Ja klopt. 2equote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Dankzij hem worden er maar weinig punten gepakt in de ochtend. Dat is wel goed. Staat hij nu #2?
We kunnen wel een rel gebruikenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:16 schreef kree het volgende:
Lol hahahaha gaan we nu al beginnen? Meestal deze tijd is het nog allemaal wel vriendschappelijk leuk topic?
Was hier al den heule nacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat jij altijd je wekker zet voor de DT
Ik dacht dat kree wilde dat we een rel zouden beginnen. En dan ga je een beetje vriendelijk verontschuldigen. Wat kan ik daar nou meequote:
Ik heb je niet gezien.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Ontkend elke vorm van aanwezigheid
Ben ik straks weer de l*l zeker.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat kree wilde dat we een rel zouden beginnen. En dan ga je een beetje vriendelijk verontschuldigen. Wat kan ik daar nou mee
Zou zomaar kunnen. Ik ga achter @jerney aan over ern minuut of wat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Be nik staks weer de l*l zeker.
Ik zie een patroonquote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:21 schreef mascara-klodder het volgende:
downtime was weer leuk om te face-timen
Was dat niet gewoon op chaturbate?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 04:21 schreef mascara-klodder het volgende:
downtime was weer leuk om te face-timen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |