ook!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlik m1st1g God doen.![]()
GMTA.quote:
Had ik ook gewaardeerd maar eigenlijk vind ik de huidige leuker.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Flinke regen hier nu
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Mascara heeft toch een soort van invloed op me.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:28 schreef FreshFruit het volgende:
Mascara heeft toch een soort van invloed op me.
Zonder wrijving geen glans![]()
Ik woon vreemd, val meestal buiten de regen boot. Iedere druppel welkomquote:
Bij mij ook als het goed aangebracht is bij een leuke dame.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:28 schreef FreshFruit het volgende:
Mascara heeft toch een soort van invloed op me.![]()
Nicequote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik woon vreemd, val meestal buiten de regen boot. Iedere druppel welkomZonder wrijving geen glans![]()
Je geheime wapen is.wel duidelijk na gister.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Bij mij ook als het goed aangebracht is bij een leuke dame.Zonder wrijving geen glans![]()
Wereldquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen gordijnen hebben om de wereld af te sluiten ;')
Een Mistige Godquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ff hoor en is geen oordeel want ik doe ook wat ik wil. Maar wie van jullie zijn nu op zonder dat er eigenlijk een noodzaak voor is omdat je moet werken?.
Zeg maar gewoon omdat je niet hoeft werken?Do what you love, love what you do!![]()
Bij een meer wonen scheelt wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij een meer wonen scheelt wel.Zonder wrijving geen glans![]()
Slaap ze chefkokquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:31 schreef m1st1g het volgende:
Welterusten allemaal. Even een paar uurtjes oogjes en dat ouwe lijf rust gunnen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:31 schreef m1st1g het volgende:
Welterusten allemaal. Even een paar uurtjes oogjes en dat ouwe lijf rust gunnen.![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:31 schreef m1st1g het volgende:
![]()
Heb ik al zo verteld,ik leef van een erfenis.En doe het rustig aan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:30 schreef kree het volgende:
Ff hoor en is geen oordeel want ik doe ook wat ik wil. Maar wie van jullie zijn nu op zonder dat er eigenlijk een noodzaak voor is omdat je moet werken?.
Zeg maar gewoon omdat je niet hoeft werken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De DT pakken bedoel je? Ja dat lukte toen wel. Vannacht ging er weer iets mis.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je geheime wapen is.wel duidelijk na gister.![]()
![]()
trustequote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:31 schreef m1st1g het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De DT pakken bedoel je? Ja dat lukte toen wel. Vannacht ging er weer iets mis.
Je bent al met pensioen? Netjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik al zo verteld,ik leef van een erfenis.En doe het rustig aan.![]()
Bij ons zag je de donkere wolken aankomen,en een uur later weer blauwe lucht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker slipe.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:31 schreef m1st1g het volgende:
![]()
![]()
Eerlijk gezegd zou ik ook zo kunnen stoppen met werken. Maar dan ga ik me echt de pleuris vervelen. En ik doe al zo weinig.
Dat fenomeen ken ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons zag je de donkere wolken aankomen,en een uur later weer blauwe lucht.![]()
Ja typisch herfstquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons zag je de donkere wolken aankomen,en een uur later weer blauwe lucht.Zonder wrijving geen glans![]()
Pensioen nog niet helemaal.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Herfst !! Kom maar op !
Ik zou denk ik nog een paar hoop jaartjes moeten doorwerken, maar ik weet wel zeker dat ik me de pleuris zou gaan vervelenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:33 schreef Justin_Case het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik ook zo kunnen stoppen met werken. Maar dan ga ik me echt de pleuris vervelen. En ik doe al zo weinig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: