Je geheime wapen is.wel duidelijk na gister.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Bij mij ook als het goed aangebracht is bij een leuke dame.
Wereldquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen gordijnen hebben om de wereld af te sluiten ;')
Een Mistige Godquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlik m1st1g God doen.
Bij een meer wonen scheelt wel.quote:
Ja?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij een meer wonen scheelt wel.
Slaap ze chefkokquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:31 schreef m1st1g het volgende:
Welterusten allemaal. Even een paar uurtjes oogjes en dat ouwe lijf rust gunnen.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:31 schreef m1st1g het volgende:
Welterusten allemaal. Even een paar uurtjes oogjes en dat ouwe lijf rust gunnen.![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:31 schreef m1st1g het volgende:
![]()
![]()
Heb ik al zo verteld,ik leef van een erfenis.En doe het rustig aan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:30 schreef kree het volgende:
Ff hoor en is geen oordeel want ik doe ook wat ik wil. Maar wie van jullie zijn nu op zonder dat er eigenlijk een noodzaak voor is omdat je moet werken?.
Zeg maar gewoon omdat je niet hoeft werken?
De DT pakken bedoel je? Ja dat lukte toen wel. Vannacht ging er weer iets mis.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je geheime wapen is.wel duidelijk na gister.
trustequote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:31 schreef m1st1g het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De DT pakken bedoel je? Ja dat lukte toen wel. Vannacht ging er weer iets mis.
Je bent al met pensioen? Netjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik al zo verteld,ik leef van een erfenis.En doe het rustig aan.
Bij ons zag je de donkere wolken aankomen,en een uur later weer blauwe lucht.quote:
Lekker slipe.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:31 schreef m1st1g het volgende:
![]()
![]()
Dat fenomeen ken ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons zag je de donkere wolken aankomen,en een uur later weer blauwe lucht.
Ja typisch herfstquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons zag je de donkere wolken aankomen,en een uur later weer blauwe lucht.
Pensioen nog niet helemaal.quote:
Ik zou denk ik nog een paar hoop jaartjes moeten doorwerken, maar ik weet wel zeker dat ik me de pleuris zou gaan vervelenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:33 schreef Justin_Case het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik ook zo kunnen stoppen met werken. Maar dan ga ik me echt de pleuris vervelen. En ik doe al zo weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |