chufi en DJMO doen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maakt toch niet uitquote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:25 schreef devzero het volgende:
had niet in de gaten dat ik de lapo had![]()
Daar was ik ook mee bezigquote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:26 schreef devzero het volgende:
[..]
had gekund, ik wilde op iemand reageren, maar toen was het topic al dicht.![]()
testEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kapen//// zo....
.. drie minuten geleden
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
wiehoeee
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Sta ik om bekendquote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:26 schreef devzero het volgende:
[..]
en ik was al zo traag. Slome duikelaar![]()
![]()
Dat geeft nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:26 schreef devzero het volgende:
[..]
met dit tempo is dit topic ook bijna vol vlak voor de DT![]()
En los.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee wat dat is. 1e 50 posts zie ik geen YTquote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:27 schreef chufi het volgende:
Veels te laat met kapen...
dit was hem geworden![]()
dAT ZOU WEL PRETTIG ZIJNquote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:27 schreef devzero het volgende:
[..]
stiekem hoop ik dat jij de DT pakt, maar ik ga het je niet makkelijk maken![]()
Geen gokken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb de punten nodig. Even sportief.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Post straks nog maar een keerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:28 schreef kree het volgende:
Te cool om dat te laten gaan enzo.
https://soundcloud.com/emiel-minnee/vocaroo-5rkbgt2whiy![]()
quote:
een nummer uit 63quote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is. 1e 50 posts zie ik geen YT![]()
The lonely.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik word elke nacht wakker net voor de DT, zou dat een teken zijn?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zou kunnenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik word elke nacht wakker net voor de DT, zou dat een teken zijn?![]()
![]()
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Ja, dat je teveel DTS’tquote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben sportief maar wil ze zelf ook
quote:![]()
Volgende keer dan maar
Ja, dat je wekker goed werkt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@Jippie niet vergetenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mss zou je dat eens moeten doenquote:Gvd het zijn 5 woorden Hahaha als dat al te eel moeite is? Nahja anyway who cares.
Do what you love, love what you do!![]()
Jipske.quote:
301 postsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:32 schreef kree het volgende:
[..]
Mss zou je dat eens moeten doenGvd het zijn 5 woorden Hahaha als dat al te eel moeite is? Nahja anyway who cares.
![]()
Oh. Zelf dacht ik eigenlijk dat het universum me zo wilde vertellen dat ik weer eens 100% full bolk moest gaan.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat altijdquote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh. Zelf dacht ik eigenlijk dat het universum me zo wilde vertellen dat ik weer eens 100% full bolk moest gaan.![]()
@killem wieft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neeeeeeeequote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh. Zelf dacht ik eigenlijk dat het universum me zo wilde vertellen dat ik weer eens 100% full bolk moest gaan.![]()
![]()
Hoi skeet.quote:
Op basis melodie die doen dan? Ik weet nog ff niet wat ik aan moet met djmo hele lap song tekst?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Present!quote:
Lijkt er aardig opquote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Probeert ons af te leiden vlak voor de DT![]()
Wie geeft het startschot vandaag?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Regen = nodig = HeerlijkJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Succes.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Als ik er maar vlakbij zit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi, hoef ik het universum ook niet uit te leggen dat het m'n bolle reet kan kussen en dat ik zelf wel uitmaak wat ik wel of niet doe.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Eensquote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Regen = nodig = Heerlijk![]()
2e telt nietquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik het universum ook niet uit te leggen dat het m'n bolle reet kan kussen en dat ik zelf wel uitmaak wat ik wel of niet doe.![]()
![]()
Bulk."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nou nou, wat een taalquote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik het universum ook niet uit te leggen dat het m'n bolle reet kan kussen en dat ik zelf wel uitmaak wat ik wel of niet doe.![]()
Ik doe voor de fun mee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
![]()
Downtime bijna toch? Of nog een uur...
Op dit tijdstop in de war.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
Irritantquote:
Ja over een uurquote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Op dit tijdstop in de war.![]()
over een uur, ga nog maar even thee of koffie zettenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
Bijna op 40.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Op dit tijdstop in de war.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker talen toch!quote:
Mooi spelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:37 schreef mario390 het volgende:
als dat nu weer niet werkt
rrrrrrrrr kutspel![]()
Geklikt.quote:
Deze kan muzikaal mss nog aardig. Lol moet ff de hele tekst nalopen en een cover naaah soort van alleen dan nu met tekst van djmo en als ik er uitkom en bradge ook nogquote:Do what you love, love what you do!![]()
ff facetimen zo?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
Adios
duidelijk jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 03:38 schreef kree het volgende:
[..]
Deze kan muzikaal mss nog aardig. Lol moet ff de hele tekst nalopen en een cover naaah soort van alleen dan nu met tekst van djmo en als ik er uitkom en bradge ook nog![]()
quote:
LosssEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Kutja!quote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
JaaaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
VroegEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
snelllllEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
wiehoeoeeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Vini vidi vici !quote:Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire![]()
jaaalalaaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
safEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
asdfasdfEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
![]()
asdfadsfasdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Feli Chufi
Ik ook eentje
![]()
Maakte dat voorbeeldje he voor liedje iig. En ging ff whole the way of key erin Gehehehe nu had ik het eruit kunnen editten maarja het is wel grappig ook. Kwam nog net goed. LolDo what you love, love what you do!![]()
Netjes Chuf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gooit een muts me uit een livestream.
Woest ben ik.
Zijn schatje dev.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Takketraagman.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:06 schreef jerney het volgende:
Chufiiii
Bij mij ging het takketraag tegen het einde“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bij mij ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:06 schreef jerney het volgende:
Chufiiii
Bij mij ging het takketraag tegen het einde![]()
![]()
Het ging mooi op tempo.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is het risico van meedoen maar niet in de stats willen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie hier blijft nu ook gewoon maar wakker totdat we wat licht zien>?Do what you love, love what you do!![]()
Ik nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:09 schreef kree het volgende:
Wie hier blijft nu ook gewoon maar wakker totdat we wat licht zien>?![]()
Huh?quote:
Ik heb gewoon onwijs geen slaap En ok 3 uur ofzo en het is licht.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik blijf nog wel even wakker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even een paar oortjes erbij pakken.quote:![]()
Alleen jammer dat @Justin_Case zo weer wakker is en de boel hier vol gaat lopen spammenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het was echt een mooi tempo.
Duidelijk geen dood topic...![]()
risico ? jij hep gewoon gelukquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is het risico van meedoen maar niet in de stats willen![]()
![]()
Dat is mijn grootste bevrijding deze maand.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen jammer dat @:justin_case zo weer wakker is en de boel hier vol gaat lopen spammen![]()
![]()
Deftig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Kon jij bij de laatste twee ook niet deftig posten?
Vanaf 3.40.07 kon ik niets meer. Op niet 1 apparaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Kon jij bij de laatste twee ook niet deftig posten?
Oh wacht toch nog 1 erna.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 04:15:46 ]![]()
Waar zeg ik dat?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lol hahahaha gaan we nu al beginnen? Meestal deze tijd is het nog allemaal wel vriendschappelijk leuk topic?Do what you love, love what you do!![]()
Gedeelde smart, I Guess..quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vanaf 3.40.07 kon ik niets meer. Op niet 1 apparaat.
Oh wacht toch nog 1 erna.![]()
![]()
Inderdaad. De roem is voor chufiquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Hele DT is geluk hebben. Maar jij hebt de DT, dus de eeuwige roem voor vandaag gaat nou jou
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 04:17:15 ]![]()
Dankzij hem worden er maar weinig punten gepakt in de ochtend. Dat is wel goed. Staat hij nu #2?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste bevrijding deze maand.![]()
Ja klopt. 2equote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Dankzij hem worden er maar weinig punten gepakt in de ochtend. Dat is wel goed. Staat hij nu #2?![]()
We kunnen wel een rel gebruikenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:16 schreef kree het volgende:
Lol hahahaha gaan we nu al beginnen? Meestal deze tijd is het nog allemaal wel vriendschappelijk leuk topic?![]()
Nuien zijn vaak stort.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was hier al den heule nacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat jij altijd je wekker zet voor de DT“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik dacht dat kree wilde dat we een rel zouden beginnen. En dan ga je een beetje vriendelijk verontschuldigen. Wat kan ik daar nou meequote:![]()
< Ontkend elke vorm van aanwezigheid
Ik heb je niet gezien.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Ontkend elke vorm van aanwezigheid![]()
Ben ik straks weer de l*l zeker.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat kree wilde dat we een rel zouden beginnen. En dan ga je een beetje vriendelijk verontschuldigen. Wat kan ik daar nou mee
Zou zomaar kunnen. Ik ga achter @jerney aan over ern minuut of wat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Be nik staks weer de l*l zeker.![]()
![]()
Ik zie een patroonquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:21 schreef mascara-klodder het volgende:
downtime was weer leuk om te face-timen
Jah.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was dat niet gewoon op chaturbate?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:21 schreef mascara-klodder het volgende:
downtime was weer leuk om te face-timen![]()
Ik zit haast te denken nu. We moeten een nieuw topic maken met als topic titel Topic songs en dan dus alleen de zelfde gemaakte.
Mu is er iig eentje en dat is unniek voor op fok. Want heb het nooit eerder gezien. En ik met bradje en beetje hulp rest dus lukt het wel. En tis een originele. Opgeslagen daaromDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: